اس ام اس عاشقانه۱۰

اس ام اس عاشقانه۱۰

آرام تر تکانش دهید.......
مرگ مغزی شده......
باید زودتر دفن شود.....
چیزی برای اهدا هم ندارد......
احساسم است........
تا همین دیروز زنده بود.......
خودم دیدم...........
کسی لهش کرد و رفت....!!!

فرستنده : behzad bastami

خداوندا دلی دارم اَتش سوز / که نه در شب بود تابش نه در روز
ز بعد مرگ من ای آتش عشق / کنار گور من شمعی بیافروز

فرستنده : MaDrIdIsTa

میخوام به عشقت مبتلا شم،میخوام که باتو پابه پاشم،میخوام فقط باتو باشم،بیا ای عشق نذار ازهم بپاشم...

فرستنده : jamal.kh

دست عشق از دامن دل دور باد!
می‌توان آیا به دل دستور داد؟
می‌توان آیا به دریا حکم کرد
که دلت را یادی از ساحل مباد؟

فرستنده : soniahmd

بارآخر..
من ورق را با دلم بر میزنم!!
بار دیگر حکم کن!
اما نه بی دل!
با دلت
دل حکم کن
حکم دل : هرکه دل دارد بیندازد وسط
تا که ما دلهایمان را رو کنیم!!
دل که روی دل بیافتاد،عشق حاکم میشود،،پس به حکم عشق،،بازی میکنیم.. این دل من.!
رو بکن حالادلت را...! دل نداری؟
بر بزن اندیشه ات را...! حکم لازم: دل گرفتن!! دل سپردن... هر دو لازم! عشق لازم...

فرستنده : آرش

دیوانه نیستم !
فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم ♥

فرستنده : H@M!D

چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه / چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری. . .

فرستنده : H@M!D

گر پرسی ز من،درس دوستی ز که اموختی؟خواهم گفت:تو حکیم مکتب غشقم بودی.

فرستنده : shirin

هر بار که تو میخندی تعادل این شهر به هم میخورد.زندگی را برای از نو ساختن باید

فرستنده : shirin

عـاشــق کـه شـاخ و دم نــدارد....
حــواست که نبــاشـد ؛
بی تــاب کـه بــاشـی ،
زُل بـزنی به یک نقطه !
دلتــنگ کــه بـــاشـی ....
همـه چـیــز تمــــام است !
محــکـوم میشـوی بـه عــــشــــــــــــق... !!!

فرستنده : GISOOO

پرسید چون دوستم داری بهم نیاز داری ؟
یا چون بهم نیاز داری دوستم داری ؟
بهش گفتم :
چون دوستت دارم بی نیاز ترینم

فرستنده : hotboy797

این اخرین عشقت بوی هوس میداد
برگرد به گذشته ات تا که ز نو خود سازی
شعری از علی رمضان پور

فرستنده : امیر علی 09386xxx977

به عمل شکستی و به دل بستی کدامین عشق؟
نگو که ان کس خدا خدا میگفت کلاه بر سر میکرد

فرستنده : امیر علی 09386xxx977

در دلم ارزوئ امدنت میمیرد
رفته ای اینک،اما آیا
باز بر می گردی؟
چه تمنای محال
خنده ام می گیرد!!!

فرستنده : pani joon

برای من که کبوتری ام عاشق و سرگردان؛
بیا و بام شو
اصلا بیا و دام شو…

فرستنده : *مائده*انجل
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد