اس ام اس تنهایی۲

اس ام اس تنهایی۲

ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﻧﯿﺴﺖ . ﻓﻘﻂ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﻤﺎﻥ
ﺁﻥ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺁﺯﺍﺭﺕ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ، ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﺁﺳﯿﺐ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﺨﺖ
ﻣﺪﺩ ﮐﻨﺪ
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮﺷﺎﻥ ﺑﺎﺷﯽ . . .

فرستنده : ho_boyes

رسم زمانه است
اگر نرم باشی تو را له میکنند
اگر خشک باشی تو را میشکنند . .

فرستنده : My heart broken*Vahab

ﺍﺧﻤﻬﺎﻱ ﺗﻮ
ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﻟﺬﺕ ﺩﻧﻴﺎﺳﺖ ..
ﺍﯼ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﻮﺱ ﺷﺪﻥ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ !..

فرستنده : ho_boyes

خوشبختی هایم را با عجله در سرنوشتم نوشته بودند
بدخط بود...روزگار نتوانست آنها را بخواند

فرستنده : S.V.S

عشق
دق الباب نمیکند
مودب نیست،حرف شنو نیست
درس خوانده نیست،درویش نیست
سربزیر نیست،مطیع نیست
عشق دیوار را باور نمیکند،کوه را باور نمیکند
گرداب را باور نمیکند،مرگ را حتی باور ندارد
پس بیخود با عشق نجنگ....تو برنده نمیشی

فرستنده : mahboob

هرگاه از غروب بی عاطفه خسته شدی
به یادتنهاکسی باش که همیشه به یاد توست

فرستنده : S.V.S

باید بدجنس باشی..!! تا عاشقت باشن......!! باید خیانت کنی.........!! .......... تا دیوونه ات باشن...!! باید دروغ بگی...............!!........تا همیشه تو فکرت باشن...!! باید هی رنگ عوض کنی......!!..............تا دوسِت داشته باشن...!! اگه ساده ای ...!! اگه باوفایی...!! اگه یک رنگی...!!......همیشه تنهایی

فرستنده : pooooch

تمام سیگار های دنیا رو هم دود کنی!
تنهاییت ..
توجه هیچ کس رو جلب نخواهد کرد!
جز ..
پیرمرد سیگار فروش

فرستنده : sina alone

تو زیباترین احساس در قلب منی.

فرستنده : ایندر

بی هدف بودن بدترین احساس دنیاست.

فرستنده : ایندر

حتی سردترین هوای قله های بلند را می توانم تحمل کنم اما سردی نگاه تو را نه!

فرستنده : ایندر

شنیده بودم که میگن(همشون سر و ته یه کرباسن)ولی من میگفتم مال من با بقیه فرق میکنه؛فقط فرقش این بود که زرنگ بود دیر تونستم بشناسمش به همین سادگی...

فرستنده : mehdi suba

آرامم مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخ ها خورده اند...
دیگر نگران تیزی داس ها نیستم

فرستنده : atish

صدای شکستن فلبم را نشنیدی چون غرورت بیداد میکرد
اشک هایم را ندیدی ، چون محو تماشای باران بودی
ولی امیدوارم آنقدر در آینه مجذوب نشده باشی که حداقل
زشتی دیو خود خواهیت را ببینی
باشد که با دیگران چنان نکنی که با من کردی . . .

فرستنده : fadaye.eshgh

قصه من و تو یه قصه محال و نشدنی و دور از ذهنه
پس هر چه زودتر خودت را از خاطرات من بیرون بکش :(

فرستنده : YASY VOOROOJAK
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد