جوک دوستانه

جوک دوستانه

داداشم زنش اذیتش کرده، به مدت 1هفته رو دستش نوشته'نمک ندارد، لطفا مزاحم نشوید'..!
داداشه معترضه من دارم؟!!!؟

فرستنده : D$D$D

به بابام میگم اگه من یه روز سکته مغزی کردم، اعضا ی بدنم و اهدا کنین...
برگشته میگه برو بابا تو مغزت کجا بود که بخواد سکته هم بکنه!!!!
به فکر یه راه دیگه باش!!!!

فرستنده : mey sam

زن ظریفه نه ضعیفه ……….
ضعیف اون مردیه که یک ساعت نمیتونه چشم و دلش رو نگه داره …(اونایی که موافقن بزنن لایکو)

فرستنده : سیندرلا

اینایی که به قول خودشون تو اوج غرور جوونی سر مادرشون فریاد می کشند، حتی اگه یادشون بیاری که چه شبایی بالا سرت بیدار بوده، کل عمرت نوکر و کنیزش باشی نمیتونی جبران کنی، به روی خودشون نمیارن و به کارشون ادامه میدن، خیلی بچه پر رو اند، خیلی رو مخ اند، رو اعصابت دو ماراتون میرن..
بکوب لایکو، اصلا اعصاب ندارما..

فرستنده : D$D$D

بخدا دم مادرای ایرانی گرم، که تو این شرایط داغونه تحریم عشقی و مملکتی با ترشی های فصلیشون اشتهای ما رو سرجاش آوردن..
دهن همه آب افتادا
"همه جا این مادر به دادت میرسه"

فرستنده : D$D$D

سر در یکی از . . . (نمیدونم اسمشو چی بذارم) محلمون، نوشته:
قهوه و چای خانه ی پیتزا کافی شاپ مانی!!!
من نمیدونم،آی کیوم پایینه، شما هویتش رو مشخص کنید...

فرستنده : D$D$D

یارو داشته می مرده به زنش میگه :
اگه من بمیرم تو ازدواج میکنی ؟؟
میگه : اره
میگه : براش میرزاقاسمی هم درست میکنی؟؟؟
میگه : نه دوست نداره

فرستنده : علی اصغر

یک روز یادمه یکی از بچه های کلاس رفت بیرون معلم نبود بعد وقتی خواست برگرده درو گرفتیم تا نیاد تو. خبر نداشتیم داره با معلم می آد معلم می خواست بیاد تو نتونست حالا معلم بکش ما بکش بعد از 30ثانیه معلم جیغ بلندی کشید یک لقد محکمی زد به در همه ما پرت شدیم روی زمین ما که شانس نداریم ما رو دید تا یک هفته نتونستم بیام سر کلاس.............................

فرستنده : party rock

سلام دوستان
یه معلم دینی داشتیم خیلی باحل بود خیلی به سرو صدا حساس بود یه روز سر کلاسش من و چنتا از دوستام که کنار هم نشسته بودیم خیلی حرف میزدیم بعد معلمه عصبانی شد اومد منو از کلاس بنداز بیرون اول به من گفت برو بیرون گفتم برا چی دوباره با یه لهن عصاباتیت گفت آقای فلانی بیرون من نرفتم اومد یقه ی منو گرفت منو از رو نیمکت بلند کنه بندازه بیرون (من اون موقه بچه توپلی بودم) بعد نتونست منو از جام بلند کنه یه چندباری سعی کرد دید نمیتونه منو از جام بلند کنه بیخیال شد یه دفعه رفت شروع به درس دادن کرد انگار نه انگار که منو میخواست بندازه بیرون
من :|
دوستامنیمکت :| :| :| :| :| :|
کتاب درسی :0
باز من :0

فرستنده : ashi shekhede

دیشب خواب کلیپ پارمیدای ساسی مانکن رو دیدم!!؟ :|
یعنی این همه خواب، این چی بود من دیدم آخه؟؟!!!
تحریما دیگه واقعا فشار آورده!! :|

فرستنده : Favania

خورشید نشانی ازلبخند شماست،دریا نامی از نمای پیوند شماست، گرچه دلتان دوراز دل ماست،اما دل ما همیشه دربند شماست..

فرستنده : آیلارایزدی

ایـن روزهــا
قــدم کــه مــی زنـم
مــنـحـرف مــی شــوم بــه ســمـتِ چــپ...
درقــ♥ـلـبِ مـــن چــیــزی
ســنـگـیـنی مــی کــنـد مـــدام!
جــــای تــ♥ــو خـــوب اســت؟!!

فرستنده : *****mahdie*****

تنها خوبیه مقنعه سر کردن تو دانشگاه اینه که سرکلاس هندزفری میذاری تو گوشت.با دقت خیره میشی به استاد :) اخر کلاسم استاد میگه : عافرین دخترم.شوما خیلی خوب توجه میکنی :))

فرستنده : *****mahdie*****

آغـــوشِ تــــــــــــــــو مترادفِ امنیــتــــ است ...*
آغـــوشِ تــــــــــــــــو ...
ترس هـــای مــرا می بلعــ ـ ـ ـــد ...
آغــوشِ تــــــــــــــــو یعنی پایـــان سر درد هـــا ...
یعنـــی آغــازِ عاشقــانه ترین رخـــوت هـــا ...
آغــوشِ تــــــــــــــــو یعنـــی من خوبم...
بلنـــد نشـــوی بروی یک وقت ...
مـــ ❤ـن از بازگشـــتِ بی هــوای ترســــ ها می ترســـم ... !!

فرستنده : *****mahdie*****

دوستم اس ام اس داده واسه امتحان فردا خوندی؟
من: نه، کار داشتم نرسیدم. تو خوندی؟؟
دوستم: نه دیگه، من هر وقت نمی خونم بهت مسیج میدم که تو هم بگی نخوندم خیالم راحت شه !!

فرستنده : شـــــــایـــــــانــــــــــــــsm
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد