اس ام اس عاشقانه۳

اس ام اس عاشقانه۳

یادت را از من نگیر...
بگذار من هم مثل سهراب بگویم...
"دلخوشی ها "کم نیست....

فرستنده : شاپرک

27210
1

171

کاش جای پاییز تو با مــــهر می آمدی...

فرستنده : I=∅

27209
1

259

سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن
ولی روزگار دلشونو پیر کرده …

فرستنده : zambi

27207
1

250

با سیگار کشیدن کسى مرد نشد
ولى
با نامردى، خیلى ها سیگارى شدن…

فرستنده : zambi

27206
1

123

حتی عکستم ندارم که بذارم روبروم / اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم…
کی اشکاتو پاک میکنه، شبا که غصه داری
بهش بگو ذوق نکنه، اونم تنها میذاری !

فرستنده : zambi

27204
1

183

گاهی عکسی را میسوزانیم و گاهی عکسی ما را میسوزاند…

فرستنده : zambi

27202
1

115

پایـیــــز فصل رسیدن انـارهای سـرخ است …
و انار چه دل خونــــی دارد
از رسیـدن …
 

فرستنده : zambi

ضرب المثل چینی: برنج سرد را می توان خورد، چای سرد را می توان نوشید، اما نگاه سرد
را نمی توان تحمل کرد
 

فرستنده : zambi

27200
1

167

(ساده) که باشی
زود (حل) میشوی
میروند سر وقت (مساله ) بعدی…

فرستنده : zambi

دیگه از چشمم افتادی ، میفهمی؟؟؟
صاف از چشمام اوفتادی تو قلبم...!!!

فرستنده : SePeHr

27164
1

141

اگه یه روز همه فراموشت کردند من با توأم...
اگه همه به تو ظلم کردند من با توأم...
ولی اگه همه دوست داشتند ، شرمنده ! من با اونام...!!!

فرستنده : SePeHr

امشب شب رویای تو بود و تو نبودی
در دل همه آوای تو بود و تو نبودی
دل زیر لب آهسته تمنای تو میکرد
در حسرت دیدار تو بود و تو نبودی

فرستنده : SePeHr

روز ها رفت ولی یاد تو کمرنگ نگشت
سال ها رفت و دل ساده ی من سنگ نگشت
ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو شد
یادت از صفحه ی این خاطره کمرنگ نگشت

فرستنده : SePeHr

در زمستانی سرد ، با دلی رفته ز دست ، زیر لب می خوانم ، که تو تنها سخن شعر منی ، تو نرو ، دور نشو از بر من ، تو بمان ، تا که نمیرد دل من .  .

فرستنده : SePeHr

تو را در قاب شعرم می گذارم
به نام عشق آن را می نگارم
تمام حرف من در شعر این بود
تو را تا بی نهایت دوست دارم

فرستنده : SePeHr  

گنج قارون واسه قارون
ما رو چه به مال دنیا
گنج من یه تار موته
نمیدم به کل دنیا...!

فرستنده : SePeHr

27143
1

177

دنیای من مجازی اش هم غمگین بود ...

فرستنده : Shey2nak

27141
1

255

هیچ چیز بیشتر و بدتر از این مغز استخوان آدمو نمی سوزونه که اطرافیانت بهت بگن:
اگـه ...دوسـتـت داشـت نـمـیـرفـت :|

فرستنده : Shey2nak

27140
1

403

سلامتى اونی که میبینه عشقش واسه دیگران "لایک" میزنه، اما بغض گلوشو قورت میده و زیر لب میگه "به من چه" !

فرستنده : Shey2nak

27119
1

105

از بازار بورس خبر داری؟
.
.
میگن هر نازتو یه دنیا میخرن !

فرستنده : 09379xxx289 - cray love

تومهربانی... مهربانتر از
تمام آوازهایی که هنگام دلتنگی هایم میخوانم!

فرستنده : 09379xxx289 - cray love

نگاهت را به من بسپار که چشمانم برای توست" قدم آهسته تر بردار که قلبم زیر پای توست.

فرستنده : 09379xxx289 - cray love

من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم ،تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من را ندیدی !

فرستنده : 09379xxx289 - cray love

27106
1

244

بدترین درد دنیا اینه که عاشق یکی بشی یه عشق پاک از آب دربیاد و به زور و اجبار از همدیگه جداتون کنن:((((

فرستنده : هادی(R)

تقویم دل من نسبتی با تقویم های جهان ندارد.میان برگ ریزان خزان وسط چله زمستان هم می بینی در دلم نوشته اند بهار
آن لحظه لحظه ایست که تو میخندی

فرستنده : raha

27099
1

252

سخـت تـریـن کـار دنـیـا ؛
بـی مـحـلــی کـردن ،
بـه کسـیـه کـه :
با تـمـام وجــود دوسـتش داری

فرستنده : مهران

تبسم توتجسم تمام خوبیهاست،به تبسمت سوگندهمیشه شادبودنت ارزوى ماست

فرستنده : احمد

27089
1

430

در گفتن و شنیدن جمله “دوستت دارم” چه هست ؟
که کسی که میگویـد عاشق تر میشود و کسی که میشنود بی تفاوت تر

فرستنده : ミ♛◕*✿*◕❤رضا ❤◕*✿*◕♛ミ

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست
آرزویم نظری روی تو و دیدن توست
من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم
با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . . .

فرستنده : میلاد 17

27064
1

159

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن
به هر حال دارم فراموش میکنم فراموش شدنم را . . .

فرستنده : میلاد 17  
 

هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره
که اون بی معرفت
دوست داشتنی ترین آدمای روزگاره !
بی معرفت ، به یادتم . . .

فرستنده : میلاد 17

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است
من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار
آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل .

فرستنده : میلاد 17

یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت
چهار فصل من بهار بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت
اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت
عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . . .

فرستنده : میلاد 17

عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن
ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن . .

فرستنده : میلاد 17

دل به دلدار سپردن کار هر دلدار نیست، من به تو جان میسپارم، دل که قابلدار نیست...

فرستنده : میلاد 17

به سلطان حقیقتها فراموشت نخواهم کرد، تو تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد.

فرستنده : میلاد 17

" نفست باران است دل من تشنه باریدن ابر، دل بی چتر مرا مهمان کن "

فرستنده : hobgoblin single

27042
1

237

خاطرات نه سر دارند و نه ته ...بی هوا می آیند تا خفه ات کنند . . .
میرسند گاهی وسط یک فکر . . . !
گاهی وسط یک خیابان . . .
سردت می کنند . . . داغت میکنند . . .
رگ خوابت را بلدند . . . زمینت می زنند . . .
خاطرات تمام نمی شوند . . .
تمامت می کنند!!!

فرستنده : نیلوفر

27034
1

135

امکان دل کندن اگر بود، فرهاد بجای بیستون دل میکند!!!

فرستنده : respina

شنیدی که دانشمندا گفتن انسان بدون غذا یک هفته و بدون آب تا سه روز زنده میمونه؟میخوام برم بهشون بگم من بدون تو یک دقیقه هم نمیتونم زنده بمونم.

فرستنده : افضلیان

به کدامین گناه؟؟؟
عاشق بونم؟!!!
یا بیش از حد عاشق بودنم؟!!!

فرستنده : D$D$D

کجایی عزیز من، بی تو من یه لحظه خوشی ندارم
کجایی که بی تو من غصه میخورم، تلخه روزگارم
تو که رفتی از کنارم، غم غریبی اومد سراغم
بیا تا دوباره احساس کنم تو دنیا، یکیو دارم....
 

فرستنده : Tirdad

27026
1

167

حرف میزنی اما تلخ...محبت میکنی ولی سرد...چه اجباری است دوست داشتن من!!!

فرستنده : milad II

زندگی رو سرتاسر لذت میابم
وقتی میبینم یکی هست که
بهم احساس ارامش میده!
❤❤❤

فرستنده : BlackPearl

26952
1

151

برای بودنت میمانم و برای دیدنت میمیرم باش تا بمانم و بمان تا نمیرم.

فرستنده : محمد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد