اس ام اس تنهایی۳

اس ام اس تنهایی۳

چقدر تازگى دارد این روزهایى که به امید آمدن کسى دلخوش نیستم و شبهایی که از نیامدنش دلگیر نمی شوم...
خودمانیم، بی کسی هم، بد کسى نیست!

فرستنده : sina alone

یاد ان روزی ک یاری داشتیم
این چنین خوار نبودیم اعتباری داشتیم
ای ک مارا در زمستان دیده ای با پشت خم
این زمستان را نبین ما هم بهاری داشتیم

فرستنده : jirjirak

راستش را بگو
نکند تو هم "این نیز" هستی ک همیشه میگذرد؟

فرستنده : jirjirak

بخوام فراموشت کنم هم
سردردای تضمین شده بعد از گریه های هرشبم نمیزارن!

فرستنده : Favania

کاش بدونی
ندیدنت
نبودنت
دور بودنت
هرگز بهانه ای نمیشه
واسه از یاد بردنت.

فرستنده : mohammad

کاش فقط یک نفر بود که وقتی نصف شب بغض میکردم بغلم میکرد و میگفت گریه کنی میکشمتا . . . !

فرستنده : امدادگرجوان

غمگین ترین جای خاطره اونجاییه که
کم کم احساس میکنی
چهرش داره از یادت میره.....!
 

فرستنده : mahta

ای رفــــیق !!
نیـــمه راه نبـــــاش !!!

فرستنده : mahta

بوی خاک می دهند دست هایم . . .
خاطرات کهنه را دفن کرده ام

فرستنده : مسعود اسلامی / تبریز

یکی بود،یکی نبود . اونکه بود تو بودی ، اونکه تو قلب تو نبود من بودم!
یکی داشت ، یکی نداشت، اونکه داشت تو بودی اونکه جز تو کسی را نداشت من بودم!
یکی رفت ، یکی نرفت، اونکه رفت تو بودی اونکه به جز تو دنبال هیچکس نرفت من بودم!
یکی خواست،یکی نخواست، اونکه میخواست من بودم اونکه هیچوقت منو نخواست تو بودی...

فرستنده : ST

عبور اشک های من همان آغاز تنهایی است،مرور خاطرات دل عجب تکرار زیبایی است...!

فرستنده : 09369xxx811

آرامم مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخ ها خورده اند,دیگر نگران تیزی داس ها نیستم

فرستنده : ati

کـــــاشــــــ حــــــــــوا نـــازا بــــــود...!

فرستنده : MoTeZaaD

تــَرکــَت کَـــرده؟؟؟
شَــب هآ بـ ـه یآدَش گــــریه مـ ـی کـــُنم؟؟؟
نــ ـآرآحَــــت نَبـ ـآش...
یــه روز تــ ـو تَنهـــ ـآ آرزوی زنـــــدگـ ـیش مـ ـی شدی
ایـ ـن بَدتـــــَرین انتـ ـقآمــــه !!!

فرستنده : MoTeZaaD

باید برای زمستان کتی گرم بخرم ،
با جیب هایی برای دست هایم ،
تن های تنها ،
زود یخ می زنند...

فرستنده : MoTeZaaD

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد