پ نه پ جدیدمهر۱۳۹۱

پ نه پ جدید

با کیس ازدواجش رفتند آزمایش خون، گروه خونی‌شون بهم نخورده…
زنگ زدم بهش میگم : غصه نخور رفیق… دنیا همینه…حالا میخوای چیکار کنی؟ کات میکنی باهاش؟
بجای اینکه دردِ دل کنه میگه: پـَـَـ نــه پـَـَــــ صبر میکنیم تا سال دیگه یه بار دیگه آزمایش میدیم شاید ایندفه شانس‌مون زد افتادیم تو یه گروه خونی آسونتر صعود کردیم مرحله بعد!
به دوستم میگم این لینک هایی که دادی همشون خرابه!! میگه یعنی باز نمیشه ؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ روشون کَپَک زده باید بریزیمشون دور !
بهش میگم : دیگه می خوام ازت جدا شم !
میگه : این حرف آخرته ؟
پ ن پ این خلاصه ای بود از اخبار ایران و جهان ،
لطفأ به ادامه ی خبر توجه فرمایید !
رفتم سردخونه میگم : بی زحمت جسد پدربزرگمو تحویل بدین.
میگه : میخوای خاکش کنی؟
پ نه پ میخوام تا گارانتیش تموم نشده ببرم عوضش کنم
رفتم بانک به آقاهه پشت میز میگم آقا ببخشید شما صندوق دارین؟ میگه پ ن پ هاش بکم!!!
با دوستم تو مزرعه بودیم گوساله داشت از مامانش شیر می خورد دوستم میگه داره شیر می خوره؟ پ ن پ داره مامانش و باد میکنه مثل بادکنک بفرسته هوا!!!!
سگم رو بردم پیش دامپزشک، منشیش میگه سگتون مریضه؟
پـــ ن پـــ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه.
تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه... یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم میخوای گاز بزنی؟ پ نه پ من میخوام لیس بزنم!
1390/10/10
هفته پیش مریض شدم، رفتم آمپول بزنم... آمپولارو دادم به پرستاره...میگه آمپول بزنم؟ پ نه پ توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم!
1390/10/10
ماشینه تا شیشه جمع شده... یه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش کشیدن... یارو داره رد میشه... میگه مرده؟ پ نه پ تصادف خستش کرده خوابیده!
1390/10/10
روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه... اومده میگه... روزنامه میخونی؟ پ نه پ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم!
1390/10/10
یارو زده روح الله داداشی رو کشته، حالا گرفتنش میگه حالا چی میشه اعدامم میکنن؟؟ میگن پ نه پ میری مرحله بعد باید محراب فاطمی روهم بکشی!
1390/10/10
به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام... میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟ پ نه پ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست!
1390/10/10
تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم... میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده! میگه مرده؟ پ نه پ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی!
1390/10/10
سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم مرسی آقا... می گه پیاده می شین؟ پ نه پ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد!
1390/10/10
برگشتم خونه میگه اومدی؟ پَـــــ نَ پَـــــــ این لودینگمه : پلیز ویت 40 درصدش مونده هنوز کامل شه میام تو!
1390/10/10
به دوستم میگم دیشب تو کرمان یه پسره بنزین ریخته سرش خودشو تو خیابون اتیش زده... میگه سوخت؟! پ نه پ یه جون گرفت رفت مرحله بعد!
1390/10/10
دندونم بد جوری درد میکرد... دستمو گذاشته بودم رو صورتم... دوستم دید منو پرسید دندونت درد میکنه؟ پ نه پ دارم اذان میگم گذاشتمش رو میوت، همسایه ها اذیت نشن!
1390/10/10
رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم... مربیه میگه بچه رو میبریدش؟ پ نه پ همینجا میخورمش!
1390/10/10
دراز کشیده بودم لب استخر... دوستم میگه آفتاب می گیری؟ پ نه پ با خورشید مسابقه گذاشتیم، هر کی دیرتر بخنده برندس!
1390/10/10
رفتم دم مغازه به یارو میگم قرص پشه داری؟ میگه واسه کشتنش میخوای؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ برا سردردش میخوام!!!
1390/10/10
رفتم آلبالو بخرم... یارو میگه بریزم تو پلاستیک؟ پ نه پ همینجوری دونه ایی بده بندازم دور گوشم خوشگل شم!!!
1390/10/10
مگس نشسته رو برنج به خواهرم میگم: مگـــــــــــــــــس... !میگه بکشمش؟؟ پ نه پ زشته برنج خالی بخوره یکم خورشت بریز واسش!
1390/10/10
برای طرح یه شکایت رفتم کلانتری... طرف می گه از کسی شکایت دارین؟ پ نه پ اومدم فرار مایکل اسکلفیلد رو از فاکس ریور گزارش کنم!
1390/10/10
رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم... یارو میپرسه نذریه؟ پ نه پ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!
1390/10/10
رفتم سر قبر بابابزرگم.... یارو اومده پیشم نشسته میگه فوت کردن؟ پَـــ نَ پَـــ فردا امتحان ریاضی داره خودشو زده به خواب که نره!
1390/10/10
رفتیم بلیت کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده ریچارد!
1390/10/10
رفتیم سر خاک یکی از فامیلامون ساکت نشستیم پسر خاله ام میگه ساکتی!!! پــــ نه پـــــــ بلند شم برات سیا نرمه نرمه رو بخونم!
1390/10/10
تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم. یه ادم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو می خونه. بعد میگه دنبال قبر کسی می گردین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دستیار عزرائیلم اومدم ببینم کسی زود تر از موقع نمرده باشه!
1390/10/10
زنگِ خونه رو میزنم مامانم میپرسه میخای‌ بیایی تو ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خوام ببینم اف ف سالمه یا نه!
1390/10/10
روی تردمیل میدوم... اومده می گه می خوای لاغر بشی؟؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ می خوام ببینم چند اسب بخار قدرت دارم! می تونم پوز یوز پلنگو بزنم یا نه!
1390/10/10
کارت سوخت ماشینو برداشتم دارم میرم بابام میگه میری بنزین بزنی؟؟؟ . . . پـَـَـ نــه پـَـَــ میرم آب هویچ بریزم تو باکش نور چراغاش زیاد شه!
1390/10/10
رفتم فروشگاه میگم سیخ داری؟ میگه برا کباب؟ پ نه پ برا خاروندن دیافراگمم از تو دهنم می‌خوام!
1390/10/10
یارو عکسمو دیده میگه:اااا دماغ خودته این؟ پـَـَــــ نــه پـَـَــــ دماغ اجدادمه که بینی به بینی، نسل به نسل منتقل شده الان رسیده به من!!!!
1390/10/10
با دوستم رفتیم تو یه مغازه ی شلوغ که عسل طبیعی میفروشه؛ نوبت ما که میشه طرف میگه:شمام عسل میخواین!؟ ، پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دوتا زنبوریم اومدیم استخدام شیم!
1390/10/10
به مامانم میگم قوری کجاست؟ میگه میخوای چای بخوری؟! پ نه پ میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی ازش درومد!!
1390/10/10
داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت همسایمون میگه دارید میرید مسافرت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ قراره از امشب توی ماشین زندگی کنیم!
1390/10/10
رفتم چشم پزشک میگه واسه سرخی چشمتون اومدین؟ پـَـــ نَ پـَــــ سرخیش عادیه وسطش سیاه شده!
1390/10/10
تو این گرما که سگ تب میکنه رفتم سوپر مارکت میگم یه ایستک بدید یارو میگه خنک باشه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ گرم بده میریزم تو نعلبکی خنک بشه!
1390/10/10
برای طرح یه شکایت رفتم کلانتری طرف می گه از کسی شکایت دارین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم فرار مایکل اسکافیلد رو از فاکس ریور گزارش کنم!
1390/10/10
خونمون رو عوض کردیم به بابام میگم کی واسه خونه خط میگیری؟ میگه خط تلفن؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ خط نستعلیق روزی دوبار هم از روش بنویسیم!
1390/10/10
ساعت ۵-۴ صبح زنگ زده..گوشی رو برداشتم به زور دارم جواب میدم..میگه خواب بودی؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم سر گلدسته مسجد محلمون اذان میگفتم صدام گرفته!
1390/10/10
رفتیم پایگاه انتقال خون میگه شمام اومدین خون بدین؟ پـــ نه پــ ما پشه ایم اومدیم مهمونی!!!
1390/10/10
دوستم میگه چرا انقدر غذات کم شده ؟ میگم : تو رژیمم... میگه رژیم لاغری ؟!...پَـــ نَ پـَـــ رژیم صهیونیستی!
1390/10/10
رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر... میگه شمام دستشویی داری؟ پ نه پ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری؟!
1390/10/10
سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟! پ نه پ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!
1390/10/10
بابابزرگم 98 سالشه ، می گه : وصیت ناممو بنویسم ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ بشین یه چشم انداز 20 ساله ی جامع بنویس برا آیندت ، قدر جوونیتم بدون!
1390/10/10
رفتم دفتر هواپیمایی میگم عجله دارم میشه پرواز امروز شیراز رو واسم چک کنید؟ میگه اگه جا داد بگیرم؟ پ نه پ نگیر بذار پر شه من فردام میام چک میکنم بخندیم!
1390/10/10
رفتیم بلیت کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده ریچارد!
1390/10/10
خواهرم از بیرون میاد خونه... می‌بینه پشت سیستمم... میگه کامپیوتر روشن کردی؟؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دکتر گفته بشین جلوی مانیتور خاموش زل بزن بهش واسه چشات خوبه...!
1390/10/10
بابام با چکش به جای میخ زده به دستم از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین...تازه میپرسه خورد به دستت؟ پ نه پ یاد گل خداداد عزیزی به استرالیا افتادم، دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم، عجب گلی بود عجب گلی!
1390/10/10
تو آشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن. مامان اومده میگه چیزی شکوندی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ شیشه نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنین!
1390/10/10
کله صبحی رفیقم می‌خواست بیاد درس بخونیم بهش زنگ زدم گفتم دوتا نونم بگیر بیار گفت واسه صبحونه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه ذخیره سازی تو روزای سخت زمستون!
1390/10/10
بنده خدا چاقو خورده در حد بنز داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اوردیم خون بده بریم!
1390/10/10
تو هواپیما نشستم دارم دعا می‌خونم بغل دستیم می‌گه دعا می‌کنی سالم برسی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دوست دارم صحنه سقوط هواپیما رو از نزدیک ببینم دعا می‌کنم سقوط کنیم!
1390/10/10
کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده: آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم نور چشام!
1390/10/10
جارو دستم بود داشتم میرفتم اتاقمو جارو بزنم...عمه ام دید گفت داری میری جارو بزنی؟! پَـــ نَ پَـــ زنگ زدم بچه ها بیان قسمت ده هری پاتر رو بسازیم !
1390/10/10
رفتم حموم داد زدم میگم این آب چرا ســـــــــرده؟! بابام میگه داری دوش میگیری؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ دارم تمرین های دوره غواصی رو تو تشت دوره میکنم!
1390/10/10
چهل کیلو بار دستمه میگم کمرم شکست بیا بگیر... میگه بار رو؟! پ نه پ ننه بزرگ منو غم بی کَسیش کمرمو شکسته!
1390/10/10
زنگ زدم ۱۱۰ میگم اقا دزد اومده اینجا...میگه چیزی هم برده؟! پ نه پ یه سری خورده ریز واسمون اورده... گفتم زنگ بزنم ببینم اگه اونجاس گوشی رو بدید ازش تشکر کنم!
1390/10/10
در پارکینگ و باز کردم برم تو یارو اومده جلوش پارک کرده میگه می‌خوای بری تو؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ درو باز کردم هوای کوچه عوض شه!
1390/10/10
از بالا در دارم میام تو خونه بابام از راه رسید میگه باز تو کلید یادت رفت؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم آمادگی جسمانیمو تست می‌کنم امشب می‌خوایم بریم سرقت!!!
1390/10/10
با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازی!!!
1390/10/10
یارو تو مترو داره چراغ قوه می‌فروشه، صداش کردم اومده میگه چراغ قوه میخوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه لقمه میرزاقاسمی آوردم واسه ناهارم تنهایی نمی‌چسبید گفتن بیای باهم بخوریم!
1390/10/10
بسته سیگارمو گرفته که از توش سیگار برداره... میگه اِ اِ اِ همین یه نخه؟ پ نه پ این یه دونه چشم گذاشته، بقیه رفتن قایم شدن!
1390/10/10
نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس...راننده میگه می خوای سوار شی؟! پ نه پ اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم!
1390/10/10
دارم به خواهر زادم دیکته میگم... رسیده آخر خط میگه دایی برم سر خط؟! پ نه پ بقیشو رو فرش بنویس!
1390/10/10
با دوستم رفتیم بام تهران... یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین میرفت...دوستم میگه اگه این کش پاره بشه می خوره زمین داغون می شه؟ پ نه پ، می خوره زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره...
1390/10/10
داداشم گفت چرا بال بال میزنی؟ چیزی پرید تو گلوت؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم خودم رو آماده پروار می‌کنم!
1390/10/10
به دوستم میگم ببین تن ماهی تاریخ انقضاش کیه؟ میگه یعنی تاریخ خراب شدنش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تاریخ عروسی ننه بابای ماهی‌اس میخوام واسشون جشن سالگرد بگیرم!
1390/10/10
ماشن رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاک کن...زنگ زده میگه پراید مال شماست؟ پ نه پ بی ام و بقلی مال منه! شماره مو گذاشتم رو پرایده ریا نشه!
1390/10/10
به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو... میگه روشنش کنم؟ پ نه پ تو بزن دو... من هُل میدم روشن شه....
1390/10/10
رفتم به همسایه مون می گم تخم مرغ داری؟ می گه می خوای غذا درست کنی؟ پ نه پ ، می خوام بخوابم روشون تا جوجه بشن بفهمم مادر بودن چه حسی داره!!
1390/10/10
رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده... اومدم حسابشو برسی! دکتره میگه یعنی میگی بکشمش؟! پ نه پ ، گفتم دکتری ، یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه!
1390/10/10
رفتم در خونه رفیقم...از پشت آیفون میگه... تنهایی؟ پ نه پ ، خونه محاصره ست... بهتره خودتو تسلیم کنی..
1390/10/10
دوستم زنگ زده میگه چکار میکنی؟ میگم ماشینمو آوردم تعمیرگاه...میگه مگه خرابه؟ پ نه پ آوردمش تعمیرگاه عیادت دوستای مریضش!
1390/10/10
مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده می‌گه: اِ مرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ کمر درد داشته دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس!
1390/10/10
به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم. میگه نمره میخوای؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام!
1390/10/10
رفتم دم مغازه به یارو میگم قرص پشه داری؟ میگه واسه کشتنش میخوای؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ برا سردردش میخوام!!!
1390/10/10
ساعت 3 نصفه شب وسط جنگل صدای جیرجیر میاد، رفیقم میپرسه جیرجیرکه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ خرسه تسمه اش پاره شده داره جیرجیر میکنه!
1390/10/10
رفتیم رستوران، میگم 2تا جوجه لطفا. میگه جوجه کباب؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ازین جوجه رنگیا، یه قرمز بدین یه سبز!
1390/10/10
رفتیم غار علیصدر، به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه؟! گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!
1390/10/10
یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیست. باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط‌کش بزن در بیاد!
1390/10/10
با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟ میگم:پَــــ نَ پَــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!
1390/10/10
دارم از گرما میمیرم، خودمو مثله چی دارم باد میزنم. بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان میکنم!
1390/10/10
رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه!
1390/10/10
با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم صف 40 متری نوبتم شده. یارو میگه نون می خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ تا الان قطار بازی می کردیم واگن آخرم بودیم!
1390/10/10
به بابام گفتم سوئیچ ماشینو بده …… گفت : می خوای بری جایی؟ … گفتم : بله پدر عزیزم - ستاد مبارزه با فتنه ی پَ نَ پَ – واحد فرزند صالح
1390/10/10
دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟ میگم پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!
1390/10/10
رفتـــم بــه کنـــار دلــبرم با شــادی / گفتـا کـه چـه خوب یاد من افتــادی / گفتـم صـنما تــو عشق را استـادی / گفتا پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو یاد من میدادی / گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ و درد زهـــر مــاری
1390/10/10
به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟ میگه از شوهرش؟؟؟؟؟ پَـــ نَ پَــــ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد!
1390/10/10
مگس کش دستمه. مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن!
1390/10/10
اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه...هم خونه ایم اومده میگه داره جون میده..؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته!
1390/10/10
تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟ گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!! گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل! - ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان
1390/10/10
ماه رمضونی ۶ صبح رفتم تهران، ۹ شب برگشتم خونه خسته و کوفته میپرسم مامان شام چی داریم؟ میگه گشنته ؟ چند ثانیه سکوت میکنم، چشامو میبندم و یه نفس عمیق میکشم . آروم و با طمانینه میگم : بله گشنمه! - ستاد مبارزه با فتنه پــَ نــَ پــَ – واحد کظم غیظ
1390/10/10
دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون، اومده بیرون، میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم!
1390/10/10
حواسم نبود با صورت رفتم تو در. یارو میگه ندیدیش؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ من دارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو!
1390/10/10
رفتم سم بخرم واسه سوسک، یارو میگه میخواین سریع بمیره؟! گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!
1390/10/10
دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟ میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم!
1390/10/10
رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر. یارو گفت : راحت باشه؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خار داشته باشه!
1390/10/10
طوطی گرفتم فامیلمون اومده میگه اااااااااااااااااااااااا طوطیه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم!
1390/10/10
به رفیقم میگم شارژر سوزنی داری؟ میگه می خوای موبایلتو شارژ کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام دگمه لباسمو باش بدوزم!
1390/10/10
رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟ گفتم پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم!
1390/10/10
به مامانم میگم پول بده!!!میگه اونایی که دو روز پیش گرفتی چی شد؟؟نکنه همشو خرج کردی؟؟؟ تا اومدم بگم پـَـ ….زد تو دهنم));نذاشت حرف بزن! من فقط میخواستم بگم پـَـَـس اندازشون کردم!!
1390/10/10
پایان نامم تموم شده زنگ زدم به استاد میگه میخوای دفاع کنی؟پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام حمله کنم!
1390/10/10
رفتم خونه دوستم کامپیوترش خرابه… میگم پاورت سوخته کامل! میگه یعنی یکی دیگه بگیرم ؟ میگم پَـــ نَ پَــــ سوختگیش جدی نیست پماد سوختگی بزنی خوب میشه!
1390/10/10
رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم.یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟ پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم..!
1390/10/10
۲ ساعته از بیرون صدای غار غار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه؟ میگم پــَ نَ پـــَ قناریه متال میخونه!
1390/10/10
رفتم مغازه دارو سوسک کش خریدم . میگم بریزم زمین اینو؟یارو میگه پَـــ نَ پَـــ صبح ظهر شب با یه لیوان آب بده سوسکه بخوره!
1390/10/10
رفتم درمونگاه )); منشیه میگه : مریض شمایید؟ گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم )); اومدم خودمو معرفی کن!
1390/10/10
به بابام میگم موجودی حسابت چقدره؟ میگه: پول میخوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــ می خوام ببینم چقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم!
1390/10/10
معلم: کی جواب این سوالو میدونه؟ من دستمو بردم بالا. معلم: میخوای جواب بدی؟ من: پــــَ نه پــــَ میخوام ببینم باد از کدوم ور میاد!
1390/10/10
داریم راه میریم با دوستام پام پیچ خورده،خوردم زمین میگه کمک می‌خوای؟میگم پـَـ نَ پـَـ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم بریییید برییییییید...!!
1390/10/10
شمع های ماشینم سوخته));رفتم تعمیرگاه...میپرسه عوضشون کنم؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــ فوتشون کن تا صد سال زنده باشی!
1390/10/10
از ساق پا تا بالای زانومو گچ گرفتم، دوستم اومد خونمون عیادت، میپرسه شکسته؟ میگم پَــــ نَ پـَـــ رفیقم اورتوپده، یه تعارف زد منم تو رودرواسی موندم!
1390/10/10
یه جوش اندازه گلابی رو دماغم زده، دوستم دیده میگه جوشه ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ قسمتهای مهم صورتمو علامت زدم، تو امتحان میاد...!
1390/10/10
با دوستم رفتیم خرید.برگشتیم دیدیم ماشینش نیست میگه: دزدیدنش میگم پـَـَـ نــه پـَـَـــ خسته شده بود از بس منتظر ما وایساد. اس ام،اس داد گفت من میرم خودتون بیاین!
1390/10/10
به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه میگه استارت میزنی روشن نمیشه؟میگم پَـــ نَ پَــــ وقتی ازش خواهش میکنم روشن نمیشه!
1390/10/10
سوسک اومده تواتاق دمپایی رودادم مامانم..میگه بزنمش؟؟؟میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بده پاش کنه تندتر بدوه !!
1390/10/10
با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟ میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه مشکل درون خانوادست خودمون حلش می کنیم
1390/10/10
نصفه شب یکی از بالا درمون پرید تو حیاط داداشم گفت علی دزده؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ "زوروِ " داره از دست گروهبان گارسیا در میره
1390/10/10
رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟ میگه سه راه برق؟!!! پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذری، دربست
1390/10/10
جلو توالت عمومی… آقاهه میگه ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما سوسکیم اومدیم عید دیدنی
1390/10/10
یارو نشسته کنار خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین. دوستم میگه : معتاده؟! میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه
1390/10/10
پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ 10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه
1390/10/10
سوسکه را کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون. همسرم بین راه نگاه میکنه میگه کشتیش؟ میگم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو دستشویی خوابش برده بود دارم میبرمش تو رختخوابش بخو ابه
1390/10/10
ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم ، میگه : با این بازش کنم؟! میگم پَــــ نَ پَــــ !!! روش راست کلیک کن ! اوپن ویت رو بزن ! با اینترنت اکسپلور بازش کن!!
1390/10/10
داداشم میخواد ببینه چند کیلوه ، میگه برم رو ترازو؟! میگم : پَـــ نَ پَـــ ، کلیک راست کن رو خودت ، برو تو پروپرتیس ببین چند کیلویی!! میخنده میگه : د نه د! احمق جون اگه موسو رو خودم نگه دارم مینوسه چند مگم!!
1390/10/10
یارو با موتور زده بهم ….خوردم زمین سرم شکسته داره خون میاد اومده میگه سرت داره خون میاد؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ من خودنویسم جوهرم پس داده
1390/10/10
به داداشم می گم برو عصای آقاجون رو بیار؛ می گه مگه آقاجون می خواد بره؟ پـَـ نه پَــ، می خواد به اذن پروردگار عصا رو تبدیل به اژدها کنه!
1390/10/10
به مامانم می گم: فکر کنم دیگه وقتشه از تنهایی در بیام، هر چی باشه بیست و شش سالمه مامان... می گه: یعنی زن می خوای پدرسوخته؟ می گم پـَـ نه پَــ، یه داداش توپول موپول می خواستم روم نمی شه به بابا بگم!
1390/10/10
رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان. مسئول اونجا می گه: اومدی عیادت؟ پـَـ نه پَــ، اومدم 2 تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم!
1390/10/10
بهش می گم با من ازدواج می کنی؟ می گه داری بهم پیشنهاد می دی؟ پـَـ نه پَــ، می خوام غیر مستقیم حالیت کنم مامانت تصادف کرده بری بیمارستان!
1390/10/10
بابابزرگم داشت تو خواب صداهای عجیب و غریب در میاورد !خانمم میگه داره خرناس میکشه؟! پَ نه پَ داره کانکت میشه ولی چون تو محل ما ADSL نمیدن از dial-up استفاده میکنه
1390/10/10
لاک‌پشته ما رو دیده ، رفته تو لاکش... دوستم میگه: ترسیده؟ پَ نه پَ چشم گذشته ما بریم قایم بشیم... بدو بریم بــــدو !
1390/10/10
جمعه کویر بودم تو گوشیم ماسه رفته خراب شده دیروز بردم گارانتی ، میگه گوشیتون خرابه؟ گفتم پـَـَـ... گفت : خفه شو بی شخصیت ، بفرمااا بیــــرون آقاااا!!! گفتم میخواستم بگم پـَـَـرت شدم رو رمل های کویر ، احتمالا توش ماسه رفته باشه! طرف دوساعت عذر خواهی کرده ، میگه پس آوردین درستش کنیم؟گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ، مرگ مغزی شده آوردم اعضای قابل اهدای سالمش رو بردارین..!
1390/10/10
برگشتم به رفیقم میگم ساعت کار بانک صادرات این بغل تا کی؟ میگه کار بانکی داری؟ پ ن پ من از اینترپل مزاحمتون میشم دارم دنبال عاملان اختلاس می گردم!!!!
1390/10/10
رفتم در مغازه گفتم آقا نوشابه دارین؟ یارو گفت : مشکی دیگه! گفتم : پ... گفت: گمشوبیرون بی شعورعوضی! این چیه یاد گرفتن خودشونو مسخره میکنن. گفتم : بابا میخواستم بگم پنیر هم میخوام. کلی معذرت خواهی کرد و از خجالت من دراومد بعدش گفت: پنیر بسته ای؟؟ گفتم: پ نه پ! متری؟؟ گفتم و فرار کردم!!!!
1390/10/10
مادر دانش آموز اومده مدرسه....معلم بهش میگه با بچتون ریاضی تمرین کنین....میگه تو خونه؟ پَـــ نَ پــــ تو زمین های خاکی ! اکثر قهرمانا از زمین های خاکی شروع کردن !!!
1390/10/10
عاقد سر سفره عقد: عروس خانوم وکیلم؟ پ ن پ دکتری! دعوت کردیم سطح مجلس بره بالا!
1390/10/10
بردم داداشم رو رسوندم کلاس،برگشتم... مامانم میگه رسوندیش؟ پَ نه پَ انداختمش تو چاه اینم پیرهنشه...
1390/10/10
میخوام برم خونه چشام قرمزه... به رفیقم میگم چشام قرمزه؟ میگه آره میخوای همینجوری بری ؟ پَ نه پَ وایمیسم تا سبز شه بعد حرکت میکنم...
1390/10/10
رفتم مغازه میگم یه نوشابه بزرگ بدین.. میگه خانواده باشه؟ میگم پ ن پ مجرد باشه اهل نماز و روزه هم باشه!
1390/10/10
نوزاده تو بغل مامانش گریه میکرده مامانه میگه قربونت برم گرسنته؟ بچه هه به اذن خداوند میگه پَ نَ پَ دارم برای گرسنگان و زلزله زدگان سومالی گریه میکنم!
1390/10/10
رفتم پرنده فروشی میگم آقــا قناری‌های نر و مادتون کدومان ؟ میگه میخوای بخری ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه..!
1390/10/10
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد