اس ام اس عاشقانه۵

اس ام اس عاشقانه۵

هیچ چیز جای ِ خودش نیست !یکی بی دل است .. دیگری دو دل !یکی هم اینجــا بی تــو ...... دل توی ِ دلش نیست ......!

فرستنده : M2BAX.LOoVe

26424
1

145

این چرندیات که مینویسم و کَسی نمیخواندشان .. همه شان برای روز مباداست .. وقتی بیایی این هارا پرت میکنم جلویت .. تا بدانی که چه میگذشت وقتی نبودی .......!"

فرستنده : M2BAX.LOoVe

26423
1

139

همیشه شیرین نباش....! فرهاد،گاهی باید طعم دیگری را تجربه کند...!

فرستنده : M2BAX.LOoVe

26422
1

118

دیدی رو پاکت سیگار مینویسن :
“دخانیات ، عامل اصلی سرطان و برای سلامتی زیان اور است ؟”
کاش یکی هم روی کارت پستالهای عاشقونه ی ما مینوشت :
“عشق ، عامل اصلی تنهایی و برای قلب ضرر دارد !”

فرستنده : Sajad Shz

ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺗﻮﻧﺴﺘﯽ ﺑﺮﻑ ﺭﻭ ﺳﯿﺎﻩ ﮐﻨﯽ ، ﮐﻼ‌ﻍ ﺭﺍ ﺳﻔﯿﺪ ، ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺗﻮﻧﺴﺘﯽ ﺁﺗﺶ ﺭﺍ ﺑﺒﻮﺳﯽ ، ﺩﺭ ﺁﺏ ﻧﻔﺲ ﻋﻤﯿﻖ ﺑﮑﺸﯽ ، ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺗﻮﻧﺴﺘﯽ ﺍﺷﮏ ﺳﻨﮓ ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﯽ ، ﺷﺎﺩﯾﻪ ﻏﻢ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨﯽ ، ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ .

فرستنده : άιΐ♥ßάήĞΐ

بیراهه رفته بودم آن شب
دستم را گرفته بود و میکشید
زین بعد همه عمرم را بیراهه خواهم رفت

فرستنده : مهران

زیبای و برای همکلاسیهات...
دیوونه گی یه حس تکراری شده...
استادان و همکلاسیهات که هیچ...
باتو یه دانشگاه سیگاری شده...

فرستنده : محمد بیاتی

26381
1

212

صدایت میکنم هر شب ، تو هم امشب صدایم کن
تو مغروری ، غرورت را فقط یک شب فدایم کن . . .

فرستنده : Arash1992

روز ها, هفته ها ,ماه ها,سالها حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند!!!!هرلحظه ب یادتم!!!!!!!!

فرستنده : عاطفه

وِقتی چشمام تو آسمونا دنبالت می گشت...
وقتی که نگاهت رو نمیشد حتی تو غروب خورشید پیدا کرد...
وقتی در به درت بودم تا یه روزی بهت برسم و بگم که چقدر دوستت دارم...
هیچوقت فکر نمیکردم که قراره اینقدر راحت از دست بدمت...

فرستنده : shahrzad

26329
1

121

وقتی چشمانم را روی هم میگذارم ، خواب مرا نمیبرد ، تو را می آورد ، از میان فرسنگها فاصله !

فرستنده : arash1992

26328
1

104

سهم "من" از "تو" عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست ، همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند .

فرستنده : arash1992

توی زندون عشق تو اونقدر شلوغ میکنم و زندون رو به هم میزنم که مجبور بشی منو بذاری توی انفرادی قلبت

فرستنده : arash1992

در دیاری که تو آنجا باشی ، بودنت آنجا کافیست / آرزوهای دیگر ، اوج بی انصافیست .

فرستنده : arash1992

آنکس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم

فرستنده : arash1992  
 

تــــــــــــــــــــــــــــــــــــو را هیچوقت آرزو نخواهم کـــــــــــــــــــــــــــــــــــرد، هیچوقت!
تـــــــــــــــــــــــــــــــــــو را لحظه های خواهم پـــــــــــــــــــــــــــــــــــذیرفت که خودت بیایی،
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــا دل خود،
نــــــــــــــــــــــــــــــــــه با آرزوی من.

فرستنده : shahrzad

26318
1

103

عشق همیشه جوری می آید که تو نمی فهمی
و جوری می رودکه تمام دنیا می فهمند
بد دردی است
عاشقی …!

فرستنده : *myth*

رسم عشاق جگر خسته نیاز است نیاز
خوی خوبان ستم پیشه عتاب است عتاب

فرستنده : aft

خواستم تا بگشایم گرهی زین دل تنگ
هم مگر شانه شوم دست بسوی تو کشم

فرستنده : aft

این سماور جوش است ، پس چرا می گفتی
دیگر آن خاموش است؟
باز لبخند بزن
قوری قلبت را ، زودتر بند بزن
توی آن، مهربانی دم کن
بعد بگذار که آرام آرام
چای تو دم بکشد.

فرستنده : ghudghud banoo

چه قهوه خانه گر می است
چشمان تو
وقتی که بخار نفسهایم
یخ می زند
از انتظار ...

فرستنده : ghudghud banoo

26296
1

490

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم 7 صبح اگه بیدار بودی بیدارم کن ...
اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه جونم ....
اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد .....
یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم ......
دوستاشو بپیچونه بخاطر من......
.
کیا دلشون تنگ شده؟؟
=((

فرستنده : Sajad Shz

26295
1

100

قمار زندگی را به کسی باختم که “تک دل” را با “خشت” برید، جریمه اش”یک عمر” “حســــرت” شد، باختِ زیبایی بود ……! یادش رفته بود که من یارش هستم نه حریفش !!!یاد گرفتم به “دل”، “دل” نبندم … یاد گرفتم از روی “دل” حکم نکنم .. “دل” را باید “بُــر” زد جایش “سنگ” ریخت ..که با “خشت” “تک بــُری” نکنند . . .

فرستنده : Sajad Shz

26293
1

151

اولـین ها و آخــرین ها هرگــز از یاد نمـــیروند
پس بیهـــوده تلاش نکـن به این سادگــی ها کسی را فرامــوش کنی که هــم اولــین بوده ، هـــم آخـرین !!!

فرستنده : Sajad Shz

چه دغدغه ای برایمان می ساختند!سرهم نوشتن یا ننوشتن "انها" . انها و یا شاید ان ها را بیخیال.مهم این است که "ما" را نمیتوان جدا نوشت...

فرستنده : miiiir ali sheshkal

26282
1

128

تنهایی یعنی انقدر بهش نزدیک باشی که بوی ادکلنش تک تکه سلول هاتو پر کنه...دستاشو میگیری و با تمام وجودت فقط میخوای که اونو تو بغلت بگیری و ارامشو احساس کنی و وقتی دستاتو دراز میکنی که دور گردنش حلقه کنی مثل همیشه از خواب میپری و تنها چیزی که حس میکنی تپش تند قلبته!!!!!!!!

فرستنده : miiiir ali sheshkal

26250
1

171

برای آن همه احساس عاشقانه ی من ،
سکـــــــــــــــوت .....
حرف قشنگی نبود

فرستنده : yahya 7

26232
1

124

مثل آن است که شاهرگ بغضم را زده باشند بَـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــند نمی آید ؛"""اشکـــــهایم"""

فرستنده : JAvAD

26226
1

363

به سلامتی پسری که میگه ما از اوناشیم که : فشن نیستیم ...بابامون ماشین شاسی بلند نداره بیایم دنبالت ...مارک کفشمون دیگه آخرش کفش ملیه ...زیر ابروهامون بدمون میاد نخ کنیم که دختر کش بشیم ... مارک تیشرتمونم هم دیگه آخرش یه هندونست یا تمساح ...نداریم هر شب ببریمش بیرون خرجش کنیم ...
ولی ی ی ی ...
وقتی میگیم دوستت داریم
یعنی دوستت داریم .

فرستنده : Sajad shz

عاشق نشدى تا بدانى درد دل یک عاشق چگونه است.
پس بیا و عاشقى کن تا بدانى چه میکشم.

فرستنده : محمد  

جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره مبادا که تا بخورد حتی گوشه از احساسم زیر دست این همه تنهایی.

فرستنده : 2panjere

26188
1

248

وقتی میگی:"ازت متنـــفرم"و اون در جواب لبخند میزنه و میگه" ولی من عـــاشقتم"
یعنی فهمیده داری عین سگ دروغ میگی...:)

فرستنده : Sajad shz

26187
1

229

سلامتی خودمون !
که همیشه اونی شدیم که بقیه می خوان ....
ولی هیشکی ؛
اونی نشد که ما می خواستیم ... !!!

فرستنده : Sajad shz

همیشه رنگی از وابستگی را بر قلب خود خواهم زد تا
راهی باشد برای رسیدن تو که لایق وابسته بودنی دوستت دارم

فرستنده : hadi m

26157
1

272

از این به بعد مراقب بوسه هایت باش گلم،
مراقب نوازش هایی که میشوی باش گلم،
مراقب باش مراقب دلت که زود ترک بر میدارد،
من مردمان این شهر را میشناسم با دل نازک مدارا نمیکنند،
دل نداده ، تن میخواهند ازت!
گلم مبادا دل نداده تن بدهی!
گلم مراقب خودت باش،من مراقب خاطره هامان هستم...

فرستنده : respina

به همین سادگی از چشم دلم افتادی
آخرین بار چنان برگ گلی در بادی
بیشمارند همه تیشه بدستان در صف
گرچه شیرین منی از دهنم افتادی
باز گویم که چه ساده در دلم جا کردی
نه به این سادگی اما تو ولی افتادی

فرستنده : ali

26150
1

115

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم ، میبینم سر جاتی !

فرستنده : ali

26149
1

113

چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند…
اگر می خواهی زیبا ترین باشی
همیشه به من بگو دوستت دارم …!!

فرستنده : ali

در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد
و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل
یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد . . .

فرستنده : ali

26147
1

130

امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری ، که آدم نه خودش میداند دردش چیست
و نه هیچ کس دیگر ، فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود ، دلش آغوش گرم میخواهد .

فرستنده : ali

بار دیگر بیا و این افتاده از پا را زخمی بزن...
.
.
من بدجور نمک گیرت شده ام.

فرستنده : Masiha

هر بار کودکانه دست کسی را گرفتم گم شدم. . .!
ترس من از گم شدن نیست
ترس من از دستی است که بی بهانه رهایم می کند. . . . .

فرستنده : رهگذر

اگر بوی گلی رو دوست نداری شاخه هایش را نشکن. . . . . .

فرستنده : رهگذر

میدونی محبت یعنی چی ؟ م = من ح= حالا ب= به یاد ت = توام

فرستنده : My heart broken*alone

26129
1

282

معنی عشق واقعی رو تو وجود مــــــــــــادرم دیدم ..
وقتی لحظات آخرعمرش بهش گفتم برات آب بیارم ،چیزی نمیخوای ؟
با اون همه درد ورنج بهم نگاه کرد گفت نه خدا بهت روزی بده خوشبخت شی
نیم ساعت بعدش رفت پیش خالقش ...
ومن هنوز باور دارم که هر لقمه نانی که میخورم وخواهم خورد حاصل اجابت دعای مادرم است
خدا بیامرزدت مادرم ...

فرستنده : صالح عساکره  

تو را احساس میکنم ...
وقتی مارا تقسیم کردند
او را به او دادند ومن را به خودم
وقتی شادی را از زندگیم منها کردندو باقی مانده را در ثانیه های عمرم ضرب
وقتی جهت بردار زندگی به سمت بی نهایت تنهائی تغییر کرد
وقتی معادله وجودم پر ازمجهول شدومن از همه مجهولتر...
تو را احساس کردم وتو را احساس میکنم ای مرگ
..اما تو چرا مرا احساس نمیکنی
آغوش گرم تو پایان غمهای من است ...
ای مرگ.
شعر از خودم

فرستنده : صالح عساکره

روزگـــــــــارم خنده را از لبــــــانم برده است
تیــــــر یأس وناامیدی به وجودم خورده است
دیـــــــــــــــگر از عشق نپرس در من نیست
قلب من قبل از خودم خیلی وقته مرده است

فرستنده : صالح عساکره

26108
1

149

به چه میخندی تو...؟
به مفهوم غم انگیز جدایی؟؟
به چه چیز؟...
به شکست دل من یا به پیروزی خویش ؟؟...
به چه میخندی تو ...؟
به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد ؟
یا به افسون گری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟...
به چه میخندی تو ...؟
به دل ساده ی من میخندی که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست
خنده دار است ...!!! بـــخـــنـــد‬

فرستنده : shervin7

26107
1

160

همیشه ازخدابخواه توروتمنای دلی کنه که مثل خودت پرازعشق باشه

فرستنده : طحان

تقسیم میکنم ، سهم روزهای آینده ام را …
یا در کنار تو یا در یاد تو …

فرستنده : del shekaste

" سهراب "...
قایقی را که گفتی ساختیم، اما هرچه رفتیم به پشت دریاها نرسیدیم! خاک ما همه اس غریب است، آشنا ندارد! " آدم اینجا تنهاست"

فرستنده : یزدان

26090
1

149

حماقت که شاخ و دم ندارد!
حماقت یعنی من
اینقدر میروم تا تو دلتنگ من شوی!
خبری از دلتنگی تو نمی شود!
برمیگردم چون
دلتنگت می شوم!!!
 

فرستنده : parniyan

دلایل بودنم را مرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود...!!!
آنهم دیدن تو بود.

فرستنده : parniyan

نشانی ام عوض نشده
هنوز در همین خانه ام…!
فقط دیگر…
زندگی نمی کنم !

فرستنده : alen

فردا که دست در دست تو بگذارم خدا میداند که گرمای وجودم تا کجای دنیا را خواهد سوزاند شاید زمین و آسمان را حتی خورشید را اما میدانم که بعد از این با تو نخواهم سوخت با تو حتی در دوزخ ...

فرستنده : hadi m

26069
1

125

خودت را از کسی که دوستت دارد پس نگیر،
شاید این تنها چیزی باشد که او دارد.

فرستنده : MOPN

نفرین به تو فاصله...
از اینجا تا ثریا هم باشی ،
من عاشق همانم که در ثریا معشوقش منم...
ای فاصله ...
مرگ بر تو !

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

حال و روزی دارم و دورانی از درد و نیاز
چون خماری که توانش در نیازش سر شده.
آخر کار من و افکار من معلوم نیست
آنچه معلوم است پایان همین امروز بود
مثل هر شب مست و بی خواب و خراب انتظار.

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه  

اگـــر می دانستی کــه چقدر دوستتـــ دارمـــ
نگاهتـــ را تــا ابد بر من می دوختیــ
تــا من بر سکوتـــ نگـــاه تـــو
رازهــای یکـــ عشـــق زمینی را بــا خــود بــه عرش خــداوند ببــرمـــ

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه

زندگی ام را
تنهائی برداشته
و دستهایم
بی دستهایت
هر شب هدر می روند

فرستنده : مصطفی محمدی/ وازیچه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد