اس ام اس عاشقانه۹

اس ام اس عاشقانه۹

آنقدر خوبی و پاکی؛
که وقت وداع
حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم

فرستنده : I=∅

زیباترین عکس های دنیا، در اتاق های تاریک ظاهر می شوند؛
پس هر وقت در تاریکی زندگی قرار گرفتی؛
بدان که خدا می خواهد از تو تصویری زیبا بسازد.

فرستنده : 09351xxx166

منم عاشق مرا غم سازگار است
تو معشوقی تورا با غم چکار است؟

فرستنده : 09351xxx166

چه بى تفاوت زندگى میکنند آدم ها بى آنکه بدانند
در گوشه اى از دنیا تمام دنیاى کسى شده اند…

فرستنده : 09351xxx166

کاش انسان مثل شمع فقط یک شب زندگى مى کرد اما کنار پروانه اش.

فرستنده : My heart broken*alone

با تمام مداد رنگی های دنیا
با هرزبانی که بدانی یا ندانی
چه بخواهی و چه نخواهی
بدون هر تشبیه و استعاره و ایهام
تنها یک جمله برایت مینویسم
بی اندازه و بی نهایت
دوستت دارم خاص ترین مخاطب خاص دنیا

فرستنده : shervin7

نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه ، ولی رفتی بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی

فرستنده : RAGER

می توان پر کرد فاصله هایی بلـند را با یک پیام ساده و کوتاه...
کافیست بنویسی : دوستت دارم

فرستنده : RAGER

کاش تو چایی بودی و من قند ، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی

فرستنده : RAGER

چقدر سخته
دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که
یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده

فرستنده : RAGER

گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ... فضای اتاق برای پرواز کافی نبود

فرستنده : RAGER

رو به قبله مینشینم،خسته با حالی عجیب/از ته دل مینویسم،انت فی قلبی عزیز.

فرستنده : محمد

در این دنیا چه بسیارند...
آنهایی که در آرزوی قطعه ای نان جان می دهند...
و چه بسیار بیشتر که در آرزوی اندکی عشق می میرند...

فرستنده : kazem_spent

مهم نیست فردا چی میشه..... (مهم اینه که امروز دوستت دارم) مهم نیست فرداکجامیری... (مهم اینه که هرجاباشی دوستت دارم) مهم نیست تا ابد باهم باشیم (مهم اینه که تاابددوستت دارم) مهم نیست قسمت چیه (مهم اینه که قسمت شد دوستت دارم

فرستنده : تورج

به یادت نوشتم که از جنس بهاری/ که در اعماق قلبم همیشه ماندگاری

فرستنده : تورج  

اگه خیلی کم سراغت میگیرم منو ببخش چون بلیط سرزمین فرشته ها گرونه

فرستنده : تورج

24898
1

137

فلاسفه درباره عشق خیلی حرفها زدند اما منطق هیچ کدامشان به پای منطق تو نرسید !
رفتی و گفتی : همینه که هست …

فرستنده : MoTeZaaD

24897
1

128

خودت را تصور کن بی (او) …
شاید بفهمی چی کشیدم بی (تو) …

فرستنده : MoTeZaaD

تا تویی درخاطرم،با دیگران بیگانه ام/باخیالت همنشین،با دوریت دیوانه ام

فرستنده : 09367xxx650

به قلب مهربانت بگو:چیزی وجود ندارد که یادت را ازخاطرم ببرد! حتی فاصله.

فرستنده : 09367xxx650

چه دمدمی مزاج شده احساسم...
گاهی ارام ،گاهی بارانی...
چه بی ثباتم بی تو...

فرستنده : eli021

در دیاری که تو انجا باشی ،
بودنت انجا کافیست ،
ارزو های دیگر ،
اوج بی انصافیست !

فرستنده : ๖ۣۜS๖ۣۜF

سعی کن حسم شبیه شب نشه/قسمتم از تو همین امشب نشه
من که دنیام رو به مرگه،مرگ من/سعی کن گرمی اینجا تب نشه..

فرستنده : Masiha

میشه دنیا رو پر از حس تو کرد/میشه گرم شد حتی با دستای سرد
میشه گم شد تو نگاه عاشقت/مثل شبگردی و حس دوره گرد..

فرستنده : Masiha

هروقت به توفکرمیکنم
یکی ازدکمه هایم شل می شود
وانقراض اغوشم یک نسل به تاخیرمی افتد.
دوست داشتن تو
جنینی است درمن
که نه سقط می شود
نه به دنیا می اید

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

چه رازیست درپس حصاراین فاصله هاکه اینگونه مرا "دلتنگ دیدارت" میکند...

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

24859
1

144

یه وقتایی خودموبغل میکنم ومیگم:غصه نخوردیوونه..من ک باهاتم،!

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

گاهی عمیقا مایلم ماهی باشم؛ماهی حافظه اش هفت ثانیه است بی هیچ خاطره ای....

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

توبه من نشون دادی دوست دارم چه رنگیه جمله ی عاشقتم چه جمله ی قشنگیه

فرستنده : alireza

گور بابای قسمت و سرنوشت ....
من تورو میخوام ...

فرستنده : ▐▓▒░►gholomak◄░▒▓▐
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد