ابهت اشرار مست جنوب تهران شکست

ابهت اشرار مست جنوب تهران شکست

مردم سالاری: سرهنگ صالحی از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش سطح دو منطقه خزانه تهران خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگیری با هماهنگی مقام قضایی در محل ارتکاب جرم گردانده و پرده از ابهت پوشالی آنان برداشته شد.

سرهنگ احمد صالحی رییس کلانتری 160 خزانه از دستگیری سه شرور محله خزانه تهران خبر داد و افزود:متهمان با تخریب اموال عمومی،شرارت،عربده کشی مستانه،نزاع دسته جمعی باعث رعب و وحشت در بین ساکنان محل شده بودند که با تلاش ماموران کلانتری 160خزانه با اجرای طرح مهار در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.
 
به گفته وی شامگاه سی ام مهرماه خبری تحت عنوان شرارت و عربده کشی در خیابان 18متری تختی،فلکه دوم منطقه خزانه تهران از طریق تماس تعدادی از شهروندان ساکن در محله مذکور با مرکز فوریت‌های پلیسی 110فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به کلانتری 160 خزانه مخابره شد و به دلیل حساسیت موضوع به سرعت در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه در اطلاعاتی که از اهالی محل به دست آمد مشخص شد متهمان سه جوان شرور هستند که با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 206 مشکی رنگ دقایقی پیش از محل گریخته اند به دنبال این موضوع،فرار متهمان به مرکز پیام کلانتری اعلام و دقایقی بعد به تمام واحدهای گشتی اعلام شد.
 
به همین منظور تعقیب و مراقبت پلیسی آغاز و دقایقی بعد یکی از واحدهای گشتی موفق به شناسایی متهمان شدند سه جوان شرور به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجبیح داده و به سرعت متواری شدند.
 
کلانتر 160خزانه با توقف خودرو، متهمان طی یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفتند.در خلال بازجویی‌های پلیسی مشخص شد متهم ردیف اول «محمد.ک»23 ساله از متهمین فراری و تحت تعقیب همین یگان بوده و قبلاً نیز به جرم شرارت و تخریب در روز 21 شهریورماه سال جاری بازداشت شده بود و متهم دیگر که «حسین.م»23 ساله همدست «محمد» از اراذل و اوباش به نام منطقه هستند و سوابقی چون تخریب اموال مردم و قمه کشی،عربده کشی و تظاهر مستانه در پرونده ای مجرمیت آنان وجود دارد.
 
سرهنگ احمد صالحی با اشاره به اینکه متهم دیگر که هویت وی «میلاد.ن» اعلام شده با استفاده از شلوغی محل موفق به فرار شده و شناسائی مخفیگاه و دستگیری وی همچنان در دستور کار قرار دارد.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:متهمان پس از دستگیری به داسرای ناحیه 16 تهران فرستاده شدند و بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 16 تهران متهمان پرونده که از اراذل و اوباش سطح دو منطقه خزانه می باشند و به دلیل تخریب اموال مردم، قمه کشی و عربده کشی مستانه در آدرس 18متری تختی فلکه دوم با هماهنگی مقام قضایی یک روز پس از دستگیری جهت شناسائی شکات احتمالی و درس عبرت دیگر افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی در آینده را دارند در محل وقوع جرم در حضور مردم،اهالی محل و کسبه گردانده و پرده از هویت پوشالی آنان برداشته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد