دانلود کتاب چه جوری بگم دوستت دارم

دوستت دارم

«دوستت دارم» گفتن، کار ساده‌ای نیست. از این گذشته، خیلی وقت‌ها آنقدر ناشیانه یا در موقعیت نامناسبی این «دوستت دارم» بیان می‌شود که کار را خراب‌تر می‌کند... اما این جمله طلایی، اگر درست و به‌ جا و به ‌اندازه استفاده شود، می ‌تواند خیلی از مشکل‌ها را حل کند. می ‌پرسید چگونه؟ با انرژی مثبتی که به دیگران منتقل می ‌کند و نیرویی که برای از میان برداشتن مشکل‌ها ایجاد می‌کند. با این حال، خیلی‌ها قادر به بیان احساسشان، حتی در قالب همین جمله کوتاه و ساده «دوستت دارم» نیستند و با اینکه می ‌دانند که با این دو کلمه می‌ توانند کلی از دردسرهایشان را کم کنند اما زبانشان یاری نمی ‌کند.



عنوان:چه جوری بگم دوستت دارم؟
زبان:فارسی
فرمت:PDF
نویسنده:اعظم ولی ‌قیداری
تعدادصفحات:5
حجم:40 کیلوبایت

لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد