پسر سنگدل دختر 10 ساله را مثله کرد!

پسر سنگدل دختر 10 ساله را مثله کرد!

برترین ها:  پسر 17 ساله ای به نام آستین سیگ 3 شنبه گذشته در خانه خود به جرم آدم ربایی و قتل دستگیر شد. دو فقره قتل و یک فقره آدم ربایی به او نسبت داده شده است.


در روز 5 اکتبر امسال قطعات جسد دختری 10 ساله در کنار رودخانه ای در کلرادوی آمریکا پیدا شد. این دختر جسیکا ریجوی نام داشت و در آن زمان 6 روز از گم شدن او می گذشت.

دوستان پسر قاتل می گویند او همیشه از دانش جرم شناسی لذت می برد و دوست داشت مسئولیت کفن و دفن مردگان را به عهده بگیرد. همین طور همیشه علاقه اش را به موضوعاتی مانند قتل و جنایت ابراز می کرد.

به گفته دوستان او پسری خجالتی و کم حرف بوده و هرگز راجع به خانواده اش با کسی صحبت نمی کرده است.  خبر دستگیری قاتل دیروز به خانواده مقتول گزارش شده است.به گزارش برترین ها   پلیس می گوید مادر آستین سیگ او را به پلیس معرفی کرده است.

از آن جایی که او زیر سن قانونی است پلیس تمایلی به افشای اطلاعات یبشتر راجع به او ندارد.


جسیکا ریجوی مدتی پیش در راه رفتن به مدرسه مفقود شده و 6 روز بعد جسد مثله شده او را پیدا کردند.

پلیس می گوید قاتل قبلا نیز اقدام به ربودن یک دختر جوان کرده ولی تلاش او ناکام مانده است. این دختر می گوید آستین سیگ دستمالی آغشته به مواد شیمیایی بیهوش کننده را مقابل دهان او گرفته ولی نتوانسته جلوی فرار او را بگیرد.

صلیبی که در نزدیکی جسد جسیکا پیدا شد و به گفته پلیس به قاتل متعلق بوده است، به انضمام دسته موی بلوندی که در همان منطقه پیدا شده بود، سرنخ هایی بودند که در جریان تحقیقات به پلیس کمک کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد