فک و فامیله داریم۱۳۹۱

فک و فامیله داریم

اس ام اس.جوک.عکس

اس ام اس.جوک.عکس

.نشستم پای کامپیوتر غرق اینترنت ! یهو دیدم مامانم درو باز کرده یه صندلی دستشه .صندلی گذاشته کنار من نشسته زل زده به صفحه مانیتور !! میگم چیه مامان ؟؟میگه خفه شو دهنتو ببند ! تو این چیزا حالیت نمیشه .ندیدی همش تلویزیون نشون میده میگه فرزندان خود را در دنیای مجازی تنها رها نکنید !دارم کنترلت میکنم معتاد نشی بدبخت !فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar
27174
1

289

اقا خدا شاهده اگه دروغ بگم
این بابای ما هر روز که از سره کار برمیگرده از جلو در اتاقم که رد میشه بهش میگم سلام بابا.خسته نباشی
بابامم تو جواب سلامم میاد تو اتاق و یه مشت محکم میکوبه تو کتفم و میگه ساکت باش و با یه لبخند میره بیرون!!!!
فکر کنم سره راهی هستم:(
اخه اگه سره راهی هم باشم درست نیس این رفتار.خدا رو خوش نمیاد ااااخخخخهههه ......

فرستنده : amir kasra
27154
1

316

دختر خاله ۵ ساله م اومده میگه من تصمیم گرفتم تا وقتی که بچه دار نشدم ازدواج نکنم !!!
من
بابای بنده خداش
مامانش
کارلوس کیروش
سنت پسندیده ازدواج

فرستنده : memol
27150
1

276

یکی از دختر خاله هام از وقتی منقارشو عمل کرده همیشه در حالت نیمرخه …
تو ۱۸۰ دقیقه از فیلم عروسیه خواهرش نیمرخ میومد تو کادر ، نیمرخ از کادر بیرون میرفت !!!

فرستنده : memol
27129
1

168

من یه خاله دارم روزی زیر20تا سوتی بده میگرنش عود میکنه. یه روزاومده نشسته درد دل میکنه میگه نمیدونم چرا چندوقته همش سوت(سوتی)میدم. بعدش متوجه شد چی گفته خودش ریسه رفت.

فرستنده : darcknes star
27121
1

248

داشتم یه آهنگ جدید رو گوش میکردم،اومدم 4جوک سرگرم شدم،آهنگه هم همینجوری رو ریپیت برا خودش میخوند.
یهو همسایمون از پشت پنجره گفت:تو که آهنگ جدید گوش میدی لااقل کل آلبومو بذار گوش بدیم!!
بله همچین همسایه های همراهی داریم ما.!

فرستنده : D$D$D
27104
1

273

پشت کامپیوتر نشستم خواهرزاده 3 سالم امده نگام میکنه برگشتم بهش میگم سلام دائــــــی ...
تو چشام ذول زد و گفت بیشرف !!!!
فک و فامیل داریم !

فرستنده : PR!NCE
27098
1

287

شماره خط خودم رو به جای خط پدر دادم به مدرسه دیروز ناظمه زنگ زده میگه سلام آقای کاظمی آقا این جوری نمیشه پسر شما امروز برای بار چهارم تو این هفته از مدرسه فرار کرده خواهشا تکرار نشه کنکور داره باید بشینه درس بخونه ما نگران خودشیم و ..............
منم برگشتم گفتم ببخشید من جلسه دارم بعدا رسیدگی میکنم.......
اما خدایی دلم برای ناظمه سوخت.بیچاره چه حرصی میخورد.....
ناظمه دلسوزه من دارم؟؟؟؟

فرستنده : amir
27090
1

1024

مامانم زنگ میزنه،امان از وقتی که نمیرسم جواب بدم، از اون لحظه به بعد دیگه نمیتونم بهش زنگ بزنم، چون به تمام شماره هایی که بلده زنگ میزن. مامان نگرانه من دارم؟؟!
سلامتی نگران های واقعی "مامانهای خودمون" بزن لایکو.

فرستنده : D$D$D
27072
1

372

با عموم رفتم مغازه.
عموم:این کفشا چنده؟
فروشنده:صد و بیست تومن.
عموم:دروغ نگو...
فروشنده:جون بابام
عموم:الکی میگی؟
فروشنده:نه به مرگ بچم
عموم:جون من فاکتورت اینه؟
فروشنده:آره به خاک مادرم.
عموم:گرونه،میرم جا دیگه بخرم.
من که اونجا مایع ظرفشویی شدم رفتم تو زمین.
والاه.
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : Mohammad_7honar
27037
1

232

داشته فیلم خارجی نیگا میکردیم !
بعد ی پسر بچه کوچیک گذاشتن که داره انگلیسی حرف میزنه !!!!
مامانم میگه چقدر زرنگن اینا هنوز بچه اس بلده انگلیسی حرف بزنه

فرستنده : Lovely*Boy
26998
1

220

الان که به این سن رسیدم(27 سال) هنوز مامانم میخواد اسممو صدا کنه اشتباهی اسم خواهرمو صدا میکنه!!!!!!!!!!!
نکنه من میخواستم دختر بشم؟!!!!!!!!!!!!
اینم فک و فامیله که ما داریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : smj13
26995
1

261

محل ما 2تا سوپر میوه داره که به عقیده ی بابام اولی گرون فروش و میوه هاش بلا استثنا خراب و مغازه ی دومی میوه هاش خوب و ارزون فروشه !
یه بار من از اولی خرید کردم به بابام گفتم از دومی خریدم بابام گفت دیدی گفتم ! ببین چه میوه های خوب و ارزونی داده !
من :|
بابام :))
مغازه ی اول :D
مغازه ی دوم :O
سازمان میوه و تره بار :|

فرستنده : گل پسر
26990
1

320

الان مامانم منو صدا کرده از اتاقم رفتم تو اتاقش میگم چیه مامان جان!!! میگه منو بوس کن شب به خیر بگو برو!!! گفتم:منو از اونجا کشوندی بیام بوس کنم شب به خیر بگم؟؟ مثل این بچه کوچولو ها رفت زیر پتو باهام قهر کرده هر کار هم میکنم دوست نمیشه:))
مامانه کودک درون زندس ما داریم؟؟

فرستنده : niloofar
26989
1

196

به مامانم گفتم سشوارم سوخته ,سشوارش رو بهم میده میگه:اینو بگیر! خیلیییی عالیه!
هم جمع و جوره،
هم گرماش خیلیییی زیاده،
هم جنسش عالیه
هم..
فقط داری موهاتو سشوار میکنی‌ وسطش خاموشش نکن، دیگه روشن نمی‌شه!
مامانه ما داریم؟؟ فک و فامیله ما داریم؟

فرستنده : niloofar  

من یه جای بی ربط تو یه شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی کار میکنم، هر دفعه سرعتا میاد پایین، همه فک و فامیل زنگ میزنن فحشو میکشن بهم میگن چرا سرعت پایینه؟، نمیشه یه کاری کنه مال ما درست بشه؟ این همه پول از مردم میگیرین بازم سرعتتون پایینه؟ پول مارو پس بگیر نخواستیم!
دیروز عمه ام زنگ زده میگه پسرم پولای ماهانه شو جمع کرده اومده سرویس خریده، چطوری دلت میاد؟ ایشالا حرومت باشه! من: :|
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : niloofar
26986
1

284

پسر داییم تو آژانس کار میکرده یه روز یه پیرزن سوار میکنه، بعد چند دقیقه گوشیش زنگ میخوره، حرفش که تموم شد، پیرزنه پرسید: کی بود؟
پسر دایی: :O:O
پیرزن: پسرم کی بود؟
پسر دایی: :O:O ...
پیرزن: مگه کری، میگم کی بود؟
پسر دایی با حالت ترس و شوکه شده: دوستم بود.
پیرزن: حالا چی میخواست؟
لا اله الا الله. فک و فامیله داریم؟

فرستنده : niloofar
26973
1

258

مامانم وقتی سوال هنری براش پیش میاد:
مامان:اون بازیگره رو یادته؟
من:کدوم مامان؟
مامان:همون که تو اون فیلمه بازی کرده.
من:کدوم فیلم مامان؟
مامان:همون که کارگردانش اون مردست.
من:کدوم مرده مامان؟
مامان:إإإ یادم نیست که..
من:!!!!!
مامانه پرسشگره من دارم؟؟؟

فرستنده : D$D$D
26961
1

253

فقط در همین حد خلاصه بگم که بابام به هپاتیت میگه:هپاتیک؟!!!!؟!؟؟!؟!!؟!
به تی شرت میگه:تی چرت!؟!؟!
به دکولوره میگه:دکولولوله؟!؟!؟
بقیه اش یادم نمیاد!؟!؟........................
بابام ادبیات و زبان فارسی اش 200؟!؟!

فرستنده : ice bOy
26956
1

162

من یه پسر عمو دارم که الان 14 سالشه یکی دیگه دارم که الان 8 سالشه چون من و پسر عمو بزرگه سنامون بهم نزدیک بود خوب از بچگیش یادمه ...
وقتی کسی دعواش می کرد عین چی می شست گریه می کرد ...
اما وقتی این پسر عمو کوچیکه شد 3-4 سالش هر وقت بیچاره می خواست گریه کنه بزرگه بهش می گفت ...
مرد برای هضم دلتنگیاش گریه نمی کنه قدم میزنه ...
اخه بگو بچه دل داره که تنگ بشه ...
بدبخت از کتک باباش هنوز صداش درنیومده ، بعد باید قدم بزنه ...
خودت یادت نیست واسه یه کارت بازی کردن چه قد عرعر می کردی !!!
والاه
فک و فامیله ما داریم ...

فرستنده : دنی کوچیکه
26951
1

246

دارم تو 4جک اس ام اس میخونم
بابام میگه پاشو برو حموم میگم دارم اس میخونم اول شما برو میگه من نمیخوام برم حموم تو بلند شو برو
هنوز شامپو هم نزدم بابام اومده دم در میگه بیا بیرون منم میخوام برم حموم
آخه شما بگید فک و فامیله داریم؟

فرستنده : شاهین
26950
1

234

آقا یه رفیق دارم از دوران دبستان باهاش بودم.امسال دانشگاه آزاد کرج قبول شده.من دانشگاه آزاد قزوین.دیروز باهاش بعد عمری رفتم یه قدمی بزنم.بهش میگم نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود اگه فکرمو چهار تیکه کنی سه تیکه اش پیش تو میگه داش امین اینقدر دانشگاه آزاد کرج آدم آشغال داره من هر آدم آشغالی رو اونجا میبینم یاد تو میفتم. من فکر کنم منظورش رو بد رسون اما در هر صورت عصمت ام رو قهوه ای کرد.

فرستنده : secret garden
26924
1

190

مامانم هر شب با صدای بلند سریال دونگ یی رو می بینه ، هر دفعه هم از اول تا آخرشو برامون تعریف می کنه ، اونوقت هر بار دونگ یی رو نشون می دن ، می گه : این کیه!!!!

فرستنده : صهبآ
26919
1

145

مامانم داشت یک ساعت با زنداییم با تلفن حرف میزد منم اون یکی تلفنو برداشتم ببینم چی میگن یه ساعته!داشتم گوش میکردم که مامانم پشت تلفن داد زد گفت:مهدیییییییییییییی گوشیو بذار شاید بخوام یه حرف خصوصی بزنم؟!؟!؟!!؟!؟
به جونه خودم ی بارم نگفت 4-5بار گفت!؟!؟!؟!؟!؟
من که ضایع شدم: :"(((((((((((((((((((
مامانم: :)خوب چی داشتم میگفتم؟؟؟؟؟؟
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : ice bOy
26894
1

186

میخواستم گواهینامه بگیرم مامانم باهام میومد و تو اون یک ساعتی که میشست تو ماشین :
مامانم: آقا مربی بفرما بیسکوییت بخور ! دخترم تو هم بخور :)
مربی: :۰ خانوم در حین آموزش جرمه نوش جونتون :۰
بعد از ۵ دقیقه گوشیش زنگ میخورد و بلـــــــــــــــند
الــــــــــــــــو سلام اعظم جان خوبی؟؟ عه موتور خونه خراب شده؟ عه مادر شوهرت ؟؟؟ ها ها ها !! شما چه خبر قرربونت برم من ……..
بعد از چند دقیقه
مامانم: چقدر گرمــــــــــــه کولر نداره ماشینتون آقای مربی؟
مربی و من :۰ :۰
مامانم: ای کاش میشد حالا که تا سئول این همه اومدیم یه دقیقه نگه میداشتین من میرفتم قسطمو به آقای محمدی میدادم سر ماهه :)
روز آخر هم یه ماشین بوق زد پشتم که راه بدم بهش مامانم خیلی شیک شیشه رو داد پایین:
هـــــــــــــوی گاو میش مگه نمیبینی دخترم داره تعلیم میبینه؟؟ کوری “بــــــــــوق”؟؟؟؟
ما :۰ :۰
بگذریم…… یه یک سالی طول کشید تا به من گواهینامه دادن :|
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : مریم
26893
1

144

بابام وقتی رفته خواستگاری مامانم گفته سیگاری نیست!
یه روز مامانم دیدتش که داره سیگار میکشه!
ضایع خواسته گند کاریش رو درست کنه گفته داداشم رفته دستشویی سیگارش رو داده من پک بزنم آتیش داشته باشه تا اون برگرده!کبریتش تموم شده!
اینجوری هم خودش لو رفته هم عموم رو لو داده که سیگاریه مامانمم راست گذاشته کف دست خانواده ی بابام!
فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : مریم
26889
1

400

پسر داییم بعد از 10 سال از آمریکا اومده نشسته بودیم داشتیم حرف میزدیم حرف شد از گرونی و قیمت دلار
مامانمم خیلی جدی میپرسه دلار الان تو آمریکا چنده؟
من :|
پسر خالم :|
رییس بانک مرکزی :|
 

فرستنده : Shey2nak
26887
1

440

بدترین شکست عشقی عمرمو کلاس سوم دبستان خوردم،وقتی که فهمیدم جایزه هارو مامانم میخریده میداده به معلما!
:(

فرستنده : Shey2nak
26879
1

263

با پسر عموم رفتیم واسش شلوار بخریم. بعد کلی گشتن از یه شلوار خوشش اومده.
پولو داده به من میگه برو حساب کن، فقط تا جایی که میتونی تخفیف بگیر!
به مغازه‌ داره میگم قیمتش چنده؟ میگه ۶۵۰۰۰ تومن! بعد کلی فک زدن ۵۰۰۰۰ تومن بهش دادم،
یهو پسرعموم از اون طرف اومده میگه: ایمان خیلی کم دادی که! ۵۸۰۰۰ بده بهش!!!
فک و فامیله داریم؟

فرستنده : مریم
26877
1

266

دوماه که بچه دوم داییم اومده دنیا واسمشو سارا گذاشتن... چندروز پیش رفتیم عروسی زن داییم کنار مامانم نشست وبا حالت خصی گفت زن دادش دیشب اصلا نخوابیدم سارا تب داشت... مامانم درحالی که ریلکس داشت میوه میخورد گفت سارا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زن داییم گفت سارا دیگه طفلک روش نشدبگه دخترم.... خدایی این فک وفامیله؟؟؟؟؟؟ مادر من یعنی برادر زادتو نمیشناسی؟؟؟میترسم فردا بگه تابان کیه....

فرستنده : تابان  
 

دیروز داشت از چشام آب میومد ؛
خواهرم با اعتماد به نفس کامل میگه : چشات آب ریزش بینی داره ؟
فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : niloofar
26873
1

267

یه مگس رو هوا بود در یک چشم به هم زدن رو هوا گرفتمش
با کلی افتخار به بابام گفتم حال کردی ؟؟!!
سرش رو تکون داد گفت خاک بر سرت ، جوونای هم سن تو هواپیمای بدون سرنشین
میگیرن رو هوا ، تو هنوز مگس شکار میکنی
من :|

فرستنده : niloofar
26872
1

368

با داداشم رفتیم بوتیک اون جنسی که می خواستم نبود ؛
به فروشنده میگم ببخشید ما یه دور بزنیم برمیگردیم …
دادشم برگشته به فروشنده میگه :
دروغ میگه از صبح به ده نفر دیگه هم همینو گفته ، شما منتظر ما نباشین…
ای بابا فک و فامیله داریم؟!

فرستنده : niloofar
26806
1

227

بابام اومده خیلی خوشحال به خودش افتخار میکنه میگه زدم گوگل رو حذف کردم
من :::)
بعد رفتم کلی تو کامپیوترم گشتم دیدم اوه اوه زده فایر فاکسو پاک کرده
من ))):
فایر فاکس ):
اینترنت اکسپلور :)
خود اینترنت :)
گوگل:)
فکو فامیل داریم

فرستنده : والا بخدا
26754
1

195

با بابام تو تاکسی داشتیم میرفتیم یهو بابام دستشو کرد تو جیبش ما هم او مدیم تریپ ور داریم گفتیم ” بزار من حساب میکنم ” بابام گفت : کی خواست پول بده موبایلم زنگ خورده . . .اخرشم خودم حساب کردم ! :|فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar
26753
1

318

بابام گفت پاشم برم نون بیگیرم منم گفتم بزار من خودم میرم.گفت نه پسرم خودم میرم. منم دیگه اومدم تیریپ معرفت بزارم کیلید کردم که الا و بلا من باید برم..یهو قاطی کرد برگشت گفت:لازم نکرده توله سگ! تو میری سه تا نون میخری دو تاشو تو راه میخوری..!!!فک و فامیله داریم؟

فرستنده : Mohammad_7honar
26752
1

276

.سره سفره نشستم دارم با اشتها غذامو کوفت میکنم !مامانم: اه اه اه ! کمتر بخور خوب ا! شیکمت تا وسط سفره اومده ! چاق شدی ! از ریخت و قیافه افتادی ! داری میترکی ! شیکمو ! خیکی ! خپل! چاقالو!مامانم چنان فاز منفی داد از فرداشبه مدت سه ماه با رنج و مشقت فراوان رژیم گرفتم ، شام نخوردم ، هزار نوع قرص خوردم ، ورزش کردم دهنم صاف شد وزن کم کردم !امشب سره سفره در حالی که دارم یه سالاد همراه با ماست کم چرب زهره مار میکنم مامانم یه زره نگام کرده میگه :- ! خوب یه لقمه غذا بخور نمیمیری که ! نگاه کن ! چقد لاغر شدی ! ضعیف شدی ! صورتت استخونی شده ! از ریخت و قیافه افتادی !عین این معتادا لاغر مردنی شدنی ! دقیقا مثل این عملیا ! قرصی ! آمپولی! نی قلیون ! نشکنی ؟!! اه اه اه اه !فک و فامیله داریم ؟

فرستنده : Mohammad_7honar
26724
1

183

خونه خاله م بودیم. شوهر خاله م داشت راجع به باجناغش (اونیکی شوهر خالم ) غیبت میکرد میگفت اومده اینجا همه انگورای درختمون رو خورده اصلا ملاحظه نداره . بعد یه کلمه مامانم اومد راجع به یکی از فامیل ها حرف بزنه شوهر خاله م گفت : غیبت نکنید زنها !!
یعنی همه حاظرین در جمع :-|  
فک و فامیله داریم ؟؟

فرستنده : MR.X
26723
1

192

با داییم رفته بودم هر دومون حجامت کنیم . یه مرده در حال حجامت از حال رفت .بعد نوبت ما که شد دکتره به داییم گفت اقا بفرما شما.
داییم : پاشو برو با توئه !
دکتر : نه اقا با شمام !
داییم (تابلو بود ترسیده ): خواهر زادم مهم تره سلامتیش اول ایشون رو حجامت کنید!
خواستم بگم دایی جان مگه من جان نثار توام میخوای اول ببینی من از حال میرم یا نه ؟؟؟
داییه خواهر زاده دوسته من دارم؟؟

فرستنده : MR.X
26717
1

299

عمم اینا اومده بودن خونمون داشتیم آلبوم های خونوادگیمونو میدیدیم دختر عمم عکس نوزادیمو دیده میگه واااااااای چقدر زشت بودی!؟!؟
بعد عمم میگه:مگه حالا خوشگله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمه ست من دارم؟؟؟
تخریب شخصیتم کرد رفت؟!؟!؟!؟!

فرستنده : ice bOy
26712
1

148

مامانمینا بهم گفتن اگه کنکور قبول شدی برای آجیت x box می گیریم ...
قیافه من :|
قیافه ی مامان و بابام :)
قیافه ی اجیم =))
اخه فک و فامیله داریــــــــــــــــــــــــــــم ؟؟

فرستنده : pardis
26690
1

237

دیروز به بابام با کلی احساس گفتم بابااا
یهو با عصبانیت برگشت طرفمو با داد و بیداد گفت مرگه بابا کوفته بابا
من نمیدونم تو از جون من چی میخوای
خسته شدم از دستت
حالا چقد میخوای تنه لش؟
منم با بغض گفتم من پول نمیخواستم فقط خواستم بگم خیلی دوست دارم
ی لحظه تو چشام نگاه کرد و گفت حالا ناراحت نباش من ک چیزی نگفتم
شوخی کردم پسرم!!!!!
پدر انکار کنندست من دارم!!!!!!!!
:-(

فرستنده : amir kasra
26687
1

218

داداش 4 سالم بعد از دو هفته از مسافرت اومده عروسک خرسشو بغل کرده و میگه دلم برات تنگ شده میگم پس من چی میگه برو بابا اسگل
آخه این فکو فامیله ما داریم

فرستنده : سعید معرف
26684
1

131

عموم پاش شکسته بود پاشو گچ گرفت اومد بیرون بیمارستان سوار موتور شد تصادف کرد اون یکی پایش هم شکست
آخه این فکو فامیله ماداریم

فرستنده : مجتبی عملیان
26673
1

140

دوستم اس داده بهم
چند تا اس جدید برام اومده زنگ بزن برات بخونم هزینه ام زیاد نشه...
خدایا آخه انصافه؟

فرستنده : zeus
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد