فک و فامیله داریم۳

فک و فامیله داریم۳

پدر گرامی هر شب ساعت 8 شب از جلوی در اتاق بنده با یه لیوان چایی رد می شه و به سمت اتاق خودش می ره , در بین راه به من می گه چایی می خوای ؟
من با خوشحالی در حالی که اشک شوق تو چشام جمع شده می گم : بللله !
می گه : خوب برو بریز بعد میخنده و سرشو تکون میده و میره ! :|

فرستنده : Shey2nak

27213
1

258

با مامان بزرگم تو ماشین نشسته بودیم یهو دیدیم یه پرشه اونورتر داره تیک آف میکشه و دود بلند میشه از آسفالتا!! همه مهو تماشای ماشین بودیم یه دفعه مامان بزرگم گفت: خدا هدایتشون کنه الــــهی! این جوونا تا یه پرایدی می افته زیر دستشون چه کارایی میکنن !!
راننده پرشه >>> :-|
ما >>> =))))))))))

فرستنده : Shey2nak

27212
1

226

قدیما که اینترنت کارتی بود،تو این ساعتا بابام تک زنگ میزد خونه که مطمئن شه اینترنت نیستیم. اگه اشغال میزد، زنگ می زد خونه همسایه برو به اون پسره.. بگو از اینترنت بیاد بیرون کارش دارم!:|

فرستنده : Shey2nak

27208
1

350

دیشب میخواستم برم دستشویی . بابام از پشت صدام کرد گفت : بیا ببین این چیه تو چشم رفته ؟ تا اومدم نیگا کنم منو هل داد خودش رفت دستشویی !

فرستنده : مهران

27205
1

338

چند وقت پیش با بابام دعوام شد ، دستشو برد بالا که بزنه تو صورتم !
منم یهو رفتم تو فاز هندی گفتم :
بزن بابا . . .
بزن !
بزن بذار بفهمم که پدر بالا سرمه !
بزن که بفهمم هنوز بی صاحب نشدم !
بزن بابا !
و در نهایت ناباوری بابام زد تو گوشl!!!!!

فرستنده : مهران

27203
1

345

کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده !
میگه : آره !
میگم : بریزمش دور ؟
میگه : نه بزار تو یخچال بابات میاد میخوره !

فرستنده : مهران

27199
1

254

آقا ما ۲ بار اون شعر هیچکسو خوندیم مامانم شنید ! تا یه ماه میخواس منو بیدار کنه صدام میکرد میگف : پاشو تو یه آشغالی باهات کار دارم !!

فرستنده : مهران

27195
1

247

دخترخالم امسال میره سوم راهنمایی.. خیلی هم دنبال درس و تحصیلاته :Dروایت است که از ایشان پرسیده شده از اول مهر بدت نمیاد؟؟گفته نه.. از دوم مهر بدم میاد که آدم هنوز برنامه هفتگی نداره نمیدونه چی بخونه =)))))))) =))))))))فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar

27194
1

210

بابام به آدامس اکالیپتوس اوربیت میگه:سوراخ بازکن:|فک و فامیله داریم؟.

فرستنده : Mohammad_7honar

27193
1

244

.بابای من به محض اینکه پاشو از خونه میگذاره بیرون هر ۱۰ دقیقه یکبار به موبایل مامانم زنگ میزنه .حالا کاری هم نداره ،زنگ میزنه خوشمزه بازی در میاره مامانمو بخندونه !مامانم هم با هزار نازو اطوار وقتی بابام زنگ میزنه گوشی رو جواب میده که” وای این باباتون چقدر زنگ میزنه، بیکاره” و از این حرفا !امروز اومدم خونه میبینم گوشی مامانم توی حمومه ! بهش میگممامان گوشیت توی حموم چیکار میکنه ؟میگه کسی خونه نبود رفتم حموم ترسیدم بابت زنگ بزنه من جواب ندم یوقت فکر کنه من کم محلی بهش کردم ناراحت بشه !مامان بابای عاشقه بعد از ۲۵ سال ازدواجه داریم؟!فک و فامیله داریم؟

فرستنده : Mohammad_7honar

27192
1

225

به دختر خالم میگم سیستم عامل گوشیت چیه ؟میگه مایکروسافت !!!!!!! :O خواستم دیوار بجو ام از خنده !! :))ینی استیو جابز تو گور بندری زد ! :|فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar

27191
1

289

اونقد که تو خونه به توالت گفتیم ”تالار اندیشه ” وقتی پسر عموم کارت دعوت عروسیش رو بهمون داد،روش نوشته بودمکان: تالار اندیشه داداش کوچیکم اومده ازم می پرسه :داداشی عمو اینا واسه چی جشن عروسی مهدی رو تو توالت میگیرن؟:|فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar

27190
1

358

آبجیم زنگ زده که بچه اسهال داره بلند شو بیا خونمون شاید ببینتت خوب شه! :Oقابل توجه بابام که میگه بی خاصیتم…داشته باش بچت خواص دارویی ضد اسهال داره! :(((((

فرستنده : Mohammad_7honar

27189
1

207

.مامانم به داداشم گفت برو خیارو گوجه و بادمجون بگیر .داداشم رفت و اومد جای بادمجون پنیر گرفت .مامانم گفت : چرا پنیر گرفتی ؟داداشم : قلم سوم یادم رفت ، گفتم چون کنار خیار و گوجه همیشه پنیر میخوریم شاید پنیر باشه !حالا مامانم بدتر از داداشم : کاش حدأقل یاد سالاد میافتادی کاهو میگرفتی

فرستنده : Mohammad_7honar

27188
1

179

رفته بودم محله قبلیمون دور دور:
سلمونی که موهامو پیش اون میزدم و یهو دیدم منو شناخت گفت:بهههه سلام پدر سوخته چه بزرگ شده لا مصب و از این حرفا............
بعد یه دفعه از خوشحالیه زیاد خر ذوق شد یه کشیده ی آبدار زد تو گوشم(شترققققق)گفت:نیگا سیبیلاشم که در اومده- زده ه ه ه ه ه ه !!!!؟!؟!!؟!؟!؟؟
من: :"((((((((
سلمونه: :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
اگه میدونستم اینقدر خوشحال میشه هیچ وقت نمیرفتم!؟!؟

فرستنده : ice bOy
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد