فک و فامیله داریم۱

فک و فامیله داریم۱

با خواهرم رفتیم خرید برای مادرم .خواهرم دو پیراهن آبی و زرد نشونم داد گفت :کدوم برای مامان خوبه گفتم:آبی به نظرم بهتره برگشت گفت :تو که هیچی حالیت نیست خنگ همون زرد بهتره
قربون خواهرهای مهربون در لالیگا برم

فرستنده : tito

27950
1

330

صبح از خواب پاشدم دیدم بابام داره بستنی مو میخوره بهش میگم چرا دیاری بستنی مو میخوری میگه:اینجا جنگله بخور تا خورده نشی!بابای رپره من داره؟

فرستنده : با حال!!

27943
1

286

دختر یکی از فامیلامون تازه رفته دوم دبستان . برگشته میگه:وای ظهرها که تعطیل میشیم این پسرای پنجم مدرسه بالایی میان دم در مدرسمون وایمیستن.
می بینی منم چه جوشی زدم ، أه ،خیلی زشت شدم؟؟؟؟
من :!!!!!!!!!!!!!!!!
یه گشت ارشاد مدارس ابتدایی بذارن بد نیستا....
آخه اینا فک و فامیلن؟؟؟؟!!!!

فرستنده : D$D$D

27905
1

123

به مامانم میگم:انقد سوژه دست من نده میرم پست میکنما.میگه:دستم درد نکنه به این بچه بزرگ کردنم،خرس گنده شده، بجای اینکه کمک حال من باشه ،نشسته ببینه من کج راه برم بره 4جوک بنویسه.
بخدا تقصیر خودشه ؛دیروز یه ذره شاکی بود .اومد بره خرید،داشت درو می بست گفت:هفته ی دیگه با بچه ات میای!!!!!
اگه یه بچه تو زندگیمون باشه انقد مشکل نداریم!!!!
آخه میشه؟؟!!
مامان حلال مشکل من دارم؟؟؟!

فرستنده : D$D$D

27878
1

175

داشتیم صبحوته میخوردیم
میگم مامان گردورم بیار پنیرخالی بخورم خنگ میشم
برگشته میگه همینجوریش خنگ هستی رو تو اثر نداره بخور بابا...
مادر مهربونیه من دارم...!؟

فرستنده : tarane

27873
1

126

میخواستم بدونم قیمت دلار چند شده
به بابام میگم دلار چند شده؟
میگه میخوای بفروشی یا بخری؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

فرستنده : mahdi7472

27861
1

109

مامانم تا میبینه پارچ آب داخل یخچال خنک شده بر میداره خالیش میکنه و دوباره آب داغ پر میکنه که از دفعه قبل دیرتر سرد شه. میگم چرا اینکارو میکنی میگه میخوام یاد بگیری که دیگه با پارچ آب نخوری هروقت تشنت شد بالیوان از شیر دسشویی بخور خنکتر هم هست... آخه این مامانه من دارم?! فک و فامیله ماداریم???

فرستنده : alireza

27856
1

114

دیروز دختر عموم می گه آهنگ پیشواز می زارم قبول نمی گنه ؛ می گم زنگ بزن 700 ،
بعد از کمی فکر کردن می گه هفصد چنتا صفر داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم گفتم هفت هشتا
اونم زد
آخه این فک و فامیله من دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : mehrdad rad

27845
1

115

خواهرم بچش اندازه منه اونوقت از مامانم میپرسه اجرام آسمانی چیه؟!!
مامانم بدتر از اون جواب میده چیزای بزرگی که از آسمان به زمین میوفتن!!!!!
یه دیوار پیدا کنید من سرمو بکوبم توش:((((

فرستنده : smj13

27822
1

110

بابام داشت جدول حل میکرد.پرسید کوهی در کرمانشاه سه حرفه تا اومدم اظهار نظر کنم گفت فهمیدم آلپ نه نه نه تبت درسته آلپ تو آمریکاس!
فک وفامیله ما داریم؟
من:-S
جاستین بیبر:-S
اورست:-o
پرزیدنت با اونا:-o

فرستنده : mehrdad.hi

27820
1

182

وقتی بابام میرفت ماموریت مامانم هیچی درست نمیکرد بخوریم میگفتم مامان ناهار چی داریم؟میگفت حالا یه غذای حاضری درست میکنم که معمولا هم تخم مرغ بود.وقتی اعتراض میکردیم میگفت حالا که کسی نیس منم و تویی و ندا و سا را و محسن!همون حاضری خوبه دیگه!یعنی وقتی بابا نباشه ما هیچیم دیگه؟خو مادر من ما هم آدمیم.باز خداروشکر دیگه بابا ماموریت نمیره وگرنه تا حالا ما دچار بحران سوتغذیه شده بودیم!والا

فرستنده : mizi pizi

27810
1

179

رفتیم خونه فامیلمون تو روستا زندگی میکنه.چندتا گونی سیب زمینی داشتن موقع خداحافظی اصرار میکرد که از این سیب زمینی ها ببرین.ماهم گفتیم نه نمیخواد بذارین واسه خودتون.اونم گفت اینا خیلی زیاده اگه نبرین خراب میشن باید بریزیم جلو گاوامون!! شما قضاوت کنید فک و فامیله داریم؟؟ 

فرستنده : mizi pizi

27807
1

156

رفتیم خونه عموم زن عمو با کلی کلاس میگه چایی میخواین یا کافی نت!!!‏‏(منظورش همون کافی میکس بود بنده خدا‏)واقعا فک و فامیله ما داریم؟؟

فرستنده : mizi pizi

27789
1

185

دیروز رفته بودم خونه خالم اینا
یه پسرخاله ۷ساله دارم اومد بهم گفت
گوشیتو بده میخوام اس ام اس بدم اخه مامانم نمیده
گفتم به کی میخوای اس ام اس بدی؟
تو چشام زل زده میگه دوستم مشکلیه؟؟؟؟
تا اونجا ما یادمون میاد ۷سالگی نمیفهمیدیم پسر چه فرقی بادختر داره!!!
خدا شانس بـــــــــــــــــــــــده :)

فرستنده : Shey2nak

بابام هشت ماه پیش واسه وام شوهرخالم ضامن شده ، بعداً شوهرخالم چند روز پیش زنگ زده به بابام میگه من یه چندتا قسط رو نبردم بریزم شاید فردا چک رو ببرن بانک. بابام بهش میگه چندتا قسطو نریختی؟ میگه هشت تاشو !!!!
بهمنی :|
اسفند دودکن سر چهارراه :|
بابای بیچاره ی من ----> :o :| :| :'(((
فک و فامیلن اینا؟! 

تو خیابون نزدیک خونمون پیاده داشتم میرفتم ی نخ سیگارم دستم بود
یهو دختر داییم عین جن جلوم سبز شد
و گفت واااااااای سیگار میکشی؟
خلاصه با کلی التماس و خواهشو وعده وعید راضیش کردم ب کسی نگه
ازش خدافظی کردم و رفتم خونه
از در ک رفتم تو بابام زارت زد تو گوشم
من شوکه شدم
گفتم جریان چیه
ی دونه دیگه زد
گفت جریان لای انگشتات بوده
مامانم اشک خون گریه
دیدی بچم معتاد شد
خواهرم : حاک تو سرت ک دل پدر مادرتو شکستی
بعدا فهمیدم دختر دایی عزیز ب سرعت نور قضیه رو ب خاهرم مخابره کرده اونم ب خانواده
ب جون خودم در کمتر از دو دقیقه
شما بگین فکو فامیله رازداره من دارم؟

فرستنده : yahya az pa dena

27747
1

100

دخترعموم کلاس اوله معلم گفته با چراگاه جمله بساز نوشته:
"من گوسفند هستم"
خداوکیلی نخبه های ایران نه کل جهان IQشون یک صدم این امید آینده خاندان ماهست نه هست نننننه هست؟ ننننننننننه هست؟
آخه دخترعموی حیوان نماست ماداریم؟

فرستنده : darcknes star

دارم متالیکا گوش میدم.صدای اسپیکر تا ته بالاس . مامانم میاد میگه : اون لعنتیو خاموش کن وگر ن تو با کامپوتر از پنجره پرت میشید پائین...! داداشم هشت سالشه میاد میگه: نه مامان تازه میخوام بش موزیکش هد بزنم!
من :d
مامانو بابام: :O
داداشم : :-"
جیمز هتفیلد با کرک همت : :((:)) داداشه متال بازه داریم؟!

فرستنده : mehrdad_crazy

دقت کردین وقتی که یه جایی موقعیتش پیش میاد میخواییم با دختر عمه یا خاله یا دایی یا عمو سلام علیکی داشته باشیم چطور 19-^10*1.6 چش مارو زیر آنتن میندازن!!

فرستنده : ImanPuls

27730
1

141

(اینو یجا خوندم )
مامان بابام دعواشون شده بود ۳ روز بود قهر بودن…
بابام قبل از اینکه بیاد خونه زنگ زد بهم گفت بیا پارک سر خیابون کارت دارم!!!!
من :|
رفتم گفتم جانم؟
برگشته میگه ببین عزیزم ۳ شب هست که شام درست حسابی نخوردیم داریم هر شب نون و ماست میخوریم ، ۳ شبه رو کاناپه دارم میخوابم کمرم تا نمیشه پدرم درومده!!!
من :-؟
گفتم خوب چیکار کنم؟ دعوا نکنین خوب …
برگشته میگه ببین عزیزم باید یه فداکاری این وسط اتفاق بیوفته!!!
من :O
گفتم بابا حرفات بـــــــــــــــو داره یعنی چی؟!!!
برگشته میگه مامانت از قهرمان بازی خیلی خوشش میاد، تو باید الان که رفتیم خونه با مامانت الکی جر و بحث کنی بعد من بلند شم بزنم تو گوشت بگم ببند دهننتو نباید به مامانت از گل نازکتر بگی …
فک و فامیل داریم !

فرستنده : PR!NCE

27729
1

109

داداشم میگه سر کلاس زیست اول دبیرستان معلممون گفت کی میتونه بگه کروموزوم چیست؟داداش ما هم با افتخار میگه من!بعد از کلی تشویق معلمه داداشم بلند میشه میگه کروموزوم چیست‏!‏ !

فرستنده : mizi pizi

به آبجی کوچیکم میگم ساعت چنده؟میگه یه ربع به کم به هفت‏!‏ منظورش یه ربع به هفت هس که با هفت ربع کم قاطیش کرده شده این!حالا شما ببینید هوش و نبوغ چه کرده با این بچه!‏

فرستنده : mizi pizi

به دختر خالم میگم امتحان رانندگی قبول شدی ؟؟؟؟؟؟
میگه معلوم نیست ماشینو زدم تو دیوار ، سروان رفته تو کما
منتظرم برگرده ببینم چی میشه !
خخخخ.....

فرستنده : benyamin

27722
1

316

خاله من تو خونش مایع ظرفشوییش سوراخ میشه ،میریزه تو لیوان کنار سینک میزاره پسر خاله تشنه و بی خبر از همه جا ،از ورزش میاد با تشنگی در حد بوندس لیگاه ,به به عجب شربتی میزنه نوش .برده بودنش بیمارستان برای شستشو معده حالا هر چی می شورن کفش تموم نمیشه .لامضب چه کفی داشت.

فرستنده : mansour

27714
1

194

دارم ال کلاسکو میبینم خواهرم اومده میگه طرفدار رئالی یا مادرید؟:|
من:|
رئال:|
بارسا:|
رافائل نادال;)
انیشتن:o
جداییر از نادر از سیمین:D

فرستنده : alireza :(

27682
1

189

مامانم از دیشب پکر بود منم رفته بودم بیرون اومدم خونه میبینم داره گریه میکنه!!
میگم:چی شده؟؟؟
میگه:دونگ یی رو میخوان اعدام میکنن!؟!؟!؟!
دوباره فردا هم همین روال گفتم:دیگه چی شده؟؟؟؟
میگه:دونگ یی و از قصر انداختن بیرون؟!؟!؟!!؟!
مامانه ما داریم؟!؟!!
من: : |
مامانم: :"((((((((((((((((
دونگ یی: :"((((000

فرستنده : ice bOy

27674
1

175

به مامانم میگم 12 تا عکس بهت دادم چیکارشون کردی؟؟
میگه من چمیدونم ،گذاشتی تو فیسبوکت!!!
من:l
داداشام:))))))
مارک زاکربرگ:l
عکاسی محلمون:l
فک و فامیله داریم؟؟

فرستنده : یه بنده خدا

27670
1

206

مامانم برا مهمونا هندونه آوروده منو صدا میکنه میگه:تو هم بیا پوسته های هندونه رو بخور حیفه؟!؟!؟!؟!؟!
مامانم ما داریم!؟!؟!؟!؟!

فرستنده : ice bOy

27659
1

179

چند سال پیش که خیلی بچه بودم با عمم رفته بودیم یه فروشگاهی که اجناس کوپنی میداد و مثلاً با ما آشنا بود اسم مسوولش هم آقای گنجی بود... هیچی ، بعد از احوالپرسی عمم به یارو میگه : ببخشید آقای قندی گنج دارین؟!!!
من :))))
آقای گنجی :o
چغندر قند :|
سندباد :|

فرستنده : Hermit

27634
1

210

چند وقته بابام شبا بعد اینکه میخوابم میاد لامپ اطاقم رو روشن میکنه در اطاقم رو هم تا ته باز میکنه بعد در اطاق خودشم باز میکنه و میره چراغ خواب اطاقشو خاموش میکنه!!!!!!!!
بهش میگم چرا یه همچین کاری میکنی؟
میگه نور چراغ خوابم زیاده خوابم نمیبره!!!
میگم پدر من لامپ چراغ خوابت 12 وات ولی لامپ اطاق من 200 وات تا صبح خوابم نمیبره نکن این کارو...
میگه مهم نیس همین که من بخوابم خوبه
بابایه پسر دوسته من دارم؟؟؟؟؟؟

فرستنده : amir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد