خودکشی دختر جوان بعد از آزار و اذیت اینترنتی

خودکشی دختر جوان بعد از آزار و اذیت اینترنتی 

 

 
 برترین ها: دختر کانادایی 15 ساله، آماندا تود، پس از آنکه از طرق اینترنت مورد اذیت و آزار قرار گرفت و عکس های برهنه خود را در اینترنت دید دست به خودکشی زد.

پلیس مردی 32 ساله را در این رابطه شناسایی و دستگیر کرده است، اما این مرد که نامش افشا نشده است می گوید بی گناه است، هرچند هکری را که عکس ها را در اینترنت پخش کرده می شناسد.


چند هفته قبل از اینکه آماندا تود خود را در خانه اش در ونکوور حلق آویز کند، ویدئویی را در یوتیوب منتشر کرده بود که نشان می داد چگونه مزاحمان اینترنتی  او را مورد تهدید و آزار قرار داده اند.

به گزارش برترین ها وقتی آماندا 12 ساله بود، مردی در فضای چت روم او را به انجام کارهای غیر اخلاقی ترغیب کرده و یک سال بعد عکس های او را در فیس بوک قرار داده بود. وی صفحه ای در فیس بوک ایجاد کرده و نام همه دوستان آماندا را در آن قرار داده بود، وعکس پروفایل این صفحه یکی از همان عکس های غیراخلاقی بود.

این تصاویر به زودی در اینترنت و بین دوستان دختر جوان منتشر شد و متعاقبا آزارها و تهدیدهای اینترنتی که به افسردگی شدید و اعتیاد آماندا به الکل منجر گردید.

 پلیس مردی 32 ساله را دستگیر کرده اما این مرد می گوید که او آماندا را تهدید نکرده و تنها تماسی که با آماندا داشته است برای کمک به او بوده است چرا که او یک "هکر شناخته شده و مشهور" است. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد