اس ام اس عاشقانه۷

اس ام اس عاشقانه۷

یاد سهراب بخیر،آنکه تا لحظه ی مرگ با پریشان حالی گفت: تو مرا یاد کنی یا نکنی،باورت گر بشود یا نشود مرا غمی نیست... اما ''نفسم‏'‏‏'‏ میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست!‏

فرستنده : N3.ice

قشنگترین نگاهم را برای تو کنار گذاشتم ; تا بدانی با تمام وجود منتظر دیدارتم

فرستنده : AMirKiA

باز هم خیال تو مرا برداشت ...
کجا میبرد نمـــیدانـــــم .

فرستنده : ˙·٠•●♥ Amir ♥●•٠·˙

دستامو بگیر نبضش نمیزنه نه؟
این همون نبضیه که وقتی دستامو میگرفتی از خوشحالی تا سر حد بارگی میزد

فرستنده : amin

راه نمی‌روم که
می‌دوم
خسته نمی‌شوم که
این راه
خاکستری هم باشد
در مقصدش
تو ایستاده‌ای
بلندبالای من 
فقط بگو
کجای زمین
می‌رسم به تو 

فرستنده : Yalda

تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابی!تا تو هستی زندگی باید کرد!

فرستنده : محمدی-خوسف

به سلامتی کسی که بی خیالمونه ولی همیشه تو خیالمونه..

فرستنده : 310. "جــ♥ــزیـره لاوان"

دلم ساعتی میخواهد که مانده باشد روی ساعتهای باتو بودن..

فرستنده : del shekaste

من ترک عشق شاهد و ساغر نمیکنم\صد بار توبه کردم و دیگر نمیکنم.
باغ بهشت و سایه طوبى و قصر حور\با خاک کوى دوست برابر نمیکنم.

فرستنده : محمد

خدایا هیچوقت لبخند رو از لبای قشنگ اون قشنگی که داره این پیامو میخونه نگیر ...

فرستنده : عباس

آمدنت راحیران بنگرم یا رفتنت را مات بمانم؟!... بادآورده راباد میبردقبول !!! دلم راکه باد نیاورده بود...

فرستنده : zambi

چقدرحرف هست ومن فقط سکوت میکنم, داشتنت راسکوت کردم,آمدنت راسکوت کردم,رفتنت راسکوت کردم,انتظاربازگشتت راهم... حالانوبت توست,بایددرسکوت به تماشابنشینی سوختنم را...

فرستنده : zambi

کاش که این رویا در خواب و خیالم نبود
عشق همیشه برایت یک تکرار نبود
شب گرد کوچه ها
هم قدم با تنهایی می شوم
در خود فرو می برم نا گفته ها یم را
مثل راه نیامده گم می شوم

فرستنده : arsalan0311

ساده میام
ساده میری
ساده دل اومدم
و تو چه ساده از دلم گذشتی

فرستنده : H0$$E|N

نمیدانم درکجای خاطراتم ایستاده ای که از حواس لحظه هایم پرت نمی شوی...

فرستنده : آرش  

مرا به تختم ببندید و سیگاری برایم روشن کنید و تنهایم بگذارید, هر چقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایید! من دارم "او" را ترک میکنم...

فرستنده : zambi

اینگونه عادلانه نیست! چشمانت رازمین بگذار, بیادست خالی بجنگیم!

فرستنده : zambi

حکایت عجیبی دارد این اشک! کافیست حروفش رابه هم بریزی تابرسی به "کاش" ...

فرستنده : zambi

قدتموم گلهای یاس.با قلبی پر احساس.قسم به اون خدایی که اون بالاست..دوست دارم

فرستنده : حسام

بیا خانه عشقمان را از گل های زیبا بسازیم که اگر خراب شد پر از احساس شویم

فرستنده : حسام

خدا رو چه دیدی ، شاید با تو باشم
شاید با نگاهت از این غم رها شم
خدا رو چه دیدی ، شاید غصه رد شد
دلم راه و رسم این عشق رو بلد شد

فرستنده : kazem

عاشق نشدیم که کار نیکی بکنیم
یااینکه گناه شیکوپیکی بکنیم
عاشق شده ایم تا بدانند همه
ماهم بلدیم جیک جیکی بکنیم

فرستنده : kazem

تواین دنیا؛تواین عالم؛میان این همه آدم
منوباش دل به کی دادم
به اون کس که نمیخوادم
دلم شیشه دلش سنگه
واسه سنگم دلم تنگه.

فرستنده : محمد

هر لحظه بهانه تو را میگیرم
هر ثانیه با نبودنت درگیرم
حتی تو اگر به خاطرم تب نکنی
من یکطرفه برای تو میمیرم…

فرستنده : del shekaste

عشق همیشه جوری می آید که تو نمی فهمی
و جوری می رودکه تمام دنیا می فهمند
بد دردی است
عاشقی …!

فرستنده : del shekaste

شبها خوابم نمی برد از درد ضربات شلاق خاطراتت روی قلبم ، بی انصاف محکم زدی جایش مانده است.

فرستنده : del shekaste

کاش میدانستم
چه کسی این سرنوشت را برایم بافت…
آنوقت به او میگفتم…
یقه را آنقدر تنگ بافته ای…
که بغض هایم را نمی توانم فرو دهم…!!!

فرستنده : del shekaste

دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد !
ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد !
ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد !

فرستنده : del shekaste

نگاهم کرد پنداشتم دوستم دارد. . ..
نگاهم کرد دل به او بستم. . ..
نگاهم کرد. . ... .
و بعدها فهمیدم که فقط نگاهم کرد. . . . . .

فرستنده : رهگذر

خدایا آنکس که صادقانه یادم می کند هر لحضه عاشقانه یادش کن 

یادت:دل تنگم میکنه
اسمت:دیونم میکنه
صدات:عاشق ترم میکنه
نگات:وابسته ترم میکنه
میدونی چی آرومم میکنه
داشتنت

فرستنده : محمدی-خوسف

وقتهایی هست که جز به بودنت دلم رضایت نمیدهد
حالا......
من از کجا تو بیارم

فرستنده : محمدی-خوسف

امروز صبح که از خواب برخاستم.. باز هوا بارانی بود.. و تو باز با همان لبخند همیشگی همانجا ایستاده بودی.. درست وسط قلبم!

فرستنده : ali

قبل از عاشق شدن بیاموز که چگونه در برفها راه بروی بدون اینکه ردپای از خود برجای بگذاری

فرستنده : My heart broken*alone

من از این فاصله ها دلگیرم،گرچه با هر قدمش میمیرم،تو که احساس منو میفهمی، پس ببین عاشق بی تقصیرم، سهم من از تو فقط دلتنگیست،من برای تو شدن هم دیرم،بعد تو هیچ کسی مثل تو نیست،تو بمان جای تو من میمیرم.

فرستنده : محمدرضا/از نوشهر

دلم برای کسی تنگ است
کسی که...
آمد...
نماند...
و رفت...
و پایان داد به هر چه داشتم

فرستنده : sky angel

آدم ها زمانی از هم دور میشوند، که دارند به کس دیگری نزدیک میشوند...شک نکن!!!!"

فرستنده : behnam

حلالم کن اگر دوری اگر دورم / اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم
بگو عادت کنم بی تو که میدونی ، نمیتونم / که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم . . .

فرستنده : abood zippo

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد / حیف باشد که تو باشی و مر ا غم ببرد . . .

فرستنده : abood zippo

شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو / به خدا وقت خدا حافظی ات نیست ، نرو
نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو . .

فرستنده : abood zippo

کاش وقتی آسمان بارانی است ، چشم را با اشک باران تر کنیم
کاش وقتی که تنها میشویم ، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم . . .

فرستنده : abood zippo

میرم ولی تنهات نمیذارم ....
یعنی تنها نیستی که ....

فرستنده : محمدرضا

نامه به عشق
فرستنده: دیوونه تو
گیرنده: عشق من
آدرس: سینه پاکت
مقصد: قلب مهربونت
موضوع: عشق بی ریا
حرف دل: دوستت دارم

فرستنده : I=∅

اخمهای تو
بالاترین لذت دنیاست..
ای بهانه تمام لوس شدن های من ..!

فرستنده : I=∅

به کوری چشـ ـ ــم تو هم که باشــــــد
حالم خوبــــ ِ خوبــــ استــــ
اصلا هم دلـ ـم برایتــــ تنگـ ــ نشــــده
حتی به تو فکــــر هم نمیـــ کنـــم
بارانــــ هم تــــو را دیگر به یاد من نمی‌آورد
مثل همیـــن حالا که می‌بارد . . .
لابد حالا داری زیر بارانــــ قدم می‌زنی
امــــا...
چترتــــ را فراموش نکــــن !
لباس گـــرم را هــــم همینطـــور

فرستنده : shervin7
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد