اس ام اس روز مادر۲

اس ام اس روز مادر۲

پیشاپیش:
روز ما موجودات زیبا، دوست داشتنی، حساس، عاقل، مدیر، مدبر، خلاق و فداکار مبارکمون باشه!فقط خودمون می دونیم چه جواهراتی هستیم!

فرستنده : حسین ـ ﺍﺻﻔﻬﺎﻥ

عنکبوت های ماده پس از جفتگیری نرهای خود را میخورند، آن ها تنها موجوداتی هستند که فهمیده اند شوهر به هیچ دردی نمیخورند!
پیشاپیش روز زن مبارک

فرستنده : ashkesorkh

شاید زن خوب مثل دایناسور نسلش منقرض شده باشه،ولی مرد خوب مثل سیمرغ ازهمون اول هم افسانه بوده. .از همین الان روزمون مبارک.

فرستنده : 09131xxx737

پیشاپیش
روز ما موجودات زیبا . دوست داشتنی . حساس . عاقل . مدیر . خلاق . فداکار و مهربون مبارکمون باشه !
فقط خودمون میدونیم چه جواهراتی هستیم ...!

فرستنده : نینا

آسمان را گفتم می توانی آیا بهر یک لحظهء خیلی کوتاه روح مادر گردی صاحب رفعت دیگر گردی گفت نی نی هرگز من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم

فرستنده : jok

زمین خوردن چه زیباست، اگر هدف؛
بوسیدن خاک پای مادر باشد؛
مگر نه این است که بهشت؛
زیر پای مادران است ...

فرستنده : soreh

جوانی هایت را با بچگی هایم پیر کردم ، مرا به موی سپیدت ببخش مادر

فرستنده : کوتنا

توصمیمی ترازآنی که دلم می پنداشت،دل توباهمه آینه هانسبت داشت، تو همان ساده دل سبز نجیبی که خدا،درمیان دل پاکت صدف آینه کاشت ...
تقدیم به مادر مهربانم ...

فرستنده : 09190xxx254_بهناز لطیفی

صد سکه ی طلا صد سکه ی طلا همرا با کمک هزینه سفر به دور دنیا همراه با دو ساختمان مسکونی و همراه با دو دستگاه دو دستگاه لامبورگینی با سود اللحساب فداییک تار موی تو مادر

فرستنده : خشم شب13

انسان تحمل 40واحد درد رو داره اما زن هنگام زایمان 58 واحد درد رو تحمل میکنه که معادل شکستن بیست استخوان بدن همزمانه....
مادر دوستت دارم

فرستنده : 09378xxx531 - افسون از دزفول

زن جنس عجیـــــبی ست
چشم هایش را که می بنـــــدی ؛
دید دلــــش
بیشتر میشود !
دلش را که میشــــکنی ؛
بـــــاران لطافت
از چشم هایش سرازیــــــر،
انگـــــار
درست شده تا روی عشــــق را
کــــــم کند !!!

فرستنده : R A M I N

میشــــه اسـم پاکتو
رو دل خـــــدا نوشت
میشه با تو پر کشید
تــــوی راه سرنوشت
میشـــه با عطـر تنت
تا خــــود خـدا رسید
میشــه چشــم نازتو
رو تن گلهــــا کـشید
مادرم جـــــونم فـدات
برم قــــربــون چشات
تو اگــــــــه نگام کنی
جون میدم واس نگات

فرستنده : عرفان

*;%'*
*%;;%'*
*;%*;%'*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )
.
مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات

فرستنده : عرفان

نور چشمای تو هست چراغ خونم
دستای مهربونت، برکته جونم
تویی تک ستاره توی آسمونم
تو گله باغچمی ای مادر خوبم

فرستنده : عرفان

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است
زیباترین خطاب “مادر جان” است
“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
 واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
روزت مبارک مادر . . .

فرستنده : عرفان


ای مادر عزیز که جانم فدای تو
قربان مهربانی و لطف و صفای تو
تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .

فرستنده : عرفان

مادرم!..............
واسه مردن نیازی به ارتفاع نیست.... ازچشم تو که بیفتم
می میرم م مممممممممم

فرستنده : morteza

زن بودن کار مشکلی است:
مجبوری ،
مانند یک بانو رفتار کنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان بنظر برسی
و مثل یک خانم مسن فکر کنی

فرستنده : morteza

من زن شدم تحملی پایدار
یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم
ولی هیچ کس نگفت نشان عشق
سیب سرخی شد که من به آدم دادم

فرستنده : morteza

به علت رویت نشدن سکه درجیب آقایان روز زن یوم الشک اعلام شد !

فرستنده : 09351xxx038

چه حکایت جالبیست! کلمه ى زندگی با "زن" آغاز میشود و کلمه ى مردن با "مرد" !!!

فرستنده : 09351xxx038

خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند روزت مبارک!


عشق یعنى مادر
صبر یعنى یک زن
مهر یعنى دختر
نور یعنى خواهر
هر چه هستى ، عشق یا صبر، مهر یا نور ... روزت مبارک


خداوند مرد را آفرید و به زنها قول داد مرد ایده آل را میتوان در هر "گوشه" زمین پیدا کرد
و زمین را "گرد" آفرید تا گوشه نداشته باشد
روز زن مبارک

فرستنده : 09393xxx229

مرد آمد و دردی به دل عالم شد
از روز ازل قسمت زنها غم شد
در دفتر خاطرات حوا خواندم
جانم به لب رسید تا آدم شد
پیشاپیش روز زن را به همه زجرکشان عالم هستی که جان و روح خود را برای تعلیم موجودات ناشناخته ای به نام مرد نثار میکنند تبریک میگویم.

فرستنده : 09393xxx229

چند روز دیگه روز ملی گلهاست روزت پیشاپیش مبارک...
این رو برای همه گلهاى دنیا که عطرشون رو دوست دارى بفرست:من تو رو انتخاب کردم !

فرستنده : 09393xxx229

روز زن مبارک باد…
با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید!


روز زن بر هر زن ، پیرزن،خواهر زن، برادر زن ، پدر زن، مادر زن ،
سوزن ، آمپول زن ، پنبه زن ، بیل زن ، جر زن ، زیراب زن ،
و بقیه زنها مبارک !


زن مگو مرد آفرین روزگار
زن مگو بنت الجلال اخت الوقار
زن مگو عرش خدا را قائمه
ک محمد یک علی یک فاطمه


همسرم ؛ ای که در تار و پود وجودم و در جای جای قلبم
حضورت همیشه احساس می شود .
تو که گرمی بخش زندگی ام هستی ، همیشه دوستت می دارم .
روزت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد