اس ام اس روز مادر۱

اس ام اس روز مادر۱

بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است
زیر پایش جهنمی است که من برایش ساخته ام

فرستنده : Negin joooooooooni

27411
1

405

به بهشت نمیروم اگر مادرم آنجا نباشد..سلامتی همه مادرایی که دلشونو میشکنیم و فقط سکوت میکنن..از سکوتشون ادم بغض میکنه..

فرستنده : Moh3n

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن
که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است .

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

آدما تا وقتی کوچیکن دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن اما پول ندارن.
وقتی بزرگتر میشن ، پول دارن اما وقت ندارن.
وقتی هم که پیر میشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . مادر ندارن!...
به سلامتی همه مادرای دنیا...

فرستنده : pesar pesar ghande asal

به سلامتیه مادرایی که با حوصله ای راه رفتنو یاد بچه هاشون دادن
ولی تو پیری بچه هاشون خجالت میکشن ویلچرشونو هل بدن!!!!
 

فرستنده : تنها ترین تنهای تنها

کوچولو که بودم همیشه به مامانم غر میزدم که چرا منو سر وقتی که دوس دارم از خواب بیدار نمیکرده،بعد فهمیدم دلش نمی اومده...
روز مادر مبارک

فرستنده : pesar pesar ghande asal

مادر است چشم و چراغ زندگی
مادر است سرچشمه آزادگی

فرستنده : BAX 21

به بهشت نمی روم!
اگر مادرم آن جا نباشد

فرستنده : علی فرهادی از ایذه

مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی ، تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی ، تو را دوست دارم و
می ستایمت .
دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت , رحمت و عزت می طلبم . . .

فرستنده : momtaz

چَـند سالـــه دارم آهنــگهـــای مختلـــفو امتحــان میکنــم
ولــــــــــــی هنـــــوز هیــــچ آهنگــــی
مــــــــثِ لالایی تــــو آرومـــم نمیکنــد
مــــــــ♥ــــــــادر

فرستنده : Evil70_+18

طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک

فرستنده : jok

تمام فرشته هابه طواف توآمدند
توکه مظهرعشق وصفاومحبت بی منتهی هستی
روزت مبارک

فرستنده : jok

توصیف توبرترازعقول وادراک
درمدح توخالق توگفته لولاک
بی فاطمه ام نمی شدهرگزممکن
خلق علی واحمدوخلق افلاک
ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س)وروز مادرمبارک باد

فرستنده : jok

زن شکوفه ایی است که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی
موقع گل کردن عشق ورزیدنی
ودروقت پژمردن پرستیدنی
روزت مبارک ای گل زیبای خلقت

فرستنده : jok

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم . . .
روزت مبارک

فرستنده : احسان  

روشهاى خودکشى:
برق
مرگ موش
قرص خواب
طناب دار
پرتاب ازبلندى
رفتن زیرقطار
اما ما.. زن را انتخاب کردیم..آرام مطمئن تضمینی وتدریجى..روز زن برهمه شیرمردانی که با این بلای خانگی میسازند مبارک باد

فرستنده : 09353xxx609 _pjavad64

خداوند زن را افرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد.

فرستنده : عاشق

روز مادر را به همه ی مادرای ایرانی تبریک عرض میکنم .

فرستنده : نادیا

بهشت در دست مادر بود، مادر آن را زمین گذاشت تا ما را در آغوش بگیرد. اکنون می گویند بهشت زیر پای مادر است.
روزت مبارک مادر مهربان *"*

فرستنده : 09125xxx343_زهرا

عشق یعنی مادر، صبریعنی یک زن، نور یعنی دختر، مهر یعنی خواهر، هرچه هستی عشق، صبر، نور یا مهر روزت مبارک…

فرستنده : سرنوشت

بهشت زیر پای ماست، پس به خاطر که فقط منحصر به خودمان است مغرور باشیم...
روزمان مبارک

فرستنده : samaneh_y

فاطمه باغ گلاب است خدامیداند.. فاطمه گوهرناب است خدا میداند.. فاطمه واژه زیباست ،تعجب نکنید.. 
کرم فاطمه دریاست، تعجب نکنید.. فاطمه دخترطاهاست بگو یازهرا.. فاطمه روح تولاست، بگو یا زهرا ..
ولادت با سعادت مادر سادات بر شما و خانواده محترمتان مبارک.

فرستنده : علی سزاوار-تبریز#1##0912147

زیباترین گل دنیا , توهستی مادر **
خوش بو ترین گل دنیا ,تو هستی مادر**
زیبا ترین, روز سال ,
روز توست ,مادر**عطر تموم گل ها ,تقدیم به تومادر
***تقدیم به همه مادرهای ایرانی

فرستنده : 09127xxx228 - از ابهر

من زنم و به همان اندازه از هوا سهم میبرم که ریه های تو!
دردآور است که من آزاد نباشم تا تو به گناه نیفتی!
قوس های بدنم بیشتر از افکارم به چشمهایت می آیند!
تآسف بار است که باید لباسهایم را به میزان ایمان تو تنظیم کنم!(سیمین دانشور)

فرستنده : jojo

مکرر گشته ام از زندگی سیر /بهای کادوی زن شد نفس گیر
چرا در روز زن طلا و سکه / ولی روز پدر شرت و عرق گیر !

فرستنده : m@n@

افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت
بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است .
روز زن مبارک

فرستنده : m@n@

فدایت اى گل زیباى هستى، نمیدانم کجا بى من نشستى،قشنگیهاى فردایم تو هستى یگانه گنج دنیایم تو هستى ... قسمتى ازنامه چوپان دروغگو به همسرش به مناسبت روز زن!

فرستنده : 09103xxx511 _امیر

جهت فرار از هدیه روز زن در این هفته احتمال وقوع دعوا از طرف مردان زیاد است.با خونسردی و مهربانی این حیله را نقش بر آب کنید!(ستاد مبارزه با مکر مردان)

فرستنده : ZAHRA.F

مرگ دست خداست.....
زنها فقط وسیله اند....
پیشاپیش روز زن مبارک.

فرستنده : اصغر...نظرآباد...الغدیر

" قند" خون مادر بالاست،اما دلش همیشه" شور" میزند برای ما..
اشکهای مادر،"مروارید"شده است در صدف چشمانش
دکترها اسمش را گذاشته اند" آب مروارید"
** روز "مادر" بر تمامی مادران سرزمینم مبارک**

فرستنده : 09125xxx343_زهرا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد