اس ام اس عاشقانه۴

اس ام اس عاشقانه۴

❤❤❤دیگه دست خودم نیست اختیارم،تو را من بی اراده دوست دارم❤❤❤

فرستنده : BlackPearl

ناز آن چشمی که سویش مال ماست 
ناز آن چوپان که سازش مال ماست 
ناز آن دوستی که شمع راه ماست 
ناز ان دستی که یار دست ماست 
ناز ان دوستی که جایش،قلب ماست 
ناز آن یاری که قلبش یاد ماست 
نازم ناز ان نازی که نازش ناز ماست...
❤❤❤

فرستنده : BlackPearl

یه سری چیزا هست که فقط تو داری
مثل :
دستای گرم
چشمان زیبا
صدای خوش
لبهای شیرین
قلبی اکنده از مهر
و
دوستی صمیمیتر از عشق...

فرستنده : BlackPearl

26935
1

111

چه حس ارزشمندیه اینکه بدونی یکی تو دنیا اینقد دوستت داره که فقط خدا میدونه چقد دوست داره،حتی بشر گنجایش درک این دوس داشتنو نداره... ❤

فرستنده : BlackPearl

دیگرنمی خواهم صدای ملامت رااز حنجره یشقایق های وحشی بشنوم من تو را میخواهم من دست سبز تو را برای شکوفایی گلهای وجودم می خواهم
بیا که اشکهایم بهانه ی تورا میگیرندبیا که پریان احساسم پرواز را فراموش کرده اند بیا که حوریان اشکهایم قسمخورده اند....
که راه قدم هایت را نمناک کنند!!!
تا ابد منتظرت میمانم..........

فرستنده : amasa23

روزهای دورازتوراهرگزنخواهم شمرد!
تاهمیشه بگویم
همین دیروزبود....

فرستنده : صادق

26927
1

133

گفتــم: دوستــت دارمـ ـ
عاشــقتمـ ـ
میمیــرم بــراتــ ـ
و تــ ــو با لبـ ـخند گفتـ ـی "مـ ـزه نـ ـریــز..."
بـ ـایــد میدونستـ ــم...
مـ ـزه عــشقـ ـم دلتـ ـو زده بــود...!!!

فرستنده : آرمـــین آریــــــا

یادت هست
خیالت هست
خاطراتت هست
فقط کمی جای تو خالیست نمی آیی؟

فرستنده : جواد

26920
1

132

فــکـــرم را پر کــرده...
فــکــر ایــنکه...
چــگــونــه بــه تــو فــکــر نــکــنم...!

فرستنده : اشک...

26898
1

150

خدایا!برای داشتنش با قسمتت میجنگم.پس خط و نشان جهنمت را به رخم نکش!!!که جهنم تر از نبودنش را سراغ ندارم...

فرستنده : miiiir ali sheshkal

« از دستان من نیاموختی
که من برای خوشبختی تو
چقدر ناتوانم
می خواستم با ادبیات پراکنده ی شعر
تو را خوشبخت کنم . . . »

فرستنده : °°°•°°°°•.¸° divoone_shade_shad °•.¸¸.°°°•°

26867
1

321

امروز از آن روزهاست که دوست داشتم باشی
صبح بیدار شوم و چشمان ِ مست ِ خوابت را ببینم
لبخند بزنم...خودم را کش بدهم
گلوله شوی در آغوشم ،سرت روی سینه ام باشد
موهایت را نفس بکشم
دستهایم را دورت حلقه کنم، دلم نیاید جدا شوم
امروز را استعلاجی رد کنم، پیشت بمانم
امروز از آن روزهاست

فرستنده : Yalda

سفر را به خاطر بازگشت دوباره تو دوست دارم،شب را به خاطر صبح با تو بودن و دوری را به خاطر آغاز دوباره مهربانی.
این طور است که همه چیز،حتی تلخی ها،هم به خاطر تو قشنگ و دوست داشتنی است...........

فرستنده : shahrzad

26855
1

161

برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافیه ، لازم نیست اونو توی قلبش فرو کنی یا با اون گلوشو بشکافی ، فقط پرهاشو بزن خاطره ی پرواز پرنده را خواهد کشت

فرستنده : amasa23

26842
1

285

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻳﻌﻨﻲ : ﺩﻩ ﺗﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﻴﺎﺩﺳﺮﺍﻏﺖ !
ﺍﻣﺎ …. ﺗَﻪِ ﺩﻟﺖ ﺑﮕﯽ :
ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ … ﺍﻭﻥ ..
مغزت بگه کوفت اون مرض اون !
=))

فرستنده : Shey2nak  
 

دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی.
خشن تر , عصبی تر , کلافه تر , تلخ تر …!!!
و جالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری!
همه اش را نگه میداری…
و دقیقا سرهمان کسی خالی میکنی که دلتنگ اش
هستی

فرستنده : JM

26801
1

150

روزگاری شده که باید تلسکوپ بدست بگیرم و در فاصله های نجومی بدنبال دوست داشتن حقیقی باشیم..

فرستنده : D$D$D

اس نمیدى چى شده،
از بیست گذشت سى شده،
ثانیه ها لنگ شده،
دلها همه سنگ شده،
خیال نکن جنگ شده،
دلم برات تنگ شده،
خسیس نشو اس بده،
حالى به مخلص بده!
تو سنگ شدى من شیشه،
آخه اینجور نمیشه،
بذار بگم چى میشه،
دوست دارم همیشه....!
 

فرستنده : Tirdad

عشق با همه ی وجود و شکوه خود در خانه ی قلب مرا هم به صدا درآورد و با خود کوله باری از مهر و محبت به ارمغان آورد. آمد و در قلبم طوفانی به پا کرد.طوفانی که همراه با رنج و ریاضت بود..

فرستنده : D$D$D

سالیان دراز سپری میشود اما عطر خوش عشق تو در فضای طولانی و غمگین روزهای سخت و پاییزی همچنان ماندگار است.
عشق است که مرا وادار به نفس کشیدن می کند.
عشق است که مرا وادار به راه رفتن می کند.
بالهای پروازم عشق و محبت است و اگر عشق نبود هیچ عاملی قادر نبود مرا به زندگی پیوند دهد..

فرستنده : D$D$D

گرچه دورم زتو خیالت باز
خلوتم را یگانه مهمان است

فرستنده : aft

تصویری که در زندگانیم دیدم نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود. زیبــــــاترین سخنی که شنیدم سکوت دوست داشتنی توبود. زیبــــــــــاترین احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود.

فرستنده : Lovelorn

26608
1

165

خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها؟
قلبشوپیش میده جونشم ماه به ماه...

فرستنده : winter_boy

26534
1

138

رفتی سفر که عاشق تر شوم
کارم از عاشقی گذشته
مجنونم
برگرد...!

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

26533
1

320

تلخ میگذرد این روزها که قرار است از تو
برای دلم یک رهگذر معمولی بسازم...

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

26532
1

197

ببیــن ، هیچــی نگــــو ...فقـــط یـــه
دقیقـــه بیـــا بشیــــن اینجــــا ، کنـــــارم
دلتنگــــــم ؛همیـــــن ... .

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

26531
1

382

ســــخت اســـت میــــان هـــق هـــق شبــــــانـه ات.......
نـفس کــــم بیـاوری......
و او بـــه عشــق جدیــــدش بگـــــوید.........
نـــــــفـــــس.......

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

26530
1

144

تمام عکاسخانه های این شهر را
بدنبال یک عکس قدی
شاید هم تمام رخ از عشـــق گشته ام !!
فتوشاپـــــــــــــــــ بیداد میکند این روزها

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

26522
1

224

دوست داشتنِ کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردنِ کاکتوس می مونه
هر چی محکم تر بغل کنی
بیشتر آسیب میبینی ...

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

26519
1

375

لـعـنـت بـه کـسـانـی کـه خـــود عـوضــیـشـون
بـغـل یکـی دیـگه هـسـتـن!!!
ولــی یـاد کـثـیـفـشـون پـیـش مـاســت!!!

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه  
 

وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت...
فهمیدم گاهی هرگز نرسیدن...
بهتر از دیر رسیدن است!!!

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

26517
1

144

دیروز با اول شخص بوده ای...
امروز با سوم شخص...
چه راحت با اشخاص رابطه داری!!!

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

عشق را بیاب و در دلت نگه دار.
زندگی بدون عشق مانند باغ بدون آفتاب است که گلها در آن مرده اند..

فرستنده : D$D$D

در این زمانه همه میخواهند عاشق باشند.
عشق احساسی نیست که بتوان آن را ساده انگاشت.
عشق احساسی نیست که آن را حقیر شمارد.
*عشق را باید گرامی داشت*

فرستنده : D$D$D

"چشمانت" را داستان وار دنبال میکنم
با عاشقانه ترین کلام می خوانمت
با عاشقانه ترین باد به خاطر می سپارمت
قلبم آنقدر بزرگ میشود
*که یک جهان دوست داشتن تو در قلبم می چکد*

فرستنده : D$D$D

26498
1

173

سر به گوش من بگذار وبگو دوستت دارم از چه میترسی...؟
فردا دوباره میتوانی انکار کنی

فرستنده : amasa23

26488
1

519

به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارم ولی به “از چشم افتادن در یک لحظه” عجیب معتقدم

فرستنده : winter_boy

26477
1

121

به خودم می بالم .
با کسی
سبز تر از عشق رفاقت دارم

فرستنده : amir

26470
1

349

یه روزایی
یه شبایی
به یه ادمای خاصی خیلی احتیاج داری
گوشیتو بر میداری شمارشو بگیری
اما میدونی بی فایدس
اینقدر دلگیرو دلتنگی که یهو بخودت میای
میبینی خیره شدی به یه صفحه ی خالی بیجواب
اشکات سرازیر شدن
بعد با خودت فقط یه جمله میگی
اون همه دوست داشتن
اخرش چرا اینطوری شد؟؟؟

فرستنده : Sajad Shz

26460
1

173

مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدیست بد است
و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم به دور سر من می چرخید
بخیالش قندم
یا که چون اغذیه مشهورش
تا به این حد گندم
ای دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود
من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد
مگسی را کشتم....

فرستنده : ممد آقا

26442
1

147

خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد...خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی خیانت میتواند در اوردن اشک معصومی بر دیدگانش باشد.

فرستنده : 00ali00

26432
1

204

اولین باری که عشقم فهمید سیگار میکشم ،مثل بارون بارید . . .با گریه قسمم داد ” توروخدا دیگه نکش توروخدا ترکش کن ” صداش توگوشمه هنوز !اما من هنوزم که هنوزه دارم میکشم . . .آخه چون اونم قسم خورده بود ، که ترکم نکنه ولی رفت . . . . . . !

فرستنده : M2BAX.LOoVe

26431
1

148

بـــرگ پـــاییــزی راهـی نـدارد جـــز سُــــــــقوط….وقـتی می دانـددرختـــــــــــ…عِشــقِ بَـــرگ تـــــازه ای را در دِل دارد…..

فرستنده : M2BAX.LOoVe

26430
1

237

یــــاد بِگیــر!اگـــه کســـی بِهـــت گفـــت دوسِـتـــــــ دارَم لـُــزومـــا بـه ایــن مَعنــی نیستـــ کــه کَــس دیگـــه ای را دوسـتـــ ندارد!

فرستنده : M2BAX.LOoVe

26429
1

146

برای بعضـــی دردهانه میتوان گریــــــه کَــرد..نه میتوان فریــــــآد زد :برای بعضـــی دردهافقـــط میتواننگــــاه کَردو بی صـــــدا شکست . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد