اس ام اس تنهایی۴

اس ام اس تنهایی۴

ای خداااااا
تو همه قصه هات هم عاشق هست و هم معشوق
لیلی و مجنون
شیرین و فرهاد
شیرین و خسرو
یوسف و ذلیخا
اخه پس چرا تو قصه زندگی من هیچکس نیست و من اینقدر تنهــــــــــــــــــــــــــــام!
تورا به خودت قســـــــــــــم که مروری به قصه من بنداز شاید عشق من جایی جا مانده!

فرستنده : YASY VOOROOJAK

بگذار "سکوت" قانون زندگى من باشد.....وقتى واژه ها درد را نمی فهمند

فرستنده : غوغا یاکوزا

خیلی سخته جرات هرکاریروداشته باشی به امیداینکه کوه پشتته ولی وقتی برگردی ببینی یه عمرپشتت به دره بوده.

فرستنده : غوغا یاکوزا

نبودنت را دارم با ساعت شنی اندازه میگریم...
یک صحرا گذشته است...

فرستنده : mojtaba786

خاکستر به باد می گفت..
آتش را می توانم ببخشم
ولی...
"تبر" را هرگز....

فرستنده : محمد

فکر کنم "ستاره ام" را درست انتخاب نکرده ام...
ولی همان است...پر نور و زیبا..
پس چرا..
شمال من می شود جنوب تو...؟!!!

فرستنده : محمد

برگرد و نگاه کن...
اگر کمی بیشتر دقت کنی
میفهمی که تمام قطرات روی صورتم "باران" نیست....

فرستنده : محمد

خوشبختی من
پبدا کردن "تو"
از میان این همه ضمیر بود...

فرستنده : محمد

از یک گوشه ی اتاق به گوشه ی دیگر سفر می کند …
تمام فاصله اش تا من همیشه همین قدر است … تنهایی !

فرستنده : love

نیستی ببینی بعد رفتنت پشت این عینک آفتابی هوا بد جوری بارونیه …

فرستنده : love

دو تا خط موازی هیچ وقت بهم نمیرسه...ممکنه فاصله اونارو بهم نزدیک کنه ولی این فقط خطای دیده...!

فرستنده : bigane

زنگ میزنم از طرفت به خودم !!!
حرف میزنم به جایت با خودم !!!
راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ...

فرستنده : love

هیچ وقت با کسی که دوسش داری
طولانی قهر نکن چون بی تو
زندگی کردن رو یاد می گیره ...!!!

فرستنده : H@M!D

ماههاست فراموشش کرده ام ؛
خاطراتش را هم … !
ولی نمی دانم دستانم چرا هنوز به نوشتن نامش
ذوق میکنند !

فرستنده : alone again

فقط برای خودم هستم من...!
چه دوحرفیه وسوسه انگیزیست اری
فقط برای خودم هستم
خود خودمــــــــــ ـ ـ ـ!
فراری از دختران اهن پرست،پسران مانکن پرستــــ
نه زیبایم نه مهربانم و نه محتاجم به نگاهی...!
برای تو که صورتـــــــ ـهای رنگ شده را میپرستی ،نه سیـــ ـرت ادمها را
هیــچ ندارم....
راهت را بگیر و برو.....
"حوالی من،تــــــوقــ ـف ممنوع است"

فرستنده : alone again
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد