جوک جمله سازی۶

جوک جمله سازی۶

به یکی میگن با هندونه جمله بساز... میگه هند اونه که بغل پاکستانه.

فرستنده : nido

347
1

1

به لره میگن با"قیمت"جمله بساز میگه:مامان بدو تو اشپزخونه که خورشت قیمت سوخت

فرستنده : nido

346
1

4

به یارو میگن یک جمله بگو توش 6 تا بیل داشته باشه میگه: والا نمیدانم هابیل با بیل قابیلو کشت یا قابیل با بیل هابیلو کشت .

فرستنده : nido

292
1

2

به ترکه می گن با وطن جمله بساز می گه : من دیروز سر و تنم را شستم می گن : خره وطن با طی دسته داره می گه : اتفاقا ً منم با طی دسته دار خودم رو شستم

فرستنده : nido

280
1

1

به غضنفر میگن با اتوبوس جمله بساز میگه: اطو بوس کردم لبم سوخت

فرستنده : nido

260
1

3

به ترکه میگن با مادر جمله بساز؟میگه مادر تهران زندگی میکنیم.

فرستنده : nido

131
1

4

به ترکه میگن با نسترن جمله بساز میگه نمی تونم می پرسن چرا ؟ میگه آخه من با اون جیگر طلا همه کار کردم الا جمله سازی

فرستنده : nido

130
1

4

به ترکه میگن با "آجر" جمله بساز, میگه ایلده با آجر که جمله نمی سازن, با آجر دیوار می سازن

فرستنده : nido

102
1

2

به ترکه میگن با "فرشاد" جمله بساز. میگه, روح غضنفر شاد

فرستنده : nido

101
1

2

به لره میگن با "نخ سوزن" جمله بساز. میگه, من غذا های ایرانی رو دوست دارم نخصوزن چلوکباب

فرستنده : nido

100
1

2

به اراکی میگن با تلاش جمله بساز میگه چند روز پیش زنم تلاش گم شد

فرستنده : nido

97
1

3

به ترکه میگن با شیشه جمله بساز, میگه ساعت یک ربع به شیشه

فرستنده : nido

96
1

3

به ترکه میگن با ولیءعصر جمله بساز. میگه, اینجا الان خبری نیست ولی عصر بیا ببین چه جیگر هایی اومن

فرستنده : nido

95
1

2

به ترکه می گویند یک جمله بگو توش اب داشته باشه , میگه لوله

فرستنده : nido

94
1

2

به معتادی گفتند با 45 و 46 و 47 و 48 جمله بساز. گفت : چلا پنجه می کشی؟ چلا شیشه می شکنی؟ چلا هف نمی زنی ؟ چلا هشتی ناراحت؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد