اس ام اس عاشقانه۸

اس ام اس عاشقانه۸ 

یادت:دل تنگم میکنه
اسمت:دیونم میکنه
صدات:عاشق ترم میکنه
نگات:وابسته ترم میکنه
میدونی چی آرومم میکنه
داشتنت

فرستنده : محمدی-خوسف

وقتهایی هست که جز به بودنت دلم رضایت نمیدهد
حالا......
من از کجا تو بیارم

فرستنده : محمدی-خوسف

امروز صبح که از خواب برخاستم.. باز هوا بارانی بود.. و تو باز با همان لبخند همیشگی همانجا ایستاده بودی.. درست وسط قلبم!

فرستنده : ali

قبل از عاشق شدن بیاموز که چگونه در برفها راه بروی بدون اینکه ردپای از خود برجای بگذاری

فرستنده : My heart broken*alone

من از این فاصله ها دلگیرم،گرچه با هر قدمش میمیرم،تو که احساس منو میفهمی، پس ببین عاشق بی تقصیرم، سهم من از تو فقط دلتنگیست،من برای تو شدن هم دیرم،بعد تو هیچ کسی مثل تو نیست،تو بمان جای تو من میمیرم.

فرستنده : محمدرضا/از نوشهر

دلم برای کسی تنگ است
کسی که...
آمد...
نماند...
و رفت...
و پایان داد به هر چه داشتم

فرستنده : sky angel

آدم ها زمانی از هم دور میشوند، که دارند به کس دیگری نزدیک میشوند...شک نکن!!!!"

فرستنده : behnam

حلالم کن اگر دوری اگر دورم / اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم
بگو عادت کنم بی تو که میدونی ، نمیتونم / که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم . . .

فرستنده : abood zippo

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد / حیف باشد که تو باشی و مر ا غم ببرد . . .

فرستنده : abood zippo

شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو / به خدا وقت خدا حافظی ات نیست ، نرو
نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست / گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو . .

فرستنده : abood zippo

کاش وقتی آسمان بارانی است ، چشم را با اشک باران تر کنیم
کاش وقتی که تنها میشویم ، لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم . . .

فرستنده : abood zippo

میرم ولی تنهات نمیذارم ....
یعنی تنها نیستی که ....

فرستنده : محمدرضا

نامه به عشق
فرستنده: دیوونه تو
گیرنده: عشق من
آدرس: سینه پاکت
مقصد: قلب مهربونت
موضوع: عشق بی ریا
حرف دل: دوستت دارم

فرستنده : I=∅

اخمهای تو
بالاترین لذت دنیاست..
ای بهانه تمام لوس شدن های من ..!

فرستنده : I=∅

به کوری چشـ ـ ــم تو هم که باشــــــد
حالم خوبــــ ِ خوبــــ استــــ
اصلا هم دلـ ـم برایتــــ تنگـ ــ نشــــده
حتی به تو فکــــر هم نمیـــ کنـــم
بارانــــ هم تــــو را دیگر به یاد من نمی‌آورد
مثل همیـــن حالا که می‌بارد . . .
لابد حالا داری زیر بارانــــ قدم می‌زنی
امــــا...
چترتــــ را فراموش نکــــن !
لباس گـــرم را هــــم همینطـــور

فرستنده : shervin7  

لعنتی ســـلام مــــرا بــــــه غـــرورت برســــــان
و بـــه او بگــــو
بـهـــای قــــــامــت بــلنــــدش تــنــهــایـیـســـــت...!!

فرستنده : نگار

عشق صدای سازگار است و بلای ماندگار . . .

فرستنده : abood zippo

اونی ک عاشقش بودی رو نمیتونی فراموش کنی .. بیهوده تلاش نکن..فایده نداره

فرستنده : محمدرضا

تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه آینه ها نسبت داشت
تو همان ساده سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت . . .

فرستنده : abood zippo

درراه رسیدن به تو گیرم که بمیرم/اصلابه توافتاده مسیرم که بمیرم/یاچشم بدارازمن وازخویش برانم/یاتنگ دراغوش بگیرم که بمیرم

فرستنده : m.rose.69

تا تو هستی که دستانم را بگیری،
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!
کاش تابستانها هم برفی بود !

فرستنده : m.rose.69

یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت
چهار فصل من بهار بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت
اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت
عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . .

فرستنده : m.rose.69

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .

فرستنده : m.rose.69

حافظ از چشمان قشنگ تو غزل ساخت هرکس که تورا دید به چشمان تو دل باخت ، نقاش غزل تا که به چشمان تو پرداخت ، دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت

فرستنده : m.rose.69

در فکر بودم تا برایت چه بفرستم ! گل گفت مرا بفرست تا سنبل زیبایی او باشم . گفتم : نه ! چون او از هزاران گل مانند تو زیبا تر است ! خار گفت مرا بفرست تا خاری بر چشم دشمنان او باشم . گفتم : نه ! چون او آنقدر مهربان است که دشمنی ندارد ! قلبم گفت مرا بفرست تا برایش بگویم دوستت دارم . و سر انجام با یک دنیا شوق و اشتیاق قلبم را با یک دنا عشق برایش فرستادم .

فرستنده : حمید سامانی

خبر کن ای ستاره یار مارا / که دریابد دل افگار مارا / خبر کن آن طبیب عاشقان را / تا که شربت دهد دل بیمار مارا .

فرستنده : حمید سامانی

نبودنت را با ساعت شنی اندازه گرفته ام ، یک صحرا گذشته است !

فرستنده : ابراهیم تاتلیسس

تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام / با خیالت همنشینم ، گوشه ای زندانی ام

فرستنده : ابراهیم تاتلیسس

در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ، خسته شدم از بی جایی !

فرستنده : ابراهیم تاتلیسس

در میان برگ ها ی دفتر
دوش به دوش باد با خاطراتی همسفربودم
مثل دفتر شعر دیگر نای تحمل اسمت را ندارم
دیوانه بازی های من در سردی
عشق مرهم شد
دیوانگی هم عالمی دارد
که این راهم من ندارم

فرستنده : arsalan0311  

فاصله هامهربانیت را از دلم پاک نمیکنند،ثانیه هارامیشمارم تالحظه دیدار.

فرستنده : Sa_me

فقط آروم به گوشیت نگاه کن... 
خواستم بگم همیشه محتاج همین نگاهم 
نذار گذر زمان خسته یا دلگیرش کنه

فرستنده : Sa_me

ذهنم فلج می شـــــود... وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی
جـــــــــانم . . .

فرستنده : zambi

برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .

فرستنده : zambi

یوسف و زلیخا را بی خیال !
من
در آغوش همین پیراهن یادگاری
هزار سال جوان تر میشوم . . . !

فرستنده : zambi

همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

فرستنده : zambi

برای پیش تو بودن "بلیط" لازم نیست
مرور قصه ی دل کافی ست . . .

فرستنده : zambi

از ایــــن امد و رفت های تکـــــراری دلـــــم گرفته!
یا نیـــــــــــــــا...
یا نــــــــــــــرو...!

فرستنده : I=∅

دل را مفت ندهیم بهر کسی !
دل باید بدهیم ، بهر دلی !

فرستنده : مصطفی

مـــن هنـوز غـــرق گذشتــه ای هســتم
کــه " نمـی گــذرد" !!!

فرستنده : MoTeZaaD

شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط
اگر میفهمیدی
شعر هایم به همین راحتی که میخوانی
نوشته نشده اند...

فرستنده : MoTeZaaD

عـــ ــ ــکس تـــــــو را
به سقفــــــ آسمــ ــ ــان سنجــــاق میکنم
حال که ایــــن روزهـــا
از فرط دلتنـ ــ ـگی
چشمانـــم مدام رو به آسمــ ــ ــ ـان استـــــــ
بگذار تــــــو در قابـــــــ چشمانــــم باشی...

فرستنده : MoTeZaaD

آنـــقدر نـفس مـی کــشم …
تـــا ،
تمـــام شـود..
همـه ی آن “هـــوایــی” کـه ،
ســـراغ ِ تـــو را مـی گــــیـرد …

فرستنده : del shekaste

چه زخم هایی بردلم خورد؛
تا یــــاد گرفـــتم…
که هیــچ نـــــوازشی،
بـــــــــی درد نیست . . .

فرستنده : del shekaste

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی
به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی
نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی
به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی
نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی

فرستنده : del shekaste  

خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی !

فرستنده : del shekaste

ﺳﺮﺩ. . . ﺑﯽ ﺗﻮ
ﺳﺮ ﺩﺭﺩ . . .
ﺩﺭﺩ ﺳﺮ . . .
ﺳﺮ ﺩﺭ ﮔﻢ . . .
ﺳﺮ ﮔﯿﺠﻪ . . .
ﺳﺮ ﺑﻪ ﻫﻮﺍ . . .
ﭼﻘﺪﺭ"ﺳﺮ" ﺑﻪ ﺳﺮﻡ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻧﺪ
ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻫﺎﯼ"ﺳﺮﺩ . . . ﺑﯽ تو !

فرستنده : I=∅

خواستن سهم تو بود
و تو چه راحت از سهمت گذشتی و رفتی ...

فرستنده : Hossein

گاهی وقت ها غرق میشوم در احساسم
بی توجه به خودم
گونه هایم خیس
پر از خاطره هایی سوخته
تحملش دشوار است
نفسم را بند می آورد
اینکه دیگر نمیتوانم
به تو بگویم دوستت دارم ...

فرستنده : Hossein

مقداری طناب در خانه هست می ایی تا باهم طناب بازی کنیم یا گره اش بزنم بر سقف؟

فرستنده : پرنیان

میگن دل به دل راه داره ام هر وقت خواستم از دلم به دلت بیایم به دور برگردان رسیدم!!!

فرستنده : s@jj@d

خون که قرمزه رنگ عشقه اما اشک که بیرنگه درد عشقه . . .

فرستنده : F!Re G!Rl

جهان چیزی شبیه موهای توست؛ سیاه و سرکش و پیچیده.
خیال کن چه بی بختم من! که به نسیمی حتی،
جهانم آشوب می شود .

فرستنده : F!Re G!Rl

زندگی مثل بازی شطرنج اگه بلد نباشی همه میخان یادت بدن
ولی اگه یاد گرفتی و خوب بازی کنی همه میخوان شکستت بدن ...

فرستنده : F!Re G!Rl

کوچه یِ علـی چپــ
قشنگتــرین کوچه یِ دنیــاست
وقتــی
در حساس ترین نقطه یِ رابطه
می پیچی به آن !!!

فرستنده : F!Re G!Rl

تمام شهر ازبس عاشقی کردند قهارند ... اما من هنوز ناشیانه "ذوستت دارم".

فرستنده : shivana

دلم احساس غم دارد
در این انبوه ویرانی
کمی تا قسمتی ابری
و شاید باز بارانی

فرستنده : v_traxex

هیچکس نفهمید که زلیخا مرد بود
مردانگی می‌خواهد ماندن پای
عشقی‌ که تو را پس میزند

فرستنده : v_traxex

اول به وفا می وصالم در داد
چون مست شدم جام جفا را سر داد
پر آب دو دیده و پر از آتش دل
خاک ره او شدم به بادم بر داد
حضرت حافظ

فرستنده : عاشق عشق

تماشایی ترین تصویر دنیا میشوی گاهی دلم میپاشد از هم بس که زیبا میشوی گاهی به ما تا میرسی کج میکنی راهت را به یکباره گاهی دلت پاک است اما با تمام سادگی هایت به قصد عاشق آزاری معما میشوی

فرستنده : aliasghar
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد