فک و فامیله داریم۲

فک و فامیله داریم۲

این شلوار گرمارو دیدین زیر شلوار میپوشن،تو زمستون
شمام اگه ی بار مامانتون اون شلوارو میپوشید جورابشم میکشید روش، بعد یادش میرفت شلوار بیرونشو بپوشه روش
میفهمیدید ک چه فک و فامیلیه ک ما ا ا ا ا داریم!!!!!

فرستنده : atiye

بعد از 3 ماه با کلی ذوق وشوق رفتیم خونه خالم ( اواسط سریال دونگ یی بود) اومدن استقبالمون بعد خودش و پسرش و شوهرش نشستن مثل ... زل زدن به تلویزیون و و دونگ یی نگا میکردن لام تا کامم حرف نمیزدن . تازه خالم بعد از یه ربع برگشته به مامانم میگ خواهر تو برو سماور رو روشن کن تا خودم بیام چایی بریزم !!!!! یه ساعت میگه خوش اومدین ببخشین دونگ یی رو خیلی دوس دارم !!!
من :-|
بابام >:-|
مامانم بعد از دیدن قیافه بابام :(
دونگ یی :-))))))))))
عزت اله ضرغامی :-)))))))
خاله مهمان نوازه داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : ashkan

27568
1

369

رابطه ی بین پدربزرگ و مادربزرگم طوری هس که واسه نماز صبح هرکدوم زودتر بیدار بشه بجای اون یکی هم نماز میخونه تا با خیال راحت بخوابه‏!آخه عشق هم عشقای قدیم.والا بخدا‏!‏‏!‏

فرستنده : mizi pizi

27564
1

186

به داداشم میگم برو در مغازه کباب و همبر بگیر.رفته به مغازه دار گفته آقا حباب و کمبر دارین؟؟!من چی بگم الان؟!‏

فرستنده : mizi pizi

27562
1

175

آبجی کوچیکم کلاس شیشم هس.چند وقت پیش بهش میگم معصومه‏(دوستش‏)تومسابقات اسکیت اگه قبول بشه میفرستنش کره.با حالت تعجب برگشته میگه کره ی ماه؟؟!آخه آبجی باهوشه من دارم؟؟؟

فرستنده : mizi pizi

27524
1

167

خواهر کوچولوم از مدرسه برگشته میگه داداش این آقای ملکی کیه که تو کل خیابونا نوشتن : بنگاه معاملات ملکی ؟!!!!!!!!!!!!!!
من :))))))))
بابام :):|
مامانم :))
خواهرم بعد از دیدن خنده های ما :(((
آقای ملکی :)))))))))))))))))))
رییس سازمان املاک و مستغلات :|||||||||||
بنگاهی های خیابونمون :|||||||
خواهر باهوشه من دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده : ashkan

27501
1

288

با کلی جون کندن مهندسی معماری قبول شدم.
بابام:میدونی چقد خرج داره؟
مامانم:دخترعمتم همینو قبول شده بود میخواستی تو یه چیز دیگه قبول شی
پسر خالم:همون رشته ایه که باید لوله فاضلاب بندازی گردنت بری دانشگاه؟
خالم:با بیل و فرغونم عکس بنداز
پسر عمم:رفتی خاک بازی بپا دسستو تو دهنت نکنیا
اون ی پسر عمم:عملگیم شغله اخه؟
چی بگم من؟نه واقعا چی بگم بااین همه انگیزه؟اینم فک فامیله ما داریم؟!!!!!!

فرستنده : yalda921

27471
1

302

به عمه ام فرم خصوصیات ظاهری دادن پر کنه رنگ مو رو نوشته فعلا شرابی!
 

فرستنده : amasa23

27468
1

325

مامانم با دوستاش رفته بودن روضـــــــه .... اومده خونه میگم چطور بود مراسم؟ میگه خیلی خوش گذشت جات خالی انقد خندیدیم.!!!!..
خدایی شما بگین فک وفامیله داریم:-(

فرستنده : amasa23

27465
1

233

امروز از برنامه Google Earth پشت بوم خونمون رو پیدا کردم ! نشون مامانم دادم !
حالا یه نقطه سیاه پیدا کرده کف میزنه و با کلی ذوق و شوق میگه این منم دارم لباس پهن میکنم !
حالا بابام اومده مامانم بهش گفت !
لامصب بابام اومده میزنه پس گردنم میگه چرا عکس مامانتو میذاری تو اینترنت !

فرستنده : مهران

27431
1

407

زنبوره اومده نزدیک دختر عمه م که 10 سالشه دختر عمه م برگشته میگه تورو خدا منو نیش نزن من محصولات شمارو خیلی دوست دارم!
:|

فرستنده : Shey2nak

27418
1

298

ترم 5 دانشگام خسته کوفته از دانشگاه اومدم تا درو باز کردم مامانم میگه امروز معلم ازت درس پرسید؟
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : mahsa

27409
1

312

به مادر بزرگم میگم تو کنکور ازاد رتبه 2 کشوری شدم!
میگه حالا خوبه یا بده!
من:(
سازمان سنجش:|
فرانک ریبری:|
حالا رفتم به بابا بزرگم میگم رتبه 2 کنکور ازاد شدم!!
میگه از 3 نفر!!
یکی بیاد منو از دست اینا نجات بده!
بازم من :/
جومونگ:|
رافائل نادال:|
شما که دارید میخونید:)))))))))))))

فرستنده : A.M.13

27408
1

200

دیروز پسر داییم با خونوادش قهر کرد..اینقد شدید که فکر کنم از خواننده شدن معمولی بگذره و با جاستین بیبر کنسرت بده..با من دوسته هنوز فکر کنم بلیط کنسرتشونو بفرسته!
من :))))
مجید خراطها :-///
امریکن ایدل :-//

فرستنده : Moh3n

27385
1

280

رفتم پیش معلمم تو کلاس زبان آلمانی، یه کلمه بهش نشون دادم لامصب بیست و سه تا حرفه، فقطم یه حرف صدا دار داره! بهش می گم اینو چجوری تلفظ می کنن؟ می گه این یعنی بوسیدن کسی که دوسش داری تو یه مکان عمومی، میگم معنیش رو می دونم، چجوری تلفظ میشه؟ می گه خود آلمانیام زیاد اینو تلفظ نمی کنن، بیشتر بهش عمل می کنن، تو هم چون نه می تونی تلفظ کنی نه عمل کنی بهتر فراموشش کنی!!!
من :(
استاد :))))
گوته :|
هیتلر :|
میشائیل بالاک :|
دی کاپریو :دی

فرستنده : Abiii  

دختر عموی مامانم(زهره) میشه عمه ی دختر خاله هام؟؟(یعنی خالم با پسر عموش ازدواج کرده)ولی با خالمینا قهرن؟؟!
دیروز زنگ زده به مامانم میگه:آبجیم مرده به بفیه بگو!!!!!!
مامانم زنگ زده به دختر خالم بعد از 10ساعت غیبت یه دفعه میگه:راسستی عمت مرد!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
چقدر خوب غافلگیر میکنه؟؟؟!؟؟!!

فرستنده : ice bOy

27309
1

304

رفتم دانشگاه پیش مدیر اموزش یدختره امده بود ثبت نام ورودی جدید یدفترچه ثبت نام دستش بود.مدیر اموزشم سرش خیلی شلوغ بود. ب مدیر گفت:اقای حیدری امدم ثبت نام
اقای حیدر گفت کارت پایان خدمت لطفا!!!!!!!!!
دختره با تعجب گفت بله؟
دوباره گفت کارت پایان خدمت
قیافه دختره؟؟
پاک دختر مردمو دچار بهران جنسیت کرد رفت
دختره هم سرشو اروم انداخت پایین و از دانشگاه رفت فکر کنم ترک تحصیل کرد
خدا کنه خودکشی نکنه
والا

فرستنده : s-e

27306
1

250

سرما خوردم ناجور مامانم اومده نشسته کنارم میگه دخترم این هفته استقلال بازی نداره؟؟؟؟
با صدای گرفته میگم نه نداره!!
میگه خوب شد زنگ بزنم سازمان لیگ تشکر کنم سرما خورده بودی نمی تونستی داد بزنی!!!!!
من :|
مامانم:))
سازمان لیگ:((
بازیکنای استقلال:|
فک و فامیله داریم؟؟ 

فرستنده : Mozhgan

27299
1

186

سر سفره شام خواهر دهه هشتادی ما دراومده میگه : تو بحران خواهرت رو مدیریت نمیکنی
ینی اصن یکی به من بگه منظور اینا از زندگی کردن چیه؟
قایفه من :/؟

فرستنده : sam

27284
1

258

خواهرم به زور بلده تخم مرغ درست کنه یه غذای درست کرده میگیم چیه؟ میگه غذای ژاپنیه!
هیچی دیگه من که الان از اون دنیا مینویسم .
گربه های محلمون هم همه تو کما هستن.
من:|
گربه ها:|:|
رستوران ژاپنی :|:|:|

فرستنده : ابیرام20

27268
1

164

لباس پوشیدم با بچه ها بریم بچرخیم
مامانم میگه کجا
میگم معلوم نیس
میگه حداقا پوریا (داداشم) میره بیرون ولی معلوم نیس این لندهور کجا میره
قیافه من :((
مامانه دارم اخه ؟؟؟؟؟؟
فک و فامیله داریم ؟؟؟؟؟

فرستنده : P A Y A M

27256
1

188

امروز پاشدم صبحانه بخورم رفتم بشینم سر سفره ، ستون فقراتم همچین خورد به کابینت که فکر کردم نصف شده ...
حالا مامانم میگه :هووووی هووووی شکست ، کابینت شکستا ...
میگم : یه وقت نگی کمرت درد گرفته ...
میگه : خوب مث ادم بشین ...
من : (((
مامانم :)))
سفره !!!
سوخت های فسیلی :///
انیشتن وقتی مرد : ///
و ...
.واقعا از این همه عطوفت مادرانه اشک تو چشام جم شده بود ...
واقعا مادر با عطوفت و ضد حاله ما داریم ؟؟؟!!!

فرستنده : دنی کوچیکه

27251
1

170

هنوز نفهمیدم علت این که هر وقت پسر خالم عاشق میشه چرا کلشو میکوبه تو دیوار؟!!!!!!!
دیوارای خونشون دیگه جا سالم نداره:))))))

فرستنده : smj13

27250
1

256

کلی درس خوندم رتبه زیر 1000 برق صنعتی شدم و کلی دارم برا خودم کلاس میذارم بعد مامانم جلو زن همسایه بهم میگه مگه نمیخای بری مدرسه!!!!
یعنی اگه یه کف گرگی و یه زیر زانو بهم زده بود اینقد زجر نمیکشدم!!!!
اینم مامانه آدم ضایع کنه که ما داریم؟!!!!!!!!

فرستنده : smj13

27230
1

171

از خواب بلند شدم لباس پوشیدم برم بیرون مامانم میگه کجا میگم میخوام برم بیرون بهم میگه چه خبره بیرون میگم میخوام برم بگردم بهم میگه چشمات چرا قرمز شده چرا اینجوری حرف میزنی.معتاد شدی؟بچم از دست رفت.مامانه نگرانه داریم!!!!

فرستنده : هادی(R)

27229
1

246

بابام جدیدا یاد گرفته هر وقت بهش سلام میکنم میگه چه طوری افغانی؟اینقدر بهم گفته دیگه خودم هم داره باورم میشه افغانیم باباهه داریم؟؟؟؟

فرستنده : هادی(R)

27222
1

270

داییم از سر کار اومده جورابشو در آورده بو کرده
میگه :نه خیلی بوش تند نیست ،
فردا هم میپوشمشو هیچی دیگه گذاش تو کمدش! :|
اصلا پاکیزگی درحد دونگ هی!!

فرستنده : hesabdar

27221
1

320

یادش بخیر یه بار به پسرخالم اس ام اس دادم
"حاجی شمارت پاک شده از گوشیم شمارتُ بفرست "
بعد شمارشُ فرستاد برام :|
باورم نمی شد اینقدر خنگ باشه :|
به شمارهِ زنگ زدم دیدم اشتباهِ :|
هیچی دیگه بعدش رفتم تو فکر :|

فرستنده : hesabdar

27218
1

328

پسر عمه م خودشو دختر جا زده بود یکماه با یه یارو چت میکرد... بعد واسه اسکل کردن طرف باش قرار گذاشت وقتی رفت دید اونم دختر

فرستنده : hesabdar

27215
1

331

نشسته بودم یه هو مامانم از آشپزخونه اومد، بی مقدمه شروع کرد درباره فلفل صحبت کردن که: میدونستی فلفل لاغر میکنه و ضد سرطانه؛ بعد نشست دو ساعت از خاطرات گذشتش و غذاهای خوشمزه و پر فلفل عمه اش حرف زد
آخرش معلوم شد فلفل از دستش در رفته، ریخته تو آبگوشت(شاممون).
:|

فرستنده : Shey2nak
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد