دانلود کتاب راه کمال

rahe-kamal

دکتر بهرام الهی، متولد ۱۳۱۰ شمسی و فارغ التحصیل دانشکده پزشکی دانشگاه مون پلیه در فرانسه است که در مدتی نزدیک به سی سال، هم‌زمان با کار طبابت و جراحی، به کار تحقیق، تدریس و سرپرستی چند دانشکده پزشکی مشغول شد. او در این مدت، چند کتاب تخصصی در زمینه آناتومی، جراحی و اورولوژی اطفال تألیف کرد که برخی از آنها به عنوان کتاب مرجع مورد استفاده دانشجویان قرار می‌گیرد. وی چند سال پیش در مقام استاد ممتاز دانشگاه بازنشسته شد.دانلود کتاب راه کمال

دکتر بهرام الهی، در این سال‌ها، به موازات فعالیت‌های دانشگاهی و حرفه‌ای خود، مطالعات عمیقی در معنویت و اخلاق، بر اساس فلسفه و تعلیمات پدرش، استاد الهی، به عمل آورده‌است. وی در تألیفات خود، رئوس فلسفه سیر کمال استاد الهی، را با زبانی ساده در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. تألیفات بهرام الهی بر اساس سخنرانی‌های او در دانشگاه سوربن و دیگر مراکز علمی اروپا و آمریکا بوده‌است. این تألیفات، تاکنون به زبان‌های فرانسه، فارسی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و … منتشر شده‌اند.

از مهمترین این تالیفات کتاب راه کمال است،کتاب حاضر جدیدترین ویراست از کتاب La Voie de la Perfection است،که پس از بازنگری کامل توسط مولف ارجمند، تجدید چاپ می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد