اس ام اس تنهایی۱

اس ام اس تنهایی۱

باید فراموشت کنم، چندیست تمرین میکنم
من میتوانم می شود، آرام تلقین میکنم
کم کم ز یادم میروی، کم کم ز یادم میروی
این روزگار و رسم اوست
این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم

فرستنده : roya

زین پس تنها ادامه می دهم،در زیر باران....
حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم
و کناری می اندازمش
میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم....!
باران نبار من نه چتر دارم نه یار...
(خداییش این متن چندتا لایکـــــ داره؟)

فرستنده : جواد.ش

زمستان ثانیه ثانیه نزدیک میشود،یادت نرود...اینجاکسی هست که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییزبرایت آرزوهای خوب دارد، پس به یادتم که به یادم باشی

فرستنده : S.V.S

گفته بودی تو و هیچکس...
ولی من ساده انگار
فراموش کرده بودم
این روزها
هیچکس هم
برای خودش
کسی است...
(بزن لایکـــــو)

فرستنده : جواد.ش

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی…
جـــــــــانم !

فرستنده : غوغا یاکوزا

آرزوکردم در میان بی کسی های دلم،لااقل یادم ب قلبت تا ابد مهمان شود...

فرستنده : ای خدااااااااا

همیشه آنکه سراغی از تو نمی گیرد دلتنگ دیدنت است و از شکاف چشمانش به نبودنت خیره می شود.همیشه آنکه تو او را نمی بینی نامهربان نیست.....

ُ

فرستنده : لوک بدشانس

از سوختن هر چیزى خاکستر به جا میماند ولى از سوختن زندگى خاطره

فرستنده : abresefid13

به زندانی گفتن:
از تو تنها تر کیست؟
گفت کسی که وجودش زندانی دیگریست!

فرستنده : قلب-آرزوهای زندگی

سالها گذشت از کوچه های تنهایی من و تو
حال اتوبانی شده اند و هزاران آدم در گذرند ...!!!!!!!!!!

فرستنده : مصطفی

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند اما وقتى تو نیستى،هیچکس نیست دلم را گرم کند!

فرستنده : قلب-آرزوهای زندگی

تنهایی آدمها به عمق یک دریاست ولی برای پر کردنش یک لیوان محبت کافی است.

فرستنده : *****mahdie*****

امروز صب یه اس اومد بهم نوشته بود سلام.
گفتم شما؟
گفت فلانی هستم دوست چند سال پیشت میخوام دوباره با هم باشیم!گوشی رو خاموش کردم سیم کارتمو عوض کردم
اونی که میزاره میره و دوباره بر میگرده از خوبیش نیست!واسه اینه که مثل منو نتونسته پیدا کنه!
صلوات محمدی بفرستین :))

فرستنده : *****mahdie*****

درد ، مرا انتخاب کرد
من ، تو را
تو ، رفتن را
آسوده برو ! دلواپس نباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم...
(بزن لایکـــــــو...)

فرستنده : جواد.ش

خدایا.....ای کاش "عشق" را هرگز نمی آفریدی
یا حالا که آفریدی.....عاشق را به معشوقش می رساندی
خدایا......درد دوری بدجوری عذابم میده....میدونم که میدونی
درد بی اعتناییش بیشتر جگرمو می سوزونه
خداااااااااااااااااااااااا......خودت تحملم بده

فرستنده : My heart broken*Vahab
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد