پـَـ نـَـ پـَـ ۱

پـَـ نـَـ پـَـ ۱

ساعتای 2 نصف شب بود یهو دیدم گوشیم زنگ میخوره
با صدای خواب آلود میگم:بعله
میگه:ببخشید خواب بودین؟
میگم:پــَ نـــَ پـــــ منتظر بودیم شما زنگ بزنین
ملتم کم پر رو نیستن ها

فرستنده : SEPEHR 007

میرم در سوپری میگم یه نوشابه شیشه ای لطفا. میگه میخوری؟میگم پ ن پ من بازیگر سینمام میخوام باهاش عکس بگیرم تبلیغ شه واسه پپسی!!

فرستنده : ImanPuls

رفته بودیم کوه با دوستام. تویه مسیر یه ایست بازرسی مارو نگه داشت. رفتم گفتم چی شده؟
گفت:گواهینامه. رفتم آوردم .داره کارتمو نگا میکنه گفت:مال خودته؟
گفتم پ ن پ مال پدربزرگته ازش دزدیدم!!!!!!!!

فرستنده : sh.adidas

27541
1

205

دختره سوار ماشین میشه که امتحان رانندگی بده,تا استارت میزنه ماشین 2 متر میپره بالا.
سرکار:پیاده شو خانوم
خانوم:یعنی رد شدم؟؟
سرکار: پ ن پ پیاده شو دوتا بزن پشت ماشین سک سکش بند بیاد.

فرستنده : joker

27481
1

129

با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم.
دوستم میگه:شیرهِ؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!

فرستنده : amasa23

از دانشگاه برگشتم خونه مادرم میگه ااا اومدی
گفتم:پ ن پ سر کلاسم هنوز اینم روحمه اومده جزوه مو برام بیاره

فرستنده : ramin s.h

تنها تو تاکسی نشستم به راننده کرایه میدم میگه: ببخشید یه نفرید . میگم پ ن پ خورزورخان هم هستند .

فرستنده : قیرخبلاغ

27134
1

122

مامان اینا رفتن بیرون منم گفتم نمیام میخوام درس بخونم یه ساعت دیگه مامانم زنگ زده ما تو رستورانیم میخوای برای توام غذا بگیریم؟گفتم په نه په من باکتری هوازی ام غذای ادما هم باهام سازگاری نداره!
برگشته با عصبانیت میگه پس هواتو بخور تا بیام تکلیفتو روشن کنم...
ای لعنت به دهنی که بی موقع واشه!
کجا سرمو بکوبم
من):
سازمان حمایت از حقوق کودکان)-x
باکتری هوازی|:

فرستنده : mary.7khat

27127
1

278

بچه که بودم تو جمع فامیلی نشسته بودیم دختر داییم داشت صحبت میکرد یه دفعه کنترلشو از دست داد از خجالت داشت میمرد من میخواستم از دلش در بیارم گفتم اشکال نداره بابای منم همیشه تو خونه از اینکارا میکنه/الهی حال پدرمو باید میدید/ به خاطر این فداکاری هم کتک خوردم

فرستنده : مریم

27076
1

135

فامیلمون اومده میگه شما دانشجویی ؟ گفتم پـ نـ پـ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !

فرستنده : امدادگرجوان

رفتم واسه کنکور !!!
عجله داشتم کارت ملیمو یادم رفت .
مسول جلسه اومده میگه آومدی کنکور بدی میگم پ ن پ آومدم کیک و ساندیس بخورم برگردم خونه

فرستنده : Lovely*Boy

در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه|

فرستنده : zhinOoOs

ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی ۲ لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم

فرستنده : zhinOoOs

26934
1

162

رفتیم املاکی دنبال خونه دانشجویی یارو برگشته میگه خونه میخواین‏?
میگم پ نه پ اومدیم یه فروند توپولوف رو متر کنیم؛
میگه بامزه دانشجویی باشه‏?‏
میگم پ نه پ، ما از پادشاهان دوران صفویانیم یه کاخ ردیف کن
میگه حالت خوبه تو؟
میگم پ نه پ یه علائمی مبنی بر وجود موجودی به نام پ نه پ تو وجودم هست.
گفتم بیخیال ،خونه دارین یا نه؟
گفت پ نه پ ما فقط تو کار رشد و پرورش درخت هندونه ایم.
اینجا بود که فهمیدم پ نه پ ازم سرایت کرد بهش. شما هم میتوانید...
 

فرستنده : (-) 0 3 ! (\)

شونصد بار زنگ زدم دوستم برنمیداشت کار واجب داشتم . ورداشته اس داده : " کارم داری زنگ میزنی ؟"
پ نه پ از اهنگ پیشواز مسخره تو خوشم اومده زنگ میزنم گوش کنم باهاش سرم تکون میدم تازه :-| 

از وقتی اولین پـ نـ پـ را خوندم،واسم عقده شده یه بار بتونم ازشون استفاده کنم،ینی ملت دیگه هوشیار شدنا...
سوال الکی کلا تعطیل شده:|

فرستنده : Abiii

26594
1

198

کتابم جلوم بازه دارم تمرین مینویسم، مامانم اومده میگه داری درس میخونی؟ په نه په دارم صفحه های کتابه رو میشمارم بهم ننداخته باشن.

فرستنده : والا بخدا

26494
1

150

رفتم تو بورس سهامم که سقوط کرده رو بفروشم به کارگزار میگم بفروشش سقوط کرده
میگه سهمتو میگی؟
میگم پ ن پ توپولوف خط یاقوزآباد_چلقوزآباد

فرستنده : smj13

26492
1

266

ماشین بهم زده گوووپس افتادم روی زمین دارم از درد ب خودم میپیچم!راننده پیاده میشه میگه چیزیت شده داری ناله میزنی؟میگم پ ن پ افتادم رو زمین از داور پنالتی بگیرم...‏!‏
راننده میگه نمکدون منظورم اینه ک اگه چیزیت شده زنگ بزنم آمبولانس بیاد!گفتم پ ن پ زنگ بزن برنامه عادل اینا بپرس صحنه پنالتی بوده یا نه؟!!

فرستنده : N3.ice

26475
1

101

رفتم نانوایی خلوت بود شاطر میپرسه نون میخوایی میگم:پ ن پ من موش انبارتم اومدم خودمو تسلیم کنم

فرستنده : tito

با حامد دوستم داریم تو کارخونه کار میکنیم.
بهش میگم برو دستگاه و خاموش کن.
میگه همون که روشنه؟؟؟!!!
میگم پ نه پ...اونی که تو حیاط داره میرقصه...برو بهش شاباش بده.....والااا

فرستنده : محمد بیاتی

رفتیم دریا یه بنده خدایی شنا بلدنبود داشت غرق میشدو دست وپا میزد.بابام بدوبدو ازچادر اومده بیرون میگه چیه داره غرق میشه؟؟؟
گفتم پ ن پ داره دلقک بازی در میاره مارو بخندونه!!!

فرستنده : winter_boy

 ﻧﺸﺴﺘﻢ ﺑﺎﻻ‌ﯼ ﺍﺳﮑﻠﺖ ﺳﺎﺧﺘﻤﻮﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﺟﻮﺷﮑﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻢ
 ﯾﺎﺭﻭ ﺍﺯ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺍﻗﺎ ﺷﻤﺎ ﺟﻮﺷﮑﺎﺭﯾﻦ ؟
ﻣﯿﮕﻢ : ﭖ ﻥ ﭖ !!! ﻣﻦ ﮐﻼ‌ﻏﻢ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﺪﺍﺭﯼ ؟ ﻗﺎﺭ ﻗﺎﺭ !!!!!

فرستنده : άιΐ♥ßάήĞΐ

صاحب کارم زنک زده میگه مغازه ای؟میگم :پ ن پ نزدیک سانفرانسیسکو هستم

فرستنده : tito

به غضنفر میگن با پلنگ جمله بساز میگه : تو فوتبال خورده بودم زمین ، میلنگیدم راه میرفتم ، دوستم منو دیده میگه چیزی شده میلنگی ؟ میگم : پـَ نه پـَـ لنگ میزنم که یاد تیمور لنگ رو زنده نگه دارم

فرستنده : mehrshad

25751
1

157

دارم واسه دختر خالم تعریف میکنم میگم:
دیشب داشت یه راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد به یه گله آهو یکی شونو گرفت!
میگه: بقیه چی؟ فرار کردن؟
پـَ نه پـَ موبایلاشونو درآوردن فیلم گرفتن از صحنه واسه بقیه حیوونای جنگل بلوتوث کنن

فرستنده : My heart broken*alone

25746
1

137

پیرمرده سوار اتوبوس شده، پا شدم از جام!
میگه بشینم یعنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ پا شدم با هم قدم بزنیم!!!!!

فرستنده : My heart broken*alone

بابام با عجله اومده تو اتاق میگه : (( باز داری پـَ نـَ پـَ میخونی ؟؟؟ میگم پـَ... یه دفعه یه سیلی محکم میزنه در گوشم . میگم :(( میخواستم بگم پَنیر نداریم بابا بگیر . ))
بابام :ا
من :(ا)
سازمان حمایت از حقوق جوانان :)))

فرستنده : رضا صادقی

25697
1

146

به چراغ قرمز رسیدم زدم رو ترمز یهو یکی از پشت زده بهم پیاده شدم ببینم چی شده؟ میگم زدی ؟؟ میگه پ ن پ ماشینامون آشنا دراومدن دارن رو بوسی میکنن!!! میگم د ن د الان ک افسر بیاد هزینه ی این روبوسیو عقدو عروسیو باید یجا حساب

فرستنده : مجید تک

25531
1

150

با گل رفتم بیمارستان، نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین، گفتم پ نه پ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات...

فرستنده : 09393xxx862 _مهدى  

تو صف عابر بانک سه ساعته وایسادم.یارو اومده میگه آقا
شما هم پول میخواید.من بهش گفتم:پ نه پ دو روز پیش
یه پول دستی ازعابر بانک گرفتم اومدم بهش پس بدم

فرستنده : حسام

با داداش کوچیکم تو خیابون دارم راه میرم دوستم منو دیده میگه:به داداشته.من:پ نه پ بابامه خودشو فریز کرده یکم حال کنیم

فرستنده : حسام

25423
1

185

دوستم رفته خواستگاری
دختره ازش پرسیده واسه تشکیل خونواده میخوای زن بگیری ؟
گفته :بله
دختر:خودت خواستی زن بگیری؟
دوستم بله
دختر:من قبول کنم شما خوشحال میشی؟
دوستم :بله
دختر :شرمند من با کسی ک سه بار فرصت پ ن پ رو از دست بده ازدواج نمیکنم

فرستنده : صالح

مامانم زنگ آیفونو زده باز کردم . مادربزرگم میگه رضا مامانت رو دیدی در رو باز کردی ؟؟؟ میگم : پـَ نـَ پـَ دستش رو از زیر در نشون داد من هم درو باز کردم !!

فرستنده : رضا صادقی

25220
1

145

تو مغازم بودم سرم با اینترنت گرم بود.یه آقایی اومد گفت :یه عینک میخوام که به صورتم بیاد.طبق عادت همیشگی گفتم واسه خودتون میخواین!؟یارو خیلی مرد بود نگفت پ ن پ واسه گربه نره میخوام.گفت بله واسه خودم میخوام.

فرستنده : winter_boy

25190
1

156

رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟
میگه کتابشو میخوای ؟
گفتم پ ن پ انگشتری لباسی  اگه موندی بده بخرم

فرستنده : صالح

24984
1

162

خاور اومده داریم اثاث خونه رو بار میزنیم ، میگه دارید از این محل میرید ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم اثاث میبریم پارک خاله بازی کنیم !

فرستنده : 09351xxx166

24833
1

211

بابام از اداره زنگ زده خونه بعد کلی احوال پرسی میگه محمد خودتی ؟
میگم: پَ نه پَ به سیستم تلفنباک بانک تجارت خوش آمدید برای پرداخت قبوض شماره ? ، برای اطلاع از موجودی
حساب شماره ? و …
گفت زهر مار و قطع کرد !
دیدم ظهر عصبانی اومد توی اتاق . منم پای پَ نه پَ بودم !
گفت اگه یه بار دیگه بگی پَ نه پَ ، دیگه تو این خونه نمیخوابی !
گفتم یعنی بیرونم میکنی بابا ؟
گفت پَ نه پَ خونه رو عوض میکنم بزغاله

فرستنده : mehrshad

24734
1

154

رفتم فست فود گارسون دختر اومده میگه غذا میل دارین ؟!
میگم پـَـــ نــه پـَـــ بشین ۲ دقیقه اومدم خودتو ببینم همش تو اشپزخونه ای!!!

فرستنده : zahra

24733
1

121

آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. می پرسه زنگ لوله هاست؟
پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..!

فرستنده : zahra

حیف نون میره دارو خونه میگه باند میخوام
میگن باند زخم
میگه پ ن پ باند فرودگاه دارم فرود میام

فرستنده : r e z a

مامانم چندتا تار مو سفید بین موهام دیده میگه ای وای موهات سفید شده!؟؟ پ ن پ چندتاشون شکسته بودن گچ گرفتمشون!!!

فرستنده : ali♡jahrom

به بابام میگم موجودی حسابت چقدره؟ میگه چیه بازم پول میخوای ؟ پ ن پ میخوام ببینم چقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم!!!

فرستنده : ali♡jahrom

مامانم پشت ایفون : می خوای بیای تو؟
من : بله مامان
(طرح مبارزه با پ ن پ گروه فرزندان صالح)

فرستنده : zeez

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش. دکتر میگه: میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم بکوبیمش ۳طبقه بسازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد