اس ام اس عاشقانه۱

اس ام اس عاشقانه(۱)

خورشید نشانی ازلبخند شماست،دریا نامی از نمای پیوند شماست، گرچه دلتان دوراز دل ماست،اما دل ما همیشه دربند شماست..

فرستنده : آیلارایزدی

ایـن روزهــا
قــدم کــه مــی زنـم
مــنـحـرف مــی شــوم بــه ســمـتِ چــپ...
درقــ♥ـلـبِ مـــن چــیــزی
ســنـگـیـنی مــی کــنـد مـــدام!
جــــای تــ♥ــو خـــوب اســت؟!!

فرستنده : *****mahdie*****

آغـــوشِ تــــــــــــــــو مترادفِ امنیــتــــ است ...*
آغـــوشِ تــــــــــــــــو ...
ترس هـــای مــرا می بلعــ ـ ـ ـــد ...
آغــوشِ تــــــــــــــــو یعنی پایـــان سر درد هـــا ...
یعنـــی آغــازِ عاشقــانه ترین رخـــوت هـــا ...
آغــوشِ تــــــــــــــــو یعنـــی من خوبم...
بلنـــد نشـــوی بروی یک وقت ...
مـــ ❤ـن از بازگشـــتِ بی هــوای ترســــ ها می ترســـم ... !!

فرستنده : *****mahdie*****

به رستوران قلبهاخوش آمدید; تقدیم به تک مشتری رستوران قلبم;
غذاهای سفارشی:
کباب بره: دلم برات شده یه ذره
آش:مواظب خودت باش
فسنجون: تویی عزیزتر ازجون
تن ماهی: بخدا که خیلی ماهی
آش رشته: دوستت دارم فرشته

فرستنده : mohammadebrahimy

تو که بیدار میشی صبح من آغاز میشه!
چشمای تو که باز میشه برای من طلوع میشه!
لعنت به مردمی که خورشید واقعی رو گم کردن!

فرستنده : ماژوگ

27957
1

186

* در خیال دیگرى میرفت ومن چه عاشقانه کاسه آب پشتش خالى میکردم...! *

فرستنده : D$D$D

من و
شمع و
پروانه و
یک دنیا خیال......................

فرستنده : shahrzad

تو همیشه در تنهایی من آن تک ستاره ای که برای من نغمه عشق را سر میدهی...

فرستنده : shahrzad

اس ام اسم را آهسته بگشا،
قلب نازی اندر اوســـــــــــــــــت
اندرون قلب نازم صدهزاران آرزوست

فرستنده : shahrzad

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست،
جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست....
 

فرستنده : Tirdad

چه خوب !
که من بهشت را
به بوسه های تو بخشیدم !
حالا
همه جا بوی بهشت دارد و
من ،
عطر بوسه های تو !

فرستنده : آسمان

27829
1

103

وقتی می گویم دوستت دارم نگو تکراریست
شاید دیگر نباشم تا برایت تکرارش کنم...

فرستنده : panda

بهم گفتی نفسم به نفس های تو بنده آقامون کجایی پس؟من دیگه نفسم بالا نمیاد بریدم از تنهایی از این اشکهای جدایی بهار زودتر بیا پاییز رو دوست ندارم.

فرستنده : هادی(R)

شبهای این جا آنقدر دلگیر است ک سوت قطارهای نیمه شب هر آدمی را وسوسه مىکند که برود و هیچ وقت باز نگردد!!! دغدغه های مرا پایانی نیست هرچه اشک گفتم ولبخند نوشتم خواندی و تصور کردی شعری دیگر است!!!

فرستنده : milad

توی یه روز سرد برفی با دلم مثل پرنده لب حوض کنار نرده هرچی گشتم جای گرمی بهتر از قلبت ندیدم میشه دوستم داشته باشی آخه بیرون خیلی سرده!!! 

 

من ، تو ، او ، ما ، شما ، ایشان
ببین حتی تو صرف ضمایرمان هم اول تنهایم بعد پای یکی دیگه در میان است تقصیر من و تو نیست همیشه از ابتدا یادمان داده اند

فرستنده : علی صنعت

یادت هست
از کودکی یادمان داده بودن تنها نرویم
یادت باشد
هنوز هم دوست دارم هر جا میخواهم بروم تو در کنارم باشی

فرستنده : علی صنعت

مشترک عزیز دوری شما قابل تحمل نیست لطفا قبض دلتنگی خود را پرداخت کنید

فرستنده : بشیر

خطهایی که کف دستم کشیدی را فالگیر دید،
آنهایی که تمام شده اند تویی،
آنهایی که بی وقفه ادامه دارد عشق من است!

فرستنده : respina

همه در دایره ی دوست گرفتار شدند / بی نوا دل که در این دایره پرگار نشد ،
عاشقان سایه گریز و سایه ی یار شدند / یار از خون دل عشق خبردار نشد ،
چشم ها مست ز هوشیاری و در خواب شدند / خواب از یاد رخ دوست بیدار نشد . . .

فرستنده : YES

دیدن عکست تمام سهم من است از تو آن راهم جیره بندی کرده ام مبادا توقعش زیاد شود!دل است دیگر... ممکن است فردا خودت را ازمن بخواهد...

فرستنده : سیندرلا

دنبال کلمه ای بودم تابتونم بهت بگم چه قدرمی خوامت خیلی وقت فکر می کنم وچیزی پیدانمی کنم؛!


فرستنده : سناتور محسن

27746
1

102

سلامتی همه عاشقایی که مثل من با شنیدن جمله "ببخشید عزیزم" همه بدی های عشقشونو فراموش میکنن .

فرستنده : امیر_نیشابور

یک شبی مجنون نمازش را شکست بی وضو در کوچه ی لیلا نشست عشق آن شب مست مستش کرده بود فارق از جام الستش کرده بود گفت یا رب از چه خارم کرده ای بر صلیب عشق دارم کرده ای خسته ام زین عشق دل خونم نکن من که مجنونم تو مجنونم نکن مرد این بازیچه دیگر نیستم این تو لیلای تو من نیستم گفت ای دیوانه لیلایت منم در رگ پیدا وپنهانت منم سالها با جور لیلی ساختی من در کنارت بودمو نشناختی.

فرستنده : sami

27731
1

171

این پسرایی که ته ریش دارن
اینایی که ابروهاشونو نخ نکردن
اینایی که دستاشونو باید با دوتا دستات بگیری
اینایی که فقط به عشقشون نگاه خاص دارن
اینایی که توی هوای بارونی میان سر راه عشقشون تا فقط یه لحظه بهش نیگا کنن و برن
اینا فرشته ان...ولی اگه پیداشون کردی قدرشو بدون چون اینجور پسر کم گیر میاد...کم

فرستنده : آقا محسن

من آن بیگانه درویشم قلندر وار میگردم ... متاع عاشقی دارم پی دلدار میگردم ... لباس فقر میپوشم ، شراب تلخ مینوشم ... سخن مستانه میگویم ولی هوشیار میگردم
برای خاطر یک گل ، به دور خار میگردم

فرستنده : ژیوار

27700
1

144

ببین
هیسسسسس
هیچی نگو
فقط بیا بشین کنارم
بدجور سردمه
گرمای اغوشت رو میخوام

فرستنده : امدادگرجوان

در این شبــهای بـــارانی
غــــــم انگیز است تنـــــــهایــــــی
بـــــــه امـــــــید نگـــــــاهی تلــخ ، که می آیـــــی
به احســــاست قســــــم یــــک شب
دلم می میرد از حسرت
.........و
من اهسته میگویم :
تــــــو هــــــــم دیـــــگر نمی آیی .....

فرستنده : a.m.a

ستاره بود،غزل بود،ترانه بودوتوبودی
هزارحادثه اما،بهانه بودوتوبودی

توبودی وشب قصه،توبودی وتب پرواز
هزارآینه فریاد،هزارپنجره آواز

شب است وشعردوباره
شب است وباغ ستاره

به اعتبارتوروشن
من وچراغ ستاره

حضورم ازتوهمیشه،سکوتم ازتوصدابود
توآسمون ترانه پرنده بود و رهــا بود


فرستنده : ناصریاnasseria

27638
1

143

دلم به بهانه ندیدنت گریست...بگذار بگرید و بداندهر چه خواست همیشه نیست! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد