اس ام اس تنهایی

اس ام اس تنهایی 

 

وقتی لبــــــــــهایم نتوانست احساسم را با تو بگوید...
تــــــــــــــو را بــــــــــــــــوسید...

فرستنده : P E D R A M

امشب
چند خط سکوت
می نویسم
برای تنهاییت/
هر چه دلت می خواهد
جایش بگذار/
می خواهم
نگفتنی هایت را بخوانم/
می خواهم غرق شوم
در نجابت چشمانی
که آسمان را
به رخم می کشد/
آنجا که دست هیچ غریق نجاتی
آرامشم را نخواهد گرفت...

فرستنده : جاده خاطره ها

حالا که تا همیشه ی روزگارهمنشینی؛
فرض را
بر محال همصحبتی نسیم گذاشته ای با برگ
من نیز همچون تو
تن می دهم به استبداد سکوت
بگذار،
در این جنگل باران خورده ی خیس
حرف ،
حرفِ تبر باشد با درخت...!

فرستنده : جاده خاطره ها

می خواهم تمام بن بست های دلم را به نامت کنم...

فرستنده : sevi joOon >3

مرگ باد بر ان کس که نخواهد شادت...

فرستنده : !Milad!

به یک “هستم” به یک “نترس” به یک “نوازش” به یک “آغوش” به یک “دوستت دارم” خلاصه بگویم به “تو” نیازمندم !

فرستنده : امدادگرجوان

وقتی که رفت من با دو دیده ای خود دیدام که جانم می رود.

فرستنده : hmd

از عشق های این روزا…
داستانی به بلندای شنگول و منگول هم نمیتوان نوشت…
چه برسد به شیرین و فرهاد!!!

فرستنده : (*_*)(@_@)

سکوت خطرناکتر از حرفهای نیشدار است…
کسی که سکــــــــوت می کندروزی حرفهایش را سرنوشت به شما خواهدگفت…..

فرستنده : (*_*)(@_@)

از فکر من بگذر خیالت تخت باشد
من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد
این من که با هر ضربه ای از پا در آمد
تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد
تصمیم دارد با خودش ،با کم بسازد
تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد

فرستنده : (*_*)(@_@)

صدر بار دلم میخواست برم این بارم یکیش/ولی ایندفعه جدی جدی میرم بدون حرف پیش/پیش توبودن یا نبودن مگه فرقی هم داره/تازه وقتی رفتم میفهمی دنیات یه چیزی کم داره/یادته همش میگفتی که فراموش کردن آسونه/حالا بشین و تماشا کن ازتو هیچی تو خاطرم نمیمونه/هرچی بینمون بود تمومه دیگه شونه هات جای من نیست/توی مسیر سرنوشت ازاین به بعد ردپای من نیست/خوب منو بخاطرت بسپار این منی که روبروته/تماشا کن رفتن کسی و که بعداز این دیدنش آرزوته/تو خودتو بخواب زدی و نمیتونم بیدارت کنم/تو بزرگترین اشتباه زندگیم بودی که دیگه نمیخوام تکرارش کنم/هرچی بینمون بود تمومه...

فرستنده : saman

گفت: روی قولی که بهم داده وای میسه! :: گفتم: اگر دادیش به من، بذار خودم روش وای میسم.
 

فرستنده : سن یه عدده

خدایـــــــا...
چه کسی تو را در"آغوش"میگیرد که اینقدر
"آرامــــــــی"

فرستنده : saman

به کبریت نیازی نیست...
سیگارم بر لبم میگذارم و به دردهایم فکر میکنم،
خودش آتش میگیرد...

فرستنده : saman

گاهـــی اونقدر دلتنگ میشوی که فقط میخواهی
ببینیش
"حتی باکس دیگه ای"

فرستنده : saman
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد