اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه(۲)

بیراهه هم برای خودش راه خوبی است..
وقتی... من را ب تو برساند...

فرستنده : raha

دوباره چشم در چشم میشویم...
و خوشحالم ازین دیدار...خوش حال از دیدن چشمان زیبایت و خوشحال از از بودن در حضور گرمت...
و یک دنیا غمگینم...یک دنیا غم دلتنگی و دوری...و یک دنیا غم دیگر که بعد از رفتنت دوباره یارم میشوند...
انگار زمان و زمان در گوشم میخوانند که به سویت خیز بردارم و با تمام وجود در آغوش بکشمت و سر بر شانه هایت برای تمام درد هایم گریه کنم...درد فراق...درد عشق...

فرستنده : Mohamad

آنچنان رسم وفا مرد که ترسم روزی / لیلی زنده شود یادی ز مجنون نکند

فرستنده : alireza adad

27579
1

122

نیا باران!
عاشقانه اش نکن!
من و او ما نشدیم!

فرستنده : respina

27573
1

166

روزهایی خواهد رسید که برای به دست آوردنت تمام دنیا رو به آتش خواهم کشید و تو باز مثل همیشه به آغوش من پناه می آوری و میگویی اگر برای تمام دنیا چنگیز خان مغول باشی این آغوش برای من امن ترین جای دنیاست .

فرستنده : علی صنعت

27570
1

141

پــس از مــن
کســی اگــر تــرا ببــوســد،
روی لبهــایــت
تــاکستــانــی را خــواهــد یــافــت
کــه مــن کــاشتــه ام. . .

فرستنده : rezaya

دشت خشکید و زمین سوخت و باران نگرفت
زندگی بعد تو بر هیچ کس آسان نگرفت
چشمم افتاد به چشم تو ولی خیره نماند
شعله ای بود که لرزید ولی جان نگرفت
دل به هر کس که رسیدیم سپردیم ولی
قصه عاشقی ما سر و سامان نگرفت
تاج سر دامش و سیم زر، اما از من
عشق جز عمر گرانمایه به تاوان نگرفت
مثل نوری که به سوی ابدیت جاریست
قصه ای با تو شد آغاز که...

فرستنده : rezaya

به پیش روی من , تا چشم یاری میکند , دریاست !
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست !
درین ساحل که من افتاده ام خاموش .
غمم دریا , دلم تنهاست .
وجودم بسته در زنجیر خونین تعلق هاست !
خروش موج , با من می کند نجوا ,
که : هر کس دل به دریا زد رهایی یافت !
که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت ...
مرا آن دل که بر دریا زنم , نیست !
ز پا این بند خونین بر کنم نیست,
امید آنکه جان خسته ام را ,
به آن نادیده ساحل افکنم نیست !

فرستنده : rezaya

27520
1

111

مطمئنم آخرین دیدار نبود .. تو همیــن دنیا تو رو می بینم
خبری از تو به دستم می رسه ! من به هر دوبـاره ای خوشبینـم

فرستنده : Mostaafaa

هر شب از بالاترین نقطه ی شهر .. توی گرگ و میش گریه میکنم
مث ِ اون کسی که سوخته "با یه حرف" همه زندگیش، گریه میکنم

فرستنده : Mostaafaa

27513
1

110

یه زغال برمی‏دارم دورت خط می‏کشم و می‏نویسم این بی‏معرفت تمام دنیای منه

فرستنده : طارق نادری

27506
1

227

درد دارد
وقتی مـی رود
و هـمه می گویند
دوستت نداشـت
و تو نمـی توانی ثابت کنی
که هرشـب
با عاشقانـه هایش
خوابـت می کرد...

فرستنده : Dalton

27493
1

228

انگشتت فقط جای یک حلقه دارد ...
دلت را ...
دست به دست میکنی برای چه ؟؟؟ !!!

فرستنده : سهیل

و اینک باران ... بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند! و چشمانم را نوازش می دهد... تا شاید از لحظه های دلتنگی ام گذر کنی!

فرستنده : °°°•°°°°•.¸° divoone_shade_shad °•.¸¸.°°°•°

27479
1

166

عشــــ ــــق یعنــی اختیــار بـ ـــدی که نابــودت کنــند ، ولــی " اعتمــــ ــــاد " کنی که این کـار را نمــیکنــند 

 

زیبا است که ببینیم کسی لبخند می زندو زیباتر اینکه بدانی خودت باعث لبخندش شده ای ...

فرستنده : JAvAD

از حس قشنگ عاشقی لبریزم/
در بانک دلت منتظر واریزم/
در جیب دلم هرچه محبت دارم/
آن را به حساب قلب تو میریزم....
 

فرستنده : Tirdad

27381
1

194

سنگها شاید،
اما گنجشکها هیچ وقت
مفت نبوده اند.
قلبشان همیشه میزند…

فرستنده : zambi

27380
1

148

دلگیر نباش ، تقصیر خودت بود.
دسته کلید علاقه که گم شد، باید عوض کنی قفل تمام آرزو ها را …

فرستنده : zambi

من با عشق آشنا شدم و چه کسی این چنین آشنا شده است؟هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم و هنگامی تشنه آتش شدم که در برابرم دریا بود و دریا و دریا...!

فرستنده : amasa23

عشق, خودش خواهد آمد.نمی توان از آن فرار کرد.عشق خودش آهسته آهسته می آید و در گوشه ای از قلب مهربانت آرام و بی صدا می نشیند.و تو متوجه نخواهی بود و بعد ذره ذره قلبت را پر می کند.کم کم مثل ساقه ی "مهر گیاه" در تمام جانت میپیچد.و ریشه می دواند, به طوری که بی آن نمی توانی تنفس کنی.

فرستنده : amasa23

27325
1

145

1روزقشنگ،1دل خوش،1لب خندون،1تن سالم،آرزوی امروزمن برای فردای تو

فرستنده : reza dayi

27294
1

222

چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو پس چرا نیستى پیشم؟ نگاه خیس تو کو؟ گوش گوش دوتا گوش یه دست باز یه آغوش بیا بگیر قلبمو"یادم تو را فراموش" چوب چوب یه گردن جایى نرى تو بى من! دق میکنم میمیرم اگه دور بشى از من" دست دست دوتا پا یاده تو مونده اینجا" یادت میاد که گفتى بى تو نمیرم هیچ جا " من من یه عاشق همون مجنون سابق....

فرستنده : (๏_тαηнαєι_๏)

27293
1

203

زانوهایم رادرآغوش کشیده بودم،وقتی که تو…
براىآغوش دیگرىزانوزده بودی!

فرستنده : مهدی پورسلطانی از ارومیه

یه روز گله کردم من از عالم هستى"تو هم به دل گرفتى دل مارو شکستى"من از مستى نوشتم ولى قلب تو رنجید"تو قهرکردى قهرت مصیبت شدو بارید"پشیمون و خستم اگه عهدى شکستم"آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم

فرستنده : (๏_тαηнαєι_๏)

از`°•¸¸•°`این`°•¸¸•°`فاصله`°•¸¸•°`دور`°•¸¸•°`بازهم`°•¸¸•°`دوستت`°•¸¸•°`دارم`°•¸¸•°`

فرستنده : (๏_тαηнαєι_๏)

27279
1

229

چقدر سخته، عاشق یکی بشی که نباید بشی...
چقدر سخته، بخاطر اومدن یکی یه دنیا خوش حال شی و بخاطر رفتنش یه دنیا داغون...
چقدر سخته، بخاطر نبود یکی، بخاطر دوری از یکی یه غم گنده تو دلت بیاد که همه هدفات برات بی معنی و خسته کننده شه...
و چقدر سخته تره، که یکی که بخاطرش دنیات بهم ریخته ازت بپرسه چرا برای آیندت هدف نداری، و تو، تو دلت بخوای فریاد بزنی فقط بخاطر تو عزیزم از عشق تو، ولی نمی تونی...عشقی که باید تو دلت حبس کنی...و خیلی سرد جواب میدی انگیزه ندارم...

فرستنده : Mohamad

خوشتــــ بیاد”خوشتــــ نیاد
اشکــ غم از چشاتـــ بیاد”اون سر دنیا که برى”این دل من باهاتـــ میاد

فرستنده : (๏_тαηнαєι_๏)

27255
1

146

تو را با ط دسته دار مینویسم
♥ طـــــو ♥ با همه فرق داری …

فرستنده : (๏_тαηнαєι_๏)

آسمانم انتهایش قلب توست
مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من
تا بدانی قلب من هم یاد توست

فرستنده : قلب شکسته
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد