اس ام اس با موضوع خداوند۳

اس ام اس با موضوع خداوند۳

قدمی نه در آ در این دریا
عین ما جو به عین ما از ما
هر که با ما نشست از ما شد
بلکه گر قطره بود شد دریا
دیدهٔ عالم است از او روشن
می‌نماید چو نور در اشیا
آینه صد هزار می‌ بینم
در همه روی او بود پیدا

 

فرستنده : hamad hamady

خدایا
هروقت که ناراحتم ازت میخوام خوشحالم کنی
هروقت که خوشحالم تو رو یادم میره
خدایا بگو چکار کنم
خجالت می کشم خودم رو بنده تو بدونم

فرستنده : Ali Messi

هزار ارزوی بشر درمقابل یک تقدیر الهی محکوم به فناست ارزو دارم خدا بهترین و قشنگ ترین تقدیر ها را برایت رقم بزند

فرستنده : طوفان

خــــدایا!
به من توفیق تلاش در شکست،صبر در نومیدی،رفتن بی همراه،فداکاری در سکوت،دین بی دنیا،خدمت بی نان،ایمان بی ریا،خوبی بی نمود،عشق بی هوس،تنهایی در انبوه جمعیت و دوست داشتن بدون آنکه دوست بداند،
روزی کــــــــن!

فرستنده : shahrzad

دوستش دارم ...
بزرگیش را ... سکوتش را ... عظمتش را ...
اُبهتش را ... تنهاییش را ...
حکمتش را ... صبرش را ... و ... و ...
بودنش عادتیست ، مثل نفس کشیدن !
خدا را میگویم . . .

فرستنده : Yalda

میترسم از کسی که ازخدا نمیترسه... !!

فرستنده : H@M!D

خداوندا !
مگر نه‌اینکه من نیز چون تو تنهایم
پس مرا دریاب
و به سوی خویش بازگردان ،
دستان مهربانت را بگشا
که سخت نیازمند آرامش آغوشت هستم ...

فرستنده : little sparrow

خداوند تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود...تنها کسی است که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد...با پای شکسته هم می توان سراغش رفت...تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد...تنها کسی است که وقتی همه رفتند میماند...وقتی همه پشت کردند آغوش میگشاید...این خدا را برایت آرزو دارم.

فرستنده : محمدی-خوسف

خدا گفت ببرینش جهمنم
برگشت و نگاهی کرد
خدا گفت:
نبرینش، اونو به بهشت ببرین!
فرشتگان سوال کردند چرا!؟...
جواب داد:
چون او هنوز به من امیدوار است .!

فرستنده : esi

آزمودم دل خود را به هزاران شیوه ، هیچ چیز به غیر از یاد خدا شادش نکرد . .

فرستنده : zambi

................................................................................................

هنوز دلخوشم به “خدا نگهدارت”
اگر نمی خواستی برگردی اصراری نبود که خدا مرا نگه دارد !!!

فرستنده : behzad bastami

پروردگارا
به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند ، گریه کنم برای کسانی
که هیچگاه غم من را نخوردند ، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم
ننواخنتند و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند . . .

فرستنده : My heart broken*alone

خدایـــا ؛ ایـن روزهــا حرفهـــایم بوی ناشـــکری می دهنــد ... امـــا تـــو... بـه حســـاب تنهــایی و درد دل بگـــذار

فرستنده : behzad bastami

خدایــــــــــــا....!
طاقـت ِ مـن را با طــاق ِ آسمانت
اشتباه گرفته ای ....
این پیمانـــه ، ســال هـاست کـه پــــُـر شــده ...

فرستنده : behrooz naderi

رحمت خداوند ممکن است تاخیر داشته باشد ، اما حتمی است . . .

فرستنده : sade delan
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد