اس ام اس های ارسالی

http://s1.picofile.com/file/7530029458/SMS_2_API.jpg


0912xxx5730
قبل از اینکه به کسی بگی دوستت دارم
خوب فکراتو بکن
شاید چراغی در دلش روشن کنی
که خاموش کردنش به خاموش شدن او بیانجامد... (یکی از برندگان کارت شارژ 2 هزاری)(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0939xxx1013
با خواهرم رفتیم خرید برای مادرم .
خواهرم دو پیراهن آبی و زرد نشونم داد
گفت :کدوم برای مامان
خوبه گفتم:آبی به نظرم بهتره
برگشت گفت :تو که هیچی حالیت نیست خنگ همون زرد بهتره
قربون خواهرهای مهربون در لالیگا برم (یکی از برندگان کارت شارژ 2 هزاری)(شهرزاد ، از کرمانشاه)
.
.
.
0918xxx5875
خدایا
دمت گرم که بعداز گرونی دلار و تحریم
هنوز با 50 تومان صدقه 70 نوع بلا رو دفع میکنی
خوشحالم که تحریم ها برتو اثر نگذاشته!(یکی از برندگان کارت شارژ 2 هزاری)(مریم ، شهر ارسال نشده)
.
.
.
0911xxx0042
خدایا گاهی تو را بزرگ می بینم و گاهی کوچک
این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک
این منم که گاهی نزدیک می شوم و گاه دور ... (یکی از برندگان کارت شارژ 2 هزاری)(نام و شهر ، ارسال نشده)

ـــ!ـــ پایان برندگـان کارت شارژ ـــ!ـــ

ـــ!ـــ اس ام اس های نـــــاموفق ـــ!ـــ

0939xxx5234
0935xxx4844
0938xxx6682
0937xxx3104

ـــ!ـــ پایان اس ام اس های ناموفق ـــ!ـــ


.ـــ!ـــ شروع اس ام اس ها ـــ!ـــ.

0930xxx8813
گشت ارشاد در آینده نه چندان دور :
-شمـــا 2 تا چ نسبتی با هم دارید ؟
-جناب ســــــــــــروان من ک تنهام
-تو و کودک درونتــــــــــــو میگم ...
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0935xxx5762
ساعت 3 شب بود که صدای تلفن ، پسری را از خواب بیدار کرد.
پشت خط مادرش بود.پسر با عصبانیت گفت :
چرا این وقت شب مرا از خواب بیدار کردی ؟ مادر گفت:35سال قبل در همین
موقع شب تو مرا از خواب بیدار کردی ! فقط میخواستم بگویم تولدت مبارک
(مجتبی شمخالی ، از ؟؟؟)
.
.
.
0937xxx5234
ای مالک اگر شب هنگام کسی را در حال گناه
دیدی فردا به آن چشم نگاشتن مکن شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی.
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0337xxx7536
هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند وای به روزی که خاکمان کنند.
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0939xxx0687
این روزا احساس میکنم چقد شبیه سکوتم ، با کوچکترین حرفی میشکنم!
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0913xxx1311
کاش تار بودم تا آهنگ دوست داشتن را برایت بنوازم
کاش خار بودم تا چشم دشمنانت را کور کنم
کاش گل بودم تا وجود ناچیزم را تقدیمت کنم
افسوس که نه خارم نه تار نه گلم هر چه هستم دوستت دارم
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0936xxx3434
صدا میکنم " تــــــــو" را...
این "جان" که میگویی جانم را میگیرد !...
...موقعی که نیستی...
دمار از روزگارم در می آورد
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0936xxx3434
این هم از یک عمر مستی کردنم سالها شبنم
پرستی کردنم ،ای دل زهر جدایی
را بخور،چوب عمری با وفایی را بخور ،ای دلم
دیدی که ماتت کرد و رفت ، خنده ای بر خاطراتت
کرد و رفت،من که گفتم این بهار افسردنی است.
آه عجب کاری به دستم داد دل هم شکستم داد دل.
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0936xxx4794
"این پیام به دلیل توهین به یک فرد حذف شده است"
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0936xxx3437
گرمی سلام آتش خاطره هاست پذیرا باش گرچه میان ما فاصله هاست
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0939xxx9569
همیشه به یادت هستم !
اما شاهدی ندارم جز کوچه پس کوچه های خلوت دلم.. !
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0930xxx5797
با این تفکر زندگی کن که بدترین شرایط زندگی من و تو آرزوی یکدیگر است
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0938xxx1467
الهی و ربی من لی غیرک ...
شخصی را به جهنم می بردند در راه برگشت و عقب خیره می شد.
ناگهان خدا فرمود:او را به بهشت ببرید.
فرشتگان پرسیدند چرا؟
پروردگار فرمود:او چند بار به عقب نگاه کرد ....
او به بخشش من امیدوار بود و من بنده ام را نا امید نمیکنم....
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0936xxx2289
زندگی زیباست زشتی های آن تقصیر ماست ، در مسیرش هر چه نازیباست آن تدبیر ماست!
زندگی آب روانی است روان می گذرد ...
آن چه تقدیر من و توست همان می گذرد
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0930xxx5797
دلتنگی حس نبودن کسی است که تمام وجودت یک باره تمنای بودنش را میکند.دلتنگم رفیق خوبم
(حسن خانی ، از بجنورد)
.
.
.
0938xxx0699
خداوندا کسانی دارم که روزگار فرصت دیدارشان را در این ایام کم تر نصیبم می کند،
اما تو خود می دونی که یادشان در دلم جاویدست/پس آنگاه که دست نیاز سوی تو بر می آورند،
پر کن دستانشان را از آنچه که در مرام خدایی توست !
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0937xxx7896
این روزها انگار "باد" به گوش آدم ها میرساند ، که چقدر "تنهایم" ، عجیب است همه میخواهند ،
خلوتشان را با من قسمت کنند ، شاید "چشم هایم" هر "صبح" به راحتی باران دیشب را لو می دهد.
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0937xxx7896
آنجا که همه مثل هم فکر میکنند،هیچ کس خیری فکر نمیکنند و وسعت دنیای هرکس به اندازه وسعت تفکر اوست
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0937xxx5234
در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0938xxx7141
به صلیب هم اگر کشیده شدی!
مسیح باش نه مترسگ شالیزار!
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0938xxx7141
یواشکی دوستم داشته باش !
آدمای دنیای من ، چشم دیدن عشق رو ندارن !
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0936xxx7658
چشمها را شستم جور دیگر دیدم باز هم فرقی نکرد همان بودی که باید دستت داشت.
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0936xxx3437
... "بمیرد" آن دل که خواهان "غمـــــــــــــت" باشد ...
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0938xxx9396
رو قلب همه نوشته ، مشکی رنگ عشقه ، ولی رو قلب من نوشته رفاقت با تو عشقه.
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0939xxx3987
تنها یک برگ ماننده بود ...
درخت گفت: منتظرت میمانم!
برگ گفت:تا بهار خدا حافظ!
ولی درخت آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود ...
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0930xxx2768
اندازه یه سر کبریت دلم برات تنگ شده .
کوچیکه ولی دنـــــیا رو به آتیش میکشه!
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0937xxx5288
دلت را به هر کسی نسپار ، این روزها بعضی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند!
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0939xxx6162
تو جنگ از هر طرف خمپاره میومد
یکی داد میزنه: سنگر بگیرید !!!!
ترکه از اون ور داد میزنه : واسه من بربری بگیرید!!!
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0938xxx7460
سلامتی نسلی که میدونست پلنگ صورتی ، صورتیه ، اما خاکستری تماشاش میکرد ..!
(امیر ، از آرادان)
.
.
.
0938xxx7460
مرد بودن یعنی : ولش کن به درد شما نلمردا نمیخوره !!
(امیر ، از آرادان)
.
.
.
0939xxx0393
برای دیدارت "زمان" تعیین نمیکنم شاید ساعت "حسادت" کند و خواب بماند!...
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0913xxx8552
ای کاش گفته بود عاشق دیگری شده ...
من خودم عاشق بودم دردش را درک میکردم...!
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
.
0930xxx8813
گشت ارشـاد در آینده نه چندان دور
- شما دوتا چ نسبتی با هم دارید ؟
- جناب سروان من ک تنهام
- تو و کودکه درونتو میگم ...
(نام و شهر ، ارسال نشده)
.
.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد