پـَـ نـَـ پـَـ۳

 پـَـ نـَـ پـَـ۳ 

 

صفحه فیس بوک پـَـ نـَـ پـَـ  لایک کن حمایت کن

http://www.facebook.com/panapa.v77.p 

 

یارو با موتور زده بهم، خوردم زمین سرم شکسته داره خون میاد اومده میگه سرت داره خون میاد؟
پَ نه پَ من خود نویسم جوهرم پس دادم

فرستنده : mojdeh67

یه روز با جعبه خیلی بزرگ رفتم اداره پُست ، جعبه رو گذاشتم رو ترازو کارمنده اومده میگه می خوای پُست کنُی ؟!
گفتم : پَ نه پَ اومدم وزنش کنم ببینم اگه اضافه وزن داره شبها بهش شام ندم !

فرستنده : mojdeh67

یه مگس سقوط کرده تو آبگوشتم ، مامانم میگه عوضش کنم برات ؟
میگم پَ نه پَ من همینو میخورم برو یکی تازه شو واسه مگسه بیار !!

فرستنده : mojdeh67

رفتم مغازه میگم آقا یه شیر بدین
میگه شیر پاکتی ؟
میگم پَ نه پَ بی زحمت یه شیر جنگلی بدین خواهرزادم خیلی شیطونه میخوایم بترسونیمش !!

فرستنده : mojdeh67

رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون،داداشم میگه یعنی مرده؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه

فرستنده : mojdeh67

بابام از اداره زنگ زده خونه بعد کلی احوال پرسی میگه معین خودتی؟ میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ به سیستم تلفنباک بانک تجارت خوش آمدید برای پرداخت قبوض شماره 1،برای اطلاع از موجودی حساب شماره 2....گفت زهر مار و قطع کرد. دیدم ظهر عصبانی اومد توی اتاق منم پای پـَـَـ نــه پـَـَــــ بودم گفت اگه یه بار دیگه بگی پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیگه تو این خونه نمیخوابی....گفتم یعنی بیرونم میکنی بابا؟ گفت پَـــ ن پَــــ خونه رو عوض میکنم بزغاله

فرستنده : mojdeh67

گوشیمو سایلنت کردم، رو میز میلرزه … میگه داره زنگ میخوره ؟!؟!
پَ نه پَ خربزه خورده فکر اینجاشو نکرده !

فرستنده : mojdeh67

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیااومده با کلی ذوق به بابام
نشونش می دم.میگه بچته؟؟؟!! میگم پَــــ نَ پَــــ اینو الان
از اینترنت دانلود کردم نسخه آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد!!!

فرستنده : mojdeh67

داشتم میرفتم باشگاه وسط راه یادم اومد یه چیزی رو یادم رفته،
برگشتم خونه.در زدم داداشم در رو بازکرده با تعجب میپرسه
قاسم تویی؟!!!نرفتی باشگاه؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ قاسم رسید من دیلیوریشم…

فرستنده : mojdeh67

تو این بحران اقتصادی 15هزار تومان دادم گل برا همسرم گل و که بهش میدم با تعجب میگه گله ؟ پ ن پ صبر کن ببینم نظر کمک داور چیه شاید آفساید باشه!!!

فرستنده : ali♡jahrom

رفتم آرایشگاه صاحبش گفت میخوایی مو هاتو کوتاه کنم
منم گفتم پ ن پ فقط اومدم از کولرت استفاده کنم

فرستنده : بهزاد

رفتم پمپ بنزین میخوام بنزین بزنم طرف اومده میگه بنزین میخوای ؟ میگم پ ن پ ترس اول دارم میخواستم خوردش کنم میگه د ن د خیلی پ ن پ بی مزه ای بود برو بنزینتو بزن

فرستنده : رضا صادقی

ناهار رفتم خونه خواهرم .شوهرش جلو من میگه داداشت که باز اینجا پلاسه،ناهار میمونه؟
خواهرم گفت پ ن پ تو با اون خواهرو مادر داغونت بیاین من غذا بپزم.شوهرش ترسید تند گفت بگم غلط کردم.خواهرم گفت پ ن پ یه عذرنامه واسه سازمان ملل بنویس.بعد شوهرشو پرت کرد بیرون.
گفتم دمت گرم آبجی،از من دفاع کردی؟گفت پ ن پ برای دفاع از مجرم مورد نظر وکیلم تا به عقد دائم در بیاورم.داشتم میخندیدم.گفت کوفت گمشو بیرون.
کلا اعصاب نداره

فرستنده : M0hammadjo0on

 رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟ پـــ نه پـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!

فرستنده : ali♡jahrom

باکلی احساس به نامزدم میگم : وای چقدر دوست دارم...میگه از ته دل میگی؟ پ ن پ از سر پیچ لوزالمعده میگم!!!

فرستنده : ali♡jahrom  

به دوستم میگم میخام برم استادیوم. میگه میخای بری داربی رو تماشا کنی؟ میگم پ ن پ توپ شون افتاده توی باغممون میرم بهشون بدم!!!

فرستنده : kamyar

به بابام میگم میخام برم استخر. میگه میخای بری شنا کنی؟ میگم پ ن پ میخام برم ببینم دلبازه یا نه!!!

فرستنده : kamyar

رفتم قصابی میگم آقا گوشت دارین؟ میگه واسه خرید میخای؟ میگم پ ن پ 1کیلو گوشت گم کردم میخام ببینم شما برداشتی یا نه!!!

فرستنده : kamyar

تو صف مرغ تعاونی واستادم. یارو اومده میگه ببخشید شما هم اومدید میگه مرغ بخرید؟ میگم پ ن پ دو تا مرغ خریدم آورم واسم قیمت کنن.

فرستنده : kamyar

یارو داره وسط خیابون آب میخوره. بهش میگم روزه نمیگیری؟ میگه پ ن پ میخام ببینم کجا روزه توزیع میکنن برم بگیرم.

فرستنده : kamyar

قرار بود بریم مسافرت به بیرجند همه فامیل هم می دونستند,وقتی رسیدیم به خواهرم اس ام اس دادم که رسیدیم.
اونم نوشت:به بیرجند رسیدین؟
منم نوشتم: پ ن پ رسیدیم و رسیدیم کاشکی نمی رسیدیم تو راه بودیم خوش بودیم سوار لاک پشت بودیم...

فرستنده : hamid

داداشم داشت زغال میزاشت رو گاز واسه قلیون. بابام میگه بازم میخوای قلیون بزاری؟ داداشم میگه پـَـ نـَـ پـَـ زغالا سردشون شده میزارم رو آتیش گرمشون بشه

فرستنده : ali♡jahrom

 لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمی کنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!پـــ نه پـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده

فرستنده : ali♡jahrom

فکر می کردم انگل دارم به دکتر میگم اقای دکتر برای انگل ما یه قرصی بنویس میگه قرصی بدم که بکشتش میگنم: پـ نـ پـ یه چیزی بنویس که خوب بزرگش کنه بعد قلاده ببندم دور گردنش ببریمش گردش
بعد نسخه رو داده میگم :از داروخانه بگیرم؟
میگه : پـ نـ پـ برو باغ وحش یه دونه تربیت شدش رو بدن بهت

فرستنده : asghariali

پدر بزرگ یکی از دوستان فوت شد رفتیم تشییع جنازه. موقع برگشت یکیو دیدیم گفت: دفنش کردن!؟ گفتیم : پـَـ نـَـ پـَـ دیدن گوشتش خوبه کبابی خوردش کردن

فرستنده : ali♡jahrom

ازخونه زنگ زدم سفارش غذا دادم ، یارو میگه بفرستم براتون ؟ پ ن پ آپلودش کن ، لینکش و بده دانلودش میکنم!!!

فرستنده : ali♡jahrom

دبیرمون دوستم رو صدا زده؛
میگه:میخواین درس بپرسید؟
گفتم: پ ن پ میخواد ازت تست خوانندگی بگیره بفرستت هالیوود!

فرستنده : 09374xxx799_ΠΞGIΠ

دارم حرف میزنم هی زبونم میگیره، بابام میگه:چته زبونت بند اومده؟
میگم پ نه پ میخوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده!!!

فرستنده : mojdeh67

میخواستم بخوابم به خواهرم گفتم لامپو خواموش کن. گفت نورش اذیت می کنه؟ گفتم: پــَ ... گفت: جرات داری بگو؟ گفتم:پتو میکشم سرم خوب. گفت آفرین بلاخره آدم شدی گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فکر کردی تا ابد الاغ می مونم

فرستنده : mojdeh67

تو تاکسی تنها نشستم میخوام کرایه حساب کنم طرف میگه 1 نفر!! میگم پـَـ نه پـَـ 2 نفر حساب کن خورزوخان هم هست!!

فرستنده : mojdeh67

ارو تو مترو داره چراغ قوه میفروشه، صداش کردم اومده میگه چراغ قوه میخوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه لقمه میرزاقاسمی آوردم واسه ناهارم تنهایی نمی چسبید گفتم بیای باهم بخوریم !

فرستنده : mojdeh67

بیل و برداشتم دارم میرم تو باغچه مامانم میگه می خوای نهال درخت بکاری میگم پ ن پ میخوام چاله بکنم چوب بیل رو بکارم تاچندتا بیل بدست بیاریم

فرستنده : Reza.j

می خواستم برم مسواک بزنم مسواکو برمیدارم مامانم می گه می خوای مسواک بزنی؟ می گم بله می گه خمیر دندون روش مالیدی؟ می گم بله می گه واقعا که این همه فرصت په نه په بهت دادم استفاده نکردی

فرستنده : mehrshad

با دوستم رفتیم بیرون. دارم با سرعت سیخای کباب رو روی منقل میچرخونم. دوستم اومده میگه داری کباب درست میکنی؟ میگم پ ن پ دارم فوتبال دستی بازی میکنم!!!

فرستنده : kamyar

داداشم میخواد ببینه چند کیلوه ، میگه برم رو ترازو؟ میگم : پَ نه پَ کلیک راست کن رو خودت ، برو تو پروپرتیس ببین چند کیلویی

فرستنده : گلادیاتور

با دوستم  داشتیم
تو خیابون راه میرفتیم
پام پیچ خورد افتادم زمین
گفت وای عزیزم خوردی زمین
گفتم پ ن پ یه نارنجک اینجا بود خودمو انداختم روش به تو آسیبی نرسه!!!

فرستنده : yahya az pa dena

به پسر عموم گفتم
تحلیل گرفتم 9
گفت یعنی افتادی؟
گفتم پ ن پ نیس آدم خاکی و متواضعی هستم دارم ادای افتاده هارو در میارم ریا نشه!!!

فرستنده : yahya az pa dena

دوستم نصف شب اس ام اس داده که میگه خوابی؟
میگم پ ن پ دارم تمرین میکنم که تو المپیک مدال طلا بیارم.

فرستنده : M0hammadjo0on

- کله صبحی رفیقم میخواست بیاد درس بخونیم بهش زنگ زدم گفتم دوتا نونم بگیر بیار گفت واسه صبونه؟ پــ نــ پـــ واسه ذخیره سازی تو روزای سخت زمستون

فرستنده : ali♡jahrom

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید میگه پیاده میشی؟ پـَـَــــ نــه پـَـَــــــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم...!!

فرستنده : ali♡jahrom

بهش گفتم چقدر خوشگل شدی ! گفت،چشات خوشگل میبینه گفتم پ نه پ میخواستی گوشام خوشگل ببینه !!

فرستنده : zambi

آخه تو آدمی؟؟؟؟؟ - پَ نه پَ؛ تو آدمی! بخشهایی از مکالمه آدم و حوا !

فرستنده : zambi

به پسرخاله ام می گم تب کردم میگه: اِ؟ مریض شدی؟ می گم پـَـــ نــه پـَـــ دمای بدنمو بردم بالا ببینم فنش کار میفته یا نه !

فرستنده : zambi

هواپیما داشت سقوط میکرد یارو میگه داره سقوط میکنه؟ پ نه پ داره واسه نماز نگه میداره.

فرستنده : zambi

رو در اتاقم علامت « ورود ممنوع » زدم. رفیقم اومده تو، میگه اینو زدی که کسی نیاد تووو؟ پـَـــ نــه پـَـــ زدم که کسی جلو در پارک نکنه … !

فرستنده : zambi
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد