اس ام اس عاشقانه۶

اس ام اس عاشقانه۶

چــه کسی میگوید دوری ســـردی می آورد؟
وقتـــی که هنوز با یـــادت
بنــد بنــد وجـــودم گـرم می شود. . .

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

اگه عاشقی، سعی کن به عشقت برسی چون وقتی بره دیگه رفته.
اگه عاشق نیستی پس تلاش نکن که طعمش رو بچشی.
چون تلخترین شیرینی روزگاره

فرستنده : My heart broken*alone

26010
1

138

ما به پاسور فلک باختیم تو دگر بهر نابودی ماسور نزن...‏!‏

فرستنده : مجید تک

26008
1

103

بمیرد آن "دل‏"‏
که خواهان غمت باشد‏!‏

فرستنده : مجید تک

کسی که برای محبت حدود قائل می شود ، معنی محبت را نفهمیده است

فرستنده : O.K

این روزا به همدیگه پیامک میدیم،شرکت ایرانسلو میگم خیلی خوبه، پیام میدم سری جوابمو میده،خلاصه تنهام نمیزاره بخلاف تو که تنهام گذاشتی

فرستنده : O.K

من تورا بوسیدم...
در عصری رویایی
در هماغوشی مهتاب و نسیم
ای سراسر اعجاز
ای کتاب توحید
من تو را بوسیدم...
ب احساس قشنگی ک در آن بوسه نشست، قسم
و ب پاکی اشکی ک در آن بوسه چکید
ای سرآغاز حیات
همرهت خواهم ماند...

فرستنده : مثلث غریب

هر چند دلم کنار تو شاد نبود ،
یک روز ز دستان تو ازاد نبود
دریای وفا بودم و اخر در عشق
تو غرق شدی گروه امداد نبود!

فرستنده : omid

افتاد مرا با سر زلفین تو کار
دیوانه شدم به حال خویشم بگذار
دل در سر زلفین تو گم کردستم
جویای دل خودم ،مرا با تو چه کار؟

فرستنده : omid

بدهکاریم به یکدیگر و به تمام "دوستت دارم" های نگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما انها را بلعیدیم تا نشان دهیم منطقی هستیم...

فرستنده : *NV6HZOW*

من به آن می ارزم
که دراین قربان گاه تو به دادم برسی
تونجاتم بدهی ازغم بی هم نفسی
تو به آن می ارزی
که گریه بارانم رابه توتقدیم کنم.
تو به آن می ارزی
که اسیرتو شوم وبه یمن نفست
آنقدرزنده بمانم تاکه پیر توشوم.

فرستنده : nIX0n

توراگم می کنم هرروزوپیدامی کنم هرشب
بدینسان خواب ها راباتوزیبامی کنم هرشب
تبی این کاه را چون کوه سنگین می کند آنگاه
چه آتش هاکه دراین کوه برپامی کنم هرشب.

فرستنده : nIX0n

سال هاپرسیدم از خود کیستم؟
آتشم؟شورم؟شرارم؟چیستم؟
دیدمش امروزدانستم کنون
او بجزمن،من به جزاو نیستم.

فرستنده : nIX0n

عروسک جنگل سبز،عزیزک بارون وباد،این دل دیونه ى من،خاطرتوخیلى میخواد!!

فرستنده : amiiiir hoseiiiin

اینهمه از تنهایی ناله نکنین ..
تنهایی مقدسه .. تنهایی مختص خداس..

فرستنده : محمدرضا  
 

تا دیروز من میگغتم دوست دارم باورت نمیشد..
امروز تو میگی دوسم داری من باورم نمیشه ...

فرستنده : محمدرضا

احساس نبودنت
تمام غزل هایم را تمسخر میکند....
قافیه ها را بدون تو، باید به دار کشید....!!
 

فرستنده : Tirdad

25918
1

154

وقتی تو با منی …
ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …

فرستنده : MoTeZaaD

کاش بودنها را قدر بدانیم
به خـــــدا قسم نبودنها همین نزدیکیهاست …

فرستنده : MoTeZaaD

25916
1

104

اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم !
آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!

فرستنده : MoTeZaaD

تنها در دو هنگام است که می خواهم با تو باشم : هم اکنون و همیشه !

فرستنده : MoTeZaaD

دوست داشتن که شاخ و دم ندارد !
اگر داشت ، من دیو کوچکی بودم که عاشقانه تو را دوست دارد…

فرستنده : MoTeZaaD

انسان ها عموما دو دسته اند :
تـــو و بقـیـه..

فرستنده : MoTeZaaD

نفس مصنوعی یعنی :
تو نباشی و من به عکست خیره شوم …

فرستنده : MoTeZaaD

مرد نیستم اما حرفم یکیست
تو !

فرستنده : MoTeZaaD

25887
1

108

عاشق ترین مرد ، آدم بود
که بهشت را به لبخند حوا فروخت . . .

فرستنده : MoTeZaaD

25886
1

157

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیــری
و شیطنت وار ببوسیم
و من نگذارم !
عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد !

فرستنده : MoTeZaaD

اگه عاشقت نبودم ، پا نمی داد این ترانه
بی خیال بد بیاری ، زنده باد این عاشقانه . .

فرستنده : MoTeZaaD

گرگ هم که باشی
عاشق بره ای خواهی شد
که تو را به علف خوردن وا می دارد
و رسالت عشق این است
شدنِ آنچه نیستی !

فرستنده : MoTeZaaD

برای دیدارت زمان تعیین نمی کنم. . . .
میترسم عقربه های ساعت حسودی کنند و خواب بمانند. . . .

فرستنده : رهگذر

صدای تپش قلبت
از فرسنگها
هر پرستویی را عاشق میکند
چه رسد به دلی که به انتظار نشسته

 

فرستنده : tohi95

در هجای رفتنت دل به هیچ واژه نبسته ام. . .
فقط تویی که می پرستمت. .. .

فرستنده : رهگذر

وقتی " سگ " می شیم هیشکی دوستمون نداره !
ولی وقتی " خر " می شیم همه عاشقمون می شن !

فرستنده : tohi95

می خواهم به هر آنچه
لمس نگاه تو را
دارد
جانانه مبتلا شوم

فرستنده : tohi95

درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند
معنی کور شدن را گره ها میفهمند
سخت است بالا بروی ساده بیای پایین
قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند
یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند . . .

فرستنده : tohi95

در عجبم از کار خدا...
تو را آفریده
و انتظار یکتا پرستی دارد از من ..!

فرستنده : tohi95

تا تو هستی که دستانم را بگیری،
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!
کاش تابستانها هم برفی بود !

فرستنده : tohi95

عـــ ــ ــکس تـــــــو را
به سقفــــــ آسمــ ــ ــان سنجــــاق میکنم
حال که ایــــن روزهـــا
از فرط دلتنـ ــ ـگی
چشمانـــم مدام رو به آسمــ ــ ــ ـان استـــــــ
بگذار تــــــو در قابـــــــ چشمانــــم باشی...

فرستنده : mojdeh67

وقتی نبض مهتاب در گوشم لالایی می شود …
سر بر پایش می گذارم و …
آن وقت است که …
گل بوسه های ماه بر گونه ی رویایم می نشیندُ …
ستاره چینی تـــــــو و …
خواب های نقره ای مـــن آغاز می شود …!

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

چای دم کن … خسته‌ام از تلخی نسکافه‌ها
چای با عطرِ هِل و گل‌های قوری، بهتر است

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

25828
1

202

صدا بزن مرا، مهم نیست به چه نامى…
فقط “میم” مالکیت را آخرش بگذار…
میخواهم باور کنم…مال تو هستم

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

می دانم تا پلک به هم بزنم
می آیی ؛ با انار و آینه دردست هایت !!.
به قول ِ فروغ :
” من خواب دیده ام ”

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

آن شب …
که مـــاه عاشـــقــانه هـــایمـان را …
تماشا می کرد …
آن شب که شب پره ها …
عاشــقـــانه تر …
نــــور را می جســـتند …!
و اتاقم …
سرشار از عطر بوسه و ترانه بود… !
دانستم…
تـــــو پـــژواک تمــــام عـــاشــقـانه های تاریخی…!

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

اگر کارگردان بودم
صدای نفس هایت
موسیقی متن تمام فیلم هایم بود…

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

مـــــــــــــی توانم بــــــــپرسم چــــــــه عطری می زنــــــــــــی؟
بـــــــــوی خوشــــــبختی می دهـــــــــی انگار

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

قافیه های بلند نگاهت
همیشه در آخرین لحظات
به داد بیت های کوتاه غزلم می رسند
وقتی که نیستی اما
دستهای سیاه شعر سپیدم بالاست

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

بیا با پنجه راه برویم. . .
روی تن این دنیا. . .
بگذار خواب بماند. . .
نفهمد از قانونش گریخته ایم و،
دل باخته ایم. . . !

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

بــــاز هـــــم خیال تــــو
مــــرا
“برداشــــت”
کجــــا می بــــرد نمــــی دانــــم!

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم دیدن تو بود !!

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

شاید تو…
سکوت میان کلامم باشی!
دیده نمیشوی
اما من تو را احساس می کنم!
شاید تو ….
هیاهوی قلبم باشی!
شنیده نمیشوی
اما من تو را نفس می کشم!

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

چه عاشقانه به رویت لبخند زدم
و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی …
و این شد
“عاشقانه ی آرام” من و تو

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

25816
1

132

غریب تر از زنی که گریه میکند مردی است که نمیداند چگونه او را آرام کند.

فرستنده : hesabdar

هر بار کودکانه دست کسی را گرفتم گم شدم...!آنقدر که در من هراس گرفتن دستی هست ترس از گم شدن نیست

فرستنده : amiss

فراموش کردنت برای من مثل آب خوردنه...
از همون آبهایی که هی میپرد توی گلو وهی سرفه..

فرستنده : میلاد

بــــا هیــــچ کــلـــامــــی
بـــه جـــز ســکـــوتــــ
نمــی تــوانــم
وسعــت نبـــودنـــت را
تـــفسیـــر کنـــم.

فرستنده : میلاد

روز شد و
من هنوز
همان شب بلندم
که تو شب بویش بودی

فرستنده : میلاد

چند وقتیست
هر چه می گردم
هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...
نگاهم اما ...
گاهی حرف می زند...
گاهی فریاد می کشد...
و من همیشه به دنبال کسی می گردم
که بفهمد یک نگاه خسته
چه می خواهد بگوید ...

فرستنده : میلاد

من خودت را میخواستم نه خاطره ات را بی معرفت...

فرستنده : ashk

گناهانم را دوست دارم
بیشت از تمام کارهایی که کردم
میدانی چرا....؟؟
آنها واقعی ترین انتخاب هایم بوده اند

فرستنده : mahsa - gorgan

موهایت را بباف
بگذار جهان دوباره آرام بگیرد ..

فرستنده : alen
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد