اس ام اس تسلیت

اس ام اس تسلیت

(برای زلزله زدگان آذربایجان)
کسی که نشسته است همیشه خسته نیست...
شاید جایی برای رفتن نداشته باشد..!

فرستنده : سیدمحمد-شاهرود

یاشاسن تمام آذربایجان اوشاخلاری
بیزیم قانیمز بیر دیر
جانمز بیر دیر
جانم اهره هریسه ورزقانا ,اصلا آذربایجانا قوربان
سلماس اوشاخلاری بوردا قان آغلییر لار
آلله صبر ور !!!!!!!!!!!!!!

فرستنده : akbar_sevda

سلام. امروز برادر 7 سالم 2000 هزارتومن آورده میگه برو بانک بریز به حساب 99 میخوام به مردمی که تو تلویزیون گریه میکنن کمک کنم.. واقعا باید به ایرانی بودنمون افتخار کنیم.از اینکه زن و مرد و پیر و جوان به یاری اومدن..من از طرف تمام بچه های زاهدان به عزیزان آذری تسلیت میگم

فرستنده : علی جون

سلام به همهتون.
هرکی تا الآن هر کمکی که به هم استانیامون و هموطناش کرده دستش درد نکنه.
حتی شاید یکی کاری نکرده و برا مودم این 3 شهر دعا کرده یا برا فوت شدگانشون گریه کرده بازم دستشون درد نکنه.
ولی بازم به کمکتون نیاز داریم.
البته شاید از این موضوع کسی اصلا خبر نداشته باشه
غیر از اهر و هریس و ورزقان یه منطقه ای تو تبریز هستش اسمش ایسبیران هستش که تو زلزله هم چندتا از روستاهای اونجا هم تخریب شده ولی بجز نیروی انتظامی هیشکی کمکی نکرده.
اگه کسی خواست اونجا رو هم حتما یادش باشه.
تو اون 3 شهرم گروه خونیه خیلی نیازه البته منفیش بیشتر و بیشتر.
اگه کسی خواست کمک کنه لوازم بهداشتی و چادر و یخچال مسافرتی یادش نره همچنین مّواد شوینده.
اینا خیلی مورد نیاز خیلی خیلی.
سرویس بهداشتی و حّمام هم که حتما نیازه. بازم هرکی کمک کنه جواب لطف و محبتشو از دعای مادرا و از خدا میگیره.

فرستنده : araz-TABRIZ

مادرم کاش میشد خودم میاومدم مواظب خواهر 12 سالم (عاطفهت) بودم تا میرفتی و نون میخریدی و زود برمیگشتی.
اگه عاطفه گوچولوت میدونست این آخرین انتظارشه حاضر بود گرسنه بمونه ولی لحظه ی زلزله تو بغل مادرش باشه.
عاطفه تو رفتی و من اینجا تبریز نتونستم اون لحظه بیام و بغلت کنم و خودم مواظبت باشم.
حالا مادرت تو روستا چادرتو از بغچه درآورده و باز کرده جلوشو بجای تو اونو میبوسه.
آسوده بخواب خواهر بیگناهم.

فرستنده : araz-TABRIZ

حس ِ اون مادر اهری که ساعت چهار زنگ زده به شوهرش
که بپرسه برای ِ افطار چی درست کنم؟
رفته از دخدرا و پسراش پرسیده چی هوس کردن که امروز
افطار براشون بپزه.
یه ساعت بعد تنهاترین زن ِ دنیا شده ...
دنیا همین‌قدر بی رحمه

فرستنده : arta

بنویسید زنی مُرد که زنبیل نداشت
پسری زیر زمین بود و پدر بیل نداشت!
بنویسید که با عطر وضو آوردند
نعش دلدار مرا لای پتو آوردند.

فرستنده : انوشیران

این مصیبت بزرگ رو به تمام ملت ایران مخصوصا هموطن های عزیز آذریم تسلیت عرض میکنم.
منو هم در غمتان شریک بدانید و از خداوند برای صاحبان این عزا صبر مسئلت دارم.

فرستنده : Missing Faith

هموطن سلام
اظهار همــدردی شما
احساس پشت گرمیه برای ما....
حالا دیگه حس میکنم خانواده ای دارم به وسعت ایـــران...
برقرار و سلامت باشید...

فرستنده : .:: Zahra ::.

زمین نلرز، خانه های ما سست است.
زمین نلرز، خانه های ما کاه گلیست.
زمین نلرز، کودک من در کنج دیوار پر از خالی پهلوی عروسکش خوابیده است.
زمین نلرز، فردا می خواهم برای عروسی خواهرم کله قند بخرم.
زمین نلرز، هنوز به بی بی نگفته ام که چقدر دوستش دارم.
زمین نلرز، دستهایم هنوز میل به کار دارند. امروز دوباره لرزید

فرستنده : انوشیران

خدایا به همه ی مادرا صبر بده که یکی کودک 3 سالش یه مادری کودک 2 ماهش یه مادری جنین 8 ماهش رو بیگناه از دس داده.
سلام به همهتون.
من خودم تو تبریزم یعنی همینجا متولد شدم و اینجام.
تو این 3 روز 12 بار رفتم به روستاها و برگشتم هرکی از نزدیک نبینه نمیتونه تصّور کنه اینجا چه وضعیه.
حتی ثرویس بهداشتیم ندارن.
خیلی وضعیت بحرانیه خیلی.
الآن لوازم بهداشتی و حمام صّیار و ثرویس بهداشتی صّیار خیلی مورد نیازه.
هرکی هر کاری از دستش مییاد تو رو خدا دریغ نکنه.
ما هم اگه نتونیم جواب محبتاتونو بدیم خدا حتما میتونه.

فرستنده : araz-TABRIZ

یه شعر برای زلزله زدگان آذربایجان ...
که یه هو بیدار شی از یه خواب ترسناک / یه خواب پر از مرگو و اتفاق دردناک /
ولی ما بیداریم ببین عیدمون عزا شده /خدا صبر بده صبر ایران رو فقط ایوب داره /
مگه درکم داشتیم آخه این چه دوای بود / تو این شرایط سخت این چه بلای بود /
هر لحظه روبـــه افزایش میره آمــار / از کودکان زیـــر ده سال بگیر زیــر آوار /
هم وطن تسلیت

فرستنده : میعاد ♥ 09187xxx372

هموطن، تسلیت بنده را به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی ایرانی بپذیر...
آرزوی سلامتی برای بازماندگان و شادی روح عزیزان از دست رفته را از ایزد منان خواهانم...
خدا صبر بده

فرستنده : sajjad az ahvaz

سلام من ازطرف خودم وهمه همشهری هام این مصیبت بزرگ و ب تموم هموطنای عزیزآذری زبان وهمه ایرانی هاتسلیت میگم،ماروهم توغم خودتون شریک بدونید

فرستنده : 09391xxx120 - سیما ازبجنورد

من را هم در غم خود شریک بدارید ! ای هم وطنان عزیز.

فرستنده : مهدی  

من از نوبه خودم این فاجعه بزرگ،زلزله اهر را تسلیت میگم و ارزوی بهترین ها را برای زلزله زدگان دارم.

فرستنده : mohamad

برای همه مون مثل ی شوکه مثل ی کابوسه؛کی میتونه برادروخواهرشو توی این حال ببینه؛از خدا واسه همه عزیزامون صبر و آرامش میخوام؛ برادرم خواهرم غم آخرتون باشه

فرستنده : Helia

این زلزله خدانکرده ممکنه تو شهرای ماهم بیاد..بیاین از همین الان خودمونو جای اذربایجانیا بدونیم و اگه دلمون سوخت از همین الان کمکو شرع کنیم..

فرستنده : reyhaneh

دوستان این خبر تایید شده . لطفا توجه کنید. دوستان تبریزی خواسته‌اند این را بگم: گروه خونی -o به شدت کم اومده و مورد نیازه . دوستانی که گروه خونی‌شان -o منفی است اگر در این چند روز به پایگاه انتقال خونی مراجعه نکرده‌اند مراجعه‌شان جان کسانی را نجات می ده .

فرستنده : pardis

تمام کسانی که عمری
به جرم تفاوت "قاف" و "گاف"
بر آنها خندیدیم
دیگر مهم نیست...
"قلب" و "گلب" چه فرقی می کند ؟
وقتی زیر خاک دیگر نمی تپد
اشک را
آه را
همه یک جور می خوانیم
((غم آذربایجان،بغض ایران است))

فرستنده : 09185xxx251 - paria

سلام هموطن,!
اینجا اذربایجان است, سر ایران..
یک عمر جک گفتی سکوت کردم,..... گفتی حرفی نزدم
بیگانه حمله کرد بابک را دادم,جنگ شد باکری ها را دادم..
دایی و ساعی شادی را به خانه هایتان اوردند
...ولی باز گفتی و گفتی گفتی..
هموطن! اینبار نه از جنگ خبر است نه از چیز دیگری!
خانه ام ویران شده,پدر و مادر و خواهرو برادرم زیر اوارند..
کمکم کن...کمکم کن...

فرستنده : MoTeZaaD

سلام
ما چند ساعتی میشه که از مناطق زلزله زده ی شهرستان های اهر ،ورزقان و هریس میاییم
برادران و خواهران عزیزم فقط اینو میتونم بگم که وضعیت افتضاحه!
چندین نفر از هموطن هامون هنوز که هنوزه نتونستیم از زیر آوار دربیاریم
صحنه های وحشتناکی دیدیم!
مخصوصا مرگ یک کودک در آغوش مادرش
هموطن های عزیز
خواهشا دعامون کنید
وضعیت خرابه
هر کمکی مالی که توان دارین به این شماره حساب واریز کنید
9999 بانک ملت
خلاصه دعا فراموش نشود
یا علی

فرستنده : محمد حسین پ

غم آذربایجان بغض ایران است
بیایید با کمکهایمان نگذاریم غم آذربایجان زیادتر شود و بغض ایران بترکد.....

فرستنده : حسین از گچساران

با سلام،امیدوارم در هیچ کجای کره ی زمین وبه خصوص ایران زمین زلزله اینقدر خرابی وکشته به بار نیاره وهمچنین اینکه اول خانه های اون منطقه مقاوم سازی بشن و کم کم این کارکل ایران رو دربربگیره،خواهش میکنم جدی بگیرید کارکنان محترم.

فرستنده : 09374xxx016

برایه شادی روح هموطنان تبریزی صلوات....

فرستنده : محمد کیان

یــه روز یــه تــرکـــه.
زیـــر خروار خــروار آوار گیـر کــرده بــود....
بـه خــون نیــاز داشـت...
به لباس بــه آب بـه غـذا....
اگر مـن هیچ کـاری براش نکـنم...یه عمر شــرمنــده اش می شم...

فرستنده : arta

نردبان دلم شکسته است میشودبرای من کمی دعاکنی .یااگرخدااجازه دادبجای برای بیقراری دلم سفارشی به ان رفیق باوفا خداکنی...
التماس دعا
رعنا از تبریز

فرستنده : 09355xxx438

سلام خدمت آذری های عزیز. تسلیت منو بپذیرید. امیدوارم غم آخرتون باشه . . .

فرستنده : SePeHr

نقل از پروفایل فیس بوک یکی از کاربران داوطلب حاضر در منطقه زلزله زده : تازه از راه رسیدم و باید دوباره برگردم. فقط حرفی راه گلویم را بسته، می گویم و می روم: دلم می خواهد فریاد بزنم وقتی در یکی از روستاهای کاملا تخریب شده، مرد روستایی به من می گوید بمانید و یک استکان چایی را مهمان ما باشید. هنوز در بدنمان جان داریم که مهمان نوازی کنیم...

فرستنده : مهسا

یک شهر به زیر خاک مدفون شده بود
یک جمجمه از زمین بیرون شده بود
از بسکه جنازه در پتو پیچیدند ...
حتی جگر پلنگها خون شده بود

فرستنده : انوشیران

ن امروز دخترکی را دیدم که در زیر آوار دنبال عروسکش میگشت( اینک عطر همدلی فضای ایران را پر کرده است یا علی هموطن)

فرستنده : سکوت

انا لله وانا علیه راجعون.
تبریز غرق در عزاست.
تو رو خدا هرکی هر کمکی که میتونه بکنه دریغ نکنه حتی شده یه آبمعدنی.
من خودم اهل تبریزم باور کنین وضعیت خیلی بحرانیه.

فرستنده : araz-TABRIZ

با سلام مرسی که به یاد ما ها بودین واقعا زلزله وحشتناکی بود .خیلی ممنون از مطالب خوبتون.
رعنا از تبریز

فرستنده : 09355xxx438

واقعا از این اتفاق ناگوار که برای هموطنای عزیزمون رخ داد ناراحتم منو هم تو غم خودتون شریک بدونید

فرستنده : parandis

زلزله، از این پس، واژه ی هولناکی خواهد شد برای مادری که فرزند 5 ساله اش را پای تلویزیون در خانه رها کرد تا برای افطار از سرکوچه نان بخرد و سریع برگردد، حتی زیر حلیم را هم خاموش نکرد...

فرستنده : baran

وقتی اس ام اس یه روزیه ترکه زیرآوارگیرکرده بود...روخوندم اشک توچشمام حلقه زد. اگه هفته بعدتعطیل بودم حتمابراکمک میرم شماهم بیاین

فرستنده : baran

دست قهار طبیعت بار دیگر از آستین زلزله بیرون آمد تا قدرت بی همتای خدا و گوشه ای از زلزال آخرت را بر گوش ما نجوا کند.
درگذشت هم وطنان گرامی امان را تسلیت گفته و از خداوند منان برای بازماندگان طلب صبر و شکیبایی داریم.

فرستنده : okaee

هموطن! اگر زمین زیر پاهایم لرزید اراده چون کوه من نلرزید... روستاهایم شهرم خانه ام را از نو خواهیم ساخت اگر دستت را به سویم دراز کنی...

فرستنده : Ordi jahnnam

هموطن اشکهایم در فراق عزیزانت تسلی داغ دل توست... دستم را بگیر باید فردایمان را بسازیم...

فرستنده : Ordi jahnnam

به هم زبون های خودم تسلیت میگم واقعا سخته.
وقتی اینجا زلزله اومد رفتیم تو کوچه به همدیگه میگفتیم که چجوری احساس کردیم زلزله رو ( آخه اینجا ضعیف بود) ومیخندیدیم اما ...
نمیدونستیم همین الان از هم وطنامون دارن جون میدن..
متآسفم.
(از میانه)

فرستنده : amir hossein

من بو هفته 300 دانا باجی گارداشیمی الدهن وردیم فقط باجی گاردش یوخ 300 دانا سوتون/ 300 دانا همدم/و...
نیهران اولما سن گدیبسن ورزیقانان اهردهن هریسدهن اما هش واخ منیم قلبیمنهن گتمیبسهن گتمهسن.
ترجمه:
من این هفته 300 تا خواهر و برادرامو از دست دادم. 300 تا ستونو 300 تا همدمو...
نگران نباش برادرم تو از ورزقانو اهرو هریس رفتی ولی هیچوقت از قلبم نمیری هنوز صدات میکنم.

فرستنده : araz-TABRIZ

دیروز چگونه و در چه حالی افطار کردی خواهرم؟ برادرم با چه امیدی بر سر سفره ی افطار نشستی؟ دیشب را در سرمای شدید در جای خالیه خانه ات چگونه خوابت برد؟
امروز سفره ی افطارم را در مقابل نگاه امیدوارانه ی تو میاندازم.
هیچوقت نا امید نشدی و نمیشی منم هر لحظه با عطر امیدواری تو هنوز زنده ام.
خودم اهل تبریزم و خوب میدونم چی کشیدین وقتی خونه ها مثل تاب میرفتنو میاومدن.
بازم امیدوار باش.

فرستنده : araz-TABRIZ

دیشب کجا افطار کردی هموطن؟؟؟چگونه؟؟؟ درچه حال؟؟ امشب سفره افطارم را در صحن نگاه امیدوار تو خواهم گشود با دو قرص نان و دو حبه خرما... یکی سهم تو یکی سهم من.(از خداوند برای بازماندگان این حادثه تلخ صبر و بردباری خواستارم)

فرستنده : Ordi jahnnam

با سلام و عرض تسلیت خدمت تمامی مردم شریف آذربایجان، آرزوی شادی روح جان باختگان و شفای مجروحین برایتان داریم.

فرستنده : kaktoos

با سلام من حامد از تبریزم به همه هموطنان آذری زبان تسلیت میگم از خدا طلب صبر برای بازماندگان دارم
زلزله طوری خونه ها رو لرزوند که هیچ کس نمیتونه تصورشو بکونه خونه ها مثل خمیر بازی به اینور و انور میرفت!
از هموطنان خواهشمندیم به زلزله زدگان نهایت کمک مالی خودشون رو بکنند
فصل سرما نزدیکه نذاریم هموطنان بی خانمان شوند
وضیعت در آذربایجان بحرانی اعلام شده!

فرستنده : hamed
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد